Mazda MX-3 EC KL-ZE '94 – MRk
Taa, stroić potrzeba. Gdyby nie DET już w domu, można by taniej z pomocą Quakigo. Ale ważne, że do przodu.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
No i po strojeniu. Wynik hmm...sami zobaczcie...ale generalnie z obiecanych przez xXx 200 KM i 230 Nm jest...20 mniej z każdego:/
Lipa ogólna. Liczyłem na coś więcej, tym bardziej ,że jest na dobrych gratach poskładana i po kapitalce. Zawiodłem się trochę, ale teraz nie ma co marudzić tylko trzeba jakoś odnaleźć te zagubione konie i niuty
ps. drugi pomiar to wynik ,który wyszedł przed strojeniem (gdzie Patryk też twierdził ,że w danej chwili ma ze 180 kucy...a było biedne 160).
Lipa ogólna. Liczyłem na coś więcej, tym bardziej ,że jest na dobrych gratach poskładana i po kapitalce. Zawiodłem się trochę, ale teraz nie ma co marudzić tylko trzeba jakoś odnaleźć te zagubione konie i niuty
ps. drugi pomiar to wynik ,który wyszedł przed strojeniem (gdzie Patryk też twierdził ,że w danej chwili ma ze 180 kucy...a było biedne 160).
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
a co tam miedzy 6.5 a 7 tys sie stalo?
no lipa jak na te mody. Mój to niby jak to Patryk mówił pseudo ZE i to bez remontu ma ponad 186KM i 232Nm...
no to teraz musisz pogadać z XXX po męsku, skoro były jakieś obiecanki cacanki....
ale co tam zaraz za jałowymi obrotami i od 6500 masz za cyrki? kto Ci stroił to i na jakim sprzęcie?
no to teraz musisz pogadać z XXX po męsku, skoro były jakieś obiecanki cacanki....
ale co tam zaraz za jałowymi obrotami i od 6500 masz za cyrki? kto Ci stroił to i na jakim sprzęcie?
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Moim zdaniem jest jakaś lipa przy strojeniu. W KLZE na seryjnych wałkach KL31 moc rośnie do 6800rpm.
Gdyby nie ten nagły spadek momentu po 6500rpm mogło by być pod 190KM, a to już dobry wynik jak na KLZE Na jakiej benzynie było strojone, jaki był AFR przy odcince?
Gdyby nie ten nagły spadek momentu po 6500rpm mogło by być pod 190KM, a to już dobry wynik jak na KLZE Na jakiej benzynie było strojone, jaki był AFR przy odcince?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
no właśnie cuda nie widy...
Patryk..ehh..nie wiem jak on na to zareaguje ostatecznie..
bieda Pany...bieda....
AFR 12,5 – 12,8. Paliwo to Verva 98
Patryk..ehh..nie wiem jak on na to zareaguje ostatecznie..
bieda Pany...bieda....
AFR 12,5 – 12,8. Paliwo to Verva 98
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Reaguję
Nie wiem czemu w ten sposób podchodzisz do tematu Marek, skoro zdajesz sobie na pewno sprawę że hardware zamontowany w Twoim aucie jest bogatszy od tego, który posiada Jarek, a wiadomo jaka jest u niego w tym momencie moc i moment obrotowy.
Jedyne ogranicznie u Ciebie w tym momencie to oryginalny poliftowy ECU od K8, który buntuje się cofają przez cały czas zapłon co zapewne Tobie też powiedział gość strojący Twoje auto z którym miałem okazję rozmawiać przez telefon. Zamontuj przeprogramowane ECU, dorób kilka kabli różniący wersję przed i poliftową, pomyśl o edisie aby pozbyć się fatalnego aparatu zapłonowego bez możliwości korekty w przypadku urządzeń zewnętrznych i zobaczymy.
Wiele osób tutaj nie zdaje sobie chyba nawet sprawy z faktu z jaką starannością został wykonany Twój SWAP, na pewno musisz bardziej zgłębić temat aby dowiedzieć się jak funkcjonuje silnik i jego sterowanie...
Nie wiedziałem, że liczysz na to że na mocno cofniętym zapłonie jesteś w stanie zbliżyć się do 200KM, a skoro liczyłeś że pierwsze strojenie i hamowanie wskaże ciekawe kreski to już wogóle. Jak mam Ci pomóc w takim razie, abyś był zadowolony ? Mam Ci obiecać, że stroiciel dobrze ogarnie temat? Ja od strony mechanicznej zrobiłem wszystko jak najlepiej, a to co się dzieje z tym silnikiem widać ewidentnie pod koniec krzywej wykresu z hamowni....
Marius, a Ty czemu sprzedałeś 323F ? widocznie daleko było do tych nędznych 200 skoro w trybie Fuel Implany wypluła niewiele więcej niż poprzednio? Marnie....
Dopisano 19 paź 2012 13:36:
P.S. Marius, remont silnik to przywrócenie jego do stanu mniej więcej fabrycznego, a nie poprawienie osiągów jak uważasz. Chodzi przede wszystkim o to co w mazdach od dawien dawna jest najgorsze czyli ograniczenie zużycia oleju. Wielokrotnie spotykam silniki bardzo mocne, które często i gęsto na 1000km wciągająć ponad 2L oleju...
Nie wiem czemu w ten sposób podchodzisz do tematu Marek, skoro zdajesz sobie na pewno sprawę że hardware zamontowany w Twoim aucie jest bogatszy od tego, który posiada Jarek, a wiadomo jaka jest u niego w tym momencie moc i moment obrotowy.
Jedyne ogranicznie u Ciebie w tym momencie to oryginalny poliftowy ECU od K8, który buntuje się cofają przez cały czas zapłon co zapewne Tobie też powiedział gość strojący Twoje auto z którym miałem okazję rozmawiać przez telefon. Zamontuj przeprogramowane ECU, dorób kilka kabli różniący wersję przed i poliftową, pomyśl o edisie aby pozbyć się fatalnego aparatu zapłonowego bez możliwości korekty w przypadku urządzeń zewnętrznych i zobaczymy.
Wiele osób tutaj nie zdaje sobie chyba nawet sprawy z faktu z jaką starannością został wykonany Twój SWAP, na pewno musisz bardziej zgłębić temat aby dowiedzieć się jak funkcjonuje silnik i jego sterowanie...
Nie wiedziałem, że liczysz na to że na mocno cofniętym zapłonie jesteś w stanie zbliżyć się do 200KM, a skoro liczyłeś że pierwsze strojenie i hamowanie wskaże ciekawe kreski to już wogóle. Jak mam Ci pomóc w takim razie, abyś był zadowolony ? Mam Ci obiecać, że stroiciel dobrze ogarnie temat? Ja od strony mechanicznej zrobiłem wszystko jak najlepiej, a to co się dzieje z tym silnikiem widać ewidentnie pod koniec krzywej wykresu z hamowni....
Marius, a Ty czemu sprzedałeś 323F ? widocznie daleko było do tych nędznych 200 skoro w trybie Fuel Implany wypluła niewiele więcej niż poprzednio? Marnie....
Dopisano 19 paź 2012 13:36:
P.S. Marius, remont silnik to przywrócenie jego do stanu mniej więcej fabrycznego, a nie poprawienie osiągów jak uważasz. Chodzi przede wszystkim o to co w mazdach od dawien dawna jest najgorsze czyli ograniczenie zużycia oleju. Wielokrotnie spotykam silniki bardzo mocne, które często i gęsto na 1000km wciągająć ponad 2L oleju...
xXx napisał(a):Jedyne ogranicznie u Ciebie w tym momencie to oryginalny poliftowy ECU od K8
a umawialiśmy się przecież ,że wrzucisz ECU od ZE. Po czym stwierdziłeś ,że skoro DET będzie sterował wszystkim, to nie ma znaczenia czy jest komp od K8 czy KL-ZE. To są Twoje słowa Patryku, w które uwierzyłem, mimo że miałem inne wrażenie.
xXx napisał(a):Wiele osób tutaj nie zdaje sobie chyba nawet sprawy z faktu z jaką starannością został wykonany Twój SWAP
to nie podlega dyskusji. wszystko jest na miejscu, tak jak powinno być.
xXx napisał(a):Nie wiedziałem, że liczysz na to że na mocno cofniętym zapłonie jesteś w stanie zbliżyć się do 200KM, a skoro liczyłeś że pierwsze strojenie i hamowanie wskaże ciekawe kreski to już wogóle
nie wiedziałeś? sam mówiłeś również ,że wyjeżdżając od Ciebie, te auto ma około 180 KM ,a po strojeniu wypluje coś koło serii. więc tez na to liczyłem...czyli na ok 190-200 KM i 230-240 Nm. a tuż po swapie auto miało mniej niż KL-DE w serii, a po strojeniu tyle ile wg Ciebie miało przed nim. Nie mówiłeś nic ,że będę musiał ingerować w elektronikę by dojść do zadowalającego wyniku ,tylko twierdziłeś ,że na tym sprzęcie, będzie mocna seria. a sporo niestety brakuje (szczególnie momentu). Stąd brak pełnej satysfakcji;) Mimo wszystko będę jakoś walczył o to by tą zagubioną pod maską moc odzyskać;)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Generalnie należy zdać sobie sprawę, że 200 trzymają egzemplarze mocno porobione. Mazda niestety zawyża mocno seryjną moc tych silników.
Nie można przewidzieć wszystkiego, a wskazania dupo-hamowni mogą być zachwiane ze względu na ogólny mocno szaleńczy efekt działania Twojego układu wydechowego.
Tak czy siak uderz w EDIS-A, inna sprawa o czym wspominałem wcześniej należy sprawdzić kolejność podłączenia wtyczek do V-risów, odwrotne otwarcie może zepsuć wszystko ale nie na tyle żeby na górze działy się takie cyrki, bo wtedy przepustnice są zamknięte...
Nie można przewidzieć wszystkiego, a wskazania dupo-hamowni mogą być zachwiane ze względu na ogólny mocno szaleńczy efekt działania Twojego układu wydechowego.
Tak czy siak uderz w EDIS-A, inna sprawa o czym wspominałem wcześniej należy sprawdzić kolejność podłączenia wtyczek do V-risów, odwrotne otwarcie może zepsuć wszystko ale nie na tyle żeby na górze działy się takie cyrki, bo wtedy przepustnice są zamknięte...
xXx jeśli można wiedzieć ile średnio wychodzi remont ZE na dobrych częściach i jego zakup powiedzmy w Krk?
Coraz bardziej wydaje mi się, że lepiej włożyć KL'a i go trochę dłubnąć i mieć podobną moc do klze za mniejsze pieniądzę. Tak zrobił Fasola w jego byłej BA i to auto odpychało się bardzo podobnie, a nawet lepiej niż niektóre ZE. Fakt faktem, że trzeba by jeszcze znaleźć zdrowego Kl'a który nie wymaga remontu.
Coraz bardziej wydaje mi się, że lepiej włożyć KL'a i go trochę dłubnąć i mieć podobną moc do klze za mniejsze pieniądzę. Tak zrobił Fasola w jego byłej BA i to auto odpychało się bardzo podobnie, a nawet lepiej niż niektóre ZE. Fakt faktem, że trzeba by jeszcze znaleźć zdrowego Kl'a który nie wymaga remontu.
Młody.
Patryk – sprzedałem bo sprzedałem
a czy ja napisałem że poprawa osiągów, sam to sugerujesz jak zwykle . Napisałem to żeby podkreślić to, że zawsze się nabijałeś i wymądrzałeś ze mam taki a taki silnik, że nie ZE że to że tamto, bo Ty już taki jesteś . Wymądrzałeś że mam wałki od zwykłego kl-a i takie tam. I co z tego?? jak czy to "typowe" klze czy nie jak wszystkie wypluwają "tyle samo" na hamowniach
Więc sobie nie dopisuj tego, czego ja nie napisałem
A skoro silnik jest po remoncie to b będzie w stanie lux, czyli moc powinien mieć.
A przeszedłem z det2 na det3 tylko dlatego że seryjny komp z kf-a ograniczał wykorzystanie wtrysków
No i przybyło mi 10KM i 12Nm .
w Japan Korea Moto KLZE w ładnym stanie są po 2100zł. Mają dobry towar, choć zapewne i niekiedy jakiś bubel się trafi, choć gwarancję dają i wymieniają na nowy.
MRk – życzę udanych prób i poprawek, aby zbliżyć się do 200KM.
a czy ja napisałem że poprawa osiągów, sam to sugerujesz jak zwykle . Napisałem to żeby podkreślić to, że zawsze się nabijałeś i wymądrzałeś ze mam taki a taki silnik, że nie ZE że to że tamto, bo Ty już taki jesteś . Wymądrzałeś że mam wałki od zwykłego kl-a i takie tam. I co z tego?? jak czy to "typowe" klze czy nie jak wszystkie wypluwają "tyle samo" na hamowniach
Więc sobie nie dopisuj tego, czego ja nie napisałem
A skoro silnik jest po remoncie to b będzie w stanie lux, czyli moc powinien mieć.
A przeszedłem z det2 na det3 tylko dlatego że seryjny komp z kf-a ograniczał wykorzystanie wtrysków
No i przybyło mi 10KM i 12Nm .
Dawidoski napisał(a):jeśli można wiedzieć ile średnio wychodzi remont ZE na dobrych częściach i jego zakup powiedzmy w Krk?
w Japan Korea Moto KLZE w ładnym stanie są po 2100zł. Mają dobry towar, choć zapewne i niekiedy jakiś bubel się trafi, choć gwarancję dają i wymieniają na nowy.
MRk – życzę udanych prób i poprawek, aby zbliżyć się do 200KM.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
xXx napisał(a):Generalnie należy zdać sobie sprawę, że 200 trzymają egzemplarze mocno porobione.
xXx napisał(a):hardware zamontowany w Twoim aucie jest bogatszy od tego, który posiada Jarek, a wiadomo jaka jest u niego w tym momencie moc i moment obrotowy.
no i właśnie o to chodzi. ten sam czy lepszy sprzęt, a wynik u niego + 15 KM/Nm. U innych na podobnym sprzęcie, również wyniki można by powiedziec ,że dorównywające lub w pewnym sensie przewyższające serię. Nie liczyłem ,że z przodu będzie 2 przy mocy, ale będzie bardzo blisko. Jednak zastanawia mnie po prostu to , co poszło nie tak...szczególnie moment jest ubogi, bo niektórzy mają i prawie 250 niutów, a to już spora różnica, bo u mnie przecież wypluło 208..
xXx napisał(a):wskazania dupo-hamowni mogą być zachwiane ze względu na ogólny mocno szaleńczy efekt działania Twojego układu wydechowego.
sugerowałem 2,25" ,ale powiedziałes ,że 2,5" może spokojnie tam zawitać.
xXx napisał(a):Tak czy siak uderz w EDIS-A, inna sprawa o czym wspominałem wcześniej należy sprawdzić kolejność podłączenia wtyczek do V-risów,
nie mam wyjścia teraz. albo Edis 6 albo komp od ZE zastąpi tego od K8..albo jedno i drugie..z tym ,że kompa od ZE to Ty miałeś wrzucić podczas swapu:>
a o wtyczki od Vrisów pytałem typa i mówił ,że podłączył je w tej samej kolejności ,bo sam na to zwrócił uwagę przy rozłączaniu
MariuS napisał(a):MRk – życzę udanych prób i poprawek, aby zbliżyć się do 200KM.
dzięki:) postaram się to ogarnąć podczas następnego urlopu:)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
xXx napisał(a):Jedyne ogranicznie u Ciebie w tym momencie to oryginalny poliftowy ECU od K8, który buntuje się cofają przez cały czas zapłon co zapewne Tobie też powiedział gość strojący Twoje auto
czemu nie przyspieszysz max zapłonu aparatem i nie cofniesz do fabrycznych 10 w DET3, a w wyższych partiach przyspieszysz?
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Wszelkie pytania odnośnie kosztów swapa itp. proszę kierować do Patryka, jako że chciał on zmienić stawki za swoje usługi z tego co pamiętam. Dlatego też nie chcę nikogo w błąd wprowadzać.
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Człowieki spokojnie Patryk zapewne zrobił wszystko po eleganckiemu, nie ma co narzekać tylko trzeba szukać gdzie tkwi problem trop masz działaj z zapłonem
Przecież nikt robiąc silnik nie powie po remoncie na 100% bedzie 200 koni, silnik silnikowi nie równy, jeden trzepnie 198 drugi 185 takie życie.
Mariusz ty małeś KLZE z niższą półką wieć wynik 187 jest jak najbardziej na miejscu
Pamiętajcie srylion koni na papierku to nie wszystko ważne żeby dawało frajdę z jazdy
Przecież nikt robiąc silnik nie powie po remoncie na 100% bedzie 200 koni, silnik silnikowi nie równy, jeden trzepnie 198 drugi 185 takie życie.
Mariusz ty małeś KLZE z niższą półką wieć wynik 187 jest jak najbardziej na miejscu
Pamiętajcie srylion koni na papierku to nie wszystko ważne żeby dawało frajdę z jazdy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
no tak tak. mówię tylko czego się spodziewałem z racji tego ,że Patryk mnie zapewniał a że wyszło dużo mniej, to i się zdziwiłem.
jaka jest Twoja sugestia? kompa od ZE wrzucić w miejsce tego od K8 i na nowo stroić na DECie ,czy wrzucić fordowskiego EDISa 6 i wtedy wyregulować zapłon? czy może jedno i drugie...?
jaka jest Twoja sugestia? kompa od ZE wrzucić w miejsce tego od K8 i na nowo stroić na DECie ,czy wrzucić fordowskiego EDISa 6 i wtedy wyregulować zapłon? czy może jedno i drugie...?
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
mlody1921 napisał(a):Mariusz ty małeś KLZE z niższą półką wieć wynik 187 jest jak najbardziej na miejscu
nie rozumiem co chciałeś przez to powiedzieć.. a jeśli chodzi o moce i półkę na tłokach to też praktycznie co forum to inna opinia i dane na papierku. Fakt jest taki że jak ktoś dobije do 200km to i wyda dużo monety i ma trochę farta i wyższa pólka na tłoku jest tylko "wymarłym" koniem
bo niektórzy zaczęli siać po forum że tam i tam to mają "słabsze" klze. A pytam któe klze na forum ma 200km??? obecnie rzadne po tym jak byłe auto Patryka i Badyla zostało skasowane.
tr4star 195, jarek nie wiem czy był na hamowni stacjonarnej, bo z deta chyba mu wyszło 199. Tak tylko pisze suche dane. Pozostałe klze nawet by Patryk (efki cajara, lycona) wypluwają po 180km, inne niby "rasowe ze" podobnie okolice 180-185km.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
no własnie to jest dość dziwne. niby kapitalka, niby graty konkretne, a i tak ciężko dobić do tych 200. Moc jak moc, ale jednak niuty niektórzy mają zacne, bo po 240+ .U mnie w tej kwestii jest coś właśnie biednie, bo tylko 208 hmm
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości