Mazda 323 BF B6T GTX 1988 TURBO 4 x 4 (SPRZEDANA)
DARO MAZDA 323 napisał(a):Ale to zapitala
Super, że już poskładana. Teraz czekamy aż przybędzie koni pod maską
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Michał jest całkiem inaczej niz myślałem. Turbo ciagnie juz od samego dołu okolo 2500 obr/min do samego końca odcinki. Spodziewałem się dużej turbo dziury . Jak jeździłem Subaru czy Lancerem to do 3800 obr/min nic sie nie działo. A tu jest mała turbina i ma calkiem inna charakterystykę. Jak ogarne IC to pojade na hamownie. Juz sie umowilem na przyszły tydzień. Na moje oko jedzie jak zdrowa seria – obstawiam okolice 150 ķm. Wywalilem wszystkie bajery które powodowały nieszczelnosci układu dowodowego i pod ciśnienia.
Faktycznie, patrząc na seryjne GTX'y to w Subaru późno turbo wstaje. Myślałem, że wiedziałeś
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
nie głupio to wygląda to
u mnie wręcz przeciwnie po dotarciu silnika sprzęgło chyba powiedziało przy 5 tysi się ślizga do odciny a Pan Radzikowski je robił no cóż po zdjęciu skrzyni będzie wiadomo
trzeba na jakimś spocie się styknąć
u mnie wręcz przeciwnie po dotarciu silnika sprzęgło chyba powiedziało przy 5 tysi się ślizga do odciny a Pan Radzikowski je robił no cóż po zdjęciu skrzyni będzie wiadomo
trzeba na jakimś spocie się styknąć
- Od: 5 lut 2011, 18:24
- Posty: 217
- Skąd: Radom
- Auto: Brak...
Z chęcią bym się spotkał w parę GTX-ów.
Może jak będzie paru chętnych to zrobimy mini zlot lub mini spota gdzieś w centralnej Polsce.
Albo jak zarząd forum potwierdzi to zapraszam w maju 2015 roku na Tor Rakietowa – może uda się zrobić dwu dniową imprezę z ogniskiem i noclegiem.
A teraz wracając do tematu stary wydech
Czas świetności ma już za sobą. Własnie montuje się nowy przelotowy.
Dziura , że 4 palce wpadają do środka i fyrczy.
Może jak będzie paru chętnych to zrobimy mini zlot lub mini spota gdzieś w centralnej Polsce.
Albo jak zarząd forum potwierdzi to zapraszam w maju 2015 roku na Tor Rakietowa – może uda się zrobić dwu dniową imprezę z ogniskiem i noclegiem.
A teraz wracając do tematu stary wydech
Czas świetności ma już za sobą. Własnie montuje się nowy przelotowy.
Dziura , że 4 palce wpadają do środka i fyrczy.
Darek, ale narzucasz tempo, aż mi głupio przez Ciebie Fajnie, że Twoja już jeździ, u mnie to jeszcze musi potrwać. Ale nic to! Dajesz kopa do działania!
Lubię takie wątki czekam na jakis flimik
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Nowy wydech przelotowy bardzo fajnie mruczy.
Od kolektora nowe złącze elastyczne , nowy tłumik środkowy ASO MAZDA , końcowy tłumik przelotowy
MW SPORT . Co by rozprężyć wydech ku końcowi .
Od kolektora nowe złącze elastyczne , nowy tłumik środkowy ASO MAZDA , końcowy tłumik przelotowy
MW SPORT . Co by rozprężyć wydech ku końcowi .
To prawda, GTX jeździ się w ruchu codziennym lepiej niż zapierdalaczami pokroju Imprezy.
Ta małą turbinka robi swoje, trzymając ją na 3000obr można wymijać slalomem inne auta na drodze
Impreza którą mam z przyjacielem na spółę daje wiksę na turbo dopiero od 4500obr i co prawda wtedy idzie jak wściekła, ale do tego czasu jest mułem.
Co więcej, gość który kupował ode mnie swego czasu graty od rozbitego GT a na przełomie miesiąca przyjedzie kupić GTX (tak, sprzedaję, nie doczekał się niestety wątku na forum, brak kasy na utrzymanie trzech aut), a który miał/ma GTX i GTR powtarzał nie raz, że tym pierwszym jeździ się w ruchu miejskim duuużo lepiej.
Daro, pięknie ogarniasz temat, śledzę na bieżąco!
Ta małą turbinka robi swoje, trzymając ją na 3000obr można wymijać slalomem inne auta na drodze
Impreza którą mam z przyjacielem na spółę daje wiksę na turbo dopiero od 4500obr i co prawda wtedy idzie jak wściekła, ale do tego czasu jest mułem.
Co więcej, gość który kupował ode mnie swego czasu graty od rozbitego GT a na przełomie miesiąca przyjedzie kupić GTX (tak, sprzedaję, nie doczekał się niestety wątku na forum, brak kasy na utrzymanie trzech aut), a który miał/ma GTX i GTR powtarzał nie raz, że tym pierwszym jeździ się w ruchu miejskim duuużo lepiej.
Daro, pięknie ogarniasz temat, śledzę na bieżąco!
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
Dziękuję wszystkim za miłe słowa i wiarę we mnie i projekt
Staram się jak mogę
Dzisiejsze zmiany .
Filmik jak to jedzie już nagrałem ale muszę go wrzucić na YT.
Co dziennie coś dłubię w miarę możliwości czasowych.
Dziś w nocy chce podłączyć radio i głośniki – na razie słucham mruczenia silnika
Taki filmik na szybko jak to wygląda i gra.
https://www.youtube.com/watch?v=RpHPEa3 ... e=youtu.be
Dym na biało to pozostałości w wydechu które się wypalają i nadmiar paliwa.
Zbyt duża mieszanka
Staram się jak mogę
Dzisiejsze zmiany .
Filmik jak to jedzie już nagrałem ale muszę go wrzucić na YT.
Co dziennie coś dłubię w miarę możliwości czasowych.
Dziś w nocy chce podłączyć radio i głośniki – na razie słucham mruczenia silnika
Taki filmik na szybko jak to wygląda i gra.
https://www.youtube.com/watch?v=RpHPEa3 ... e=youtu.be
Dym na biało to pozostałości w wydechu które się wypalają i nadmiar paliwa.
Zbyt duża mieszanka
Biegi już wchodzą precyzyjnie i nie ma luzów . Poprowadziłem nowe przewody i podłączyłem zegary na krótko – wszystko świeci i działa.
Super! Napisz na priv gdzie kupowałeś zegary i za ile
Wypraszam sobie ale z tą jazdą testową to byłem pierwszy
risto77 napisał(a):Jak będzie gotowa zamawiam jazdę testową, oficjalnie jako pierwszy
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
koniecznie Dareczku nagraj jakie media
Spoko chłopaki w niedziele sobie pojeździmy.
Risto fakt już dawno temu zaklepał prawy ale Szynę tez się przewiezie na prawym.
SPOT ustalony Magnolia godz. 17:00 ta Parking nad Castoramą na 1 piętrze ( dach ).
Będę wracał z daleka więc postaram się być na czas.
Dziś wrzucę foty z efektu końcowego – montażu zegarów i AUDIO .
Risto fakt już dawno temu zaklepał prawy ale Szynę tez się przewiezie na prawym.
SPOT ustalony Magnolia godz. 17:00 ta Parking nad Castoramą na 1 piętrze ( dach ).
Będę wracał z daleka więc postaram się być na czas.
Dziś wrzucę foty z efektu końcowego – montażu zegarów i AUDIO .
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości