Mazda Protege BJ FS '02
Strona 1 z 1
Witam, chciałbym Wam zaprezentowac kolejna Miazge która trafiła w moje rece, nie jest to salonowa igła prosto z germanii ale po obejrzeniu wczesniej paru przystanków odechciało mi sie jazdy i stwierdziłem ze z tego egzemplarza cos sie ulepi.Jest to Mazda Protege z 2002r. z silnikem 2.0FS o mocy 130paru tam koni.
Auto w chwili zakupu miało duzo wad miedzy innymi:
-praktycznie zero hamulców
-strasznie szarpał silnik
-wyciek z uszczelki pokrywy zaworów
-braki w mocy
-słaby aku lub rozrusznik na wyczerpaniu
o dziwo mazda ma niewielki przebieg który wynosi 85tys.mil w który chyba jestem w stanie uwierzyc sadzac po elementach układu chamulcowego, pracy silnika i skrzyni biegów, z reszta zobaczycie sami.
wyposazenie;
-skrzynia A/T
-ABS
-centralny zamek
-wspomaganie kier.
-4x elektryczne szyby
-el. szyberdach
-klima
Auto w chwili zakupu miało duzo wad miedzy innymi:
-praktycznie zero hamulców
-strasznie szarpał silnik
-wyciek z uszczelki pokrywy zaworów
-braki w mocy
-słaby aku lub rozrusznik na wyczerpaniu
o dziwo mazda ma niewielki przebieg który wynosi 85tys.mil w który chyba jestem w stanie uwierzyc sadzac po elementach układu chamulcowego, pracy silnika i skrzyni biegów, z reszta zobaczycie sami.
wyposazenie;
-skrzynia A/T
-ABS
-centralny zamek
-wspomaganie kier.
-4x elektryczne szyby
-el. szyberdach
-klima
- Załączniki
Ostatnio edytowano 6 mar 2015, 22:47 przez Maliniak, łącznie edytowano 1 raz
Ładny egzemplarz, trochę pracy z detalami i będzie cacy
Jedynie szkoda, że skrzynia automatyczna
Jedynie szkoda, że skrzynia automatyczna
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Super Protege5 jakieś mycie i woskowano +ogarnięcie rzeczy typowo mechanicznych i bedzie cacy, tych modeli jest stosunkowo mało prawie jak Sportive'ów na Europę
- Od: 9 kwi 2005, 21:00
- Posty: 282
- Skąd: ŻAGAŃ (lubuskie) /LEGNICA/ WROCŁAW
- Auto: Mazda 3 BL 1.6 2013; Mazda 3 BL 2.0 Disi 2012;
była;Mazda3 1.6 Active 2006 & Mazda3 2.0 Sport 2009
323F BJ 2.0 FS Sportive '01
Bardzo dobra baza do zmodzenia czegoś ciekawego no i kolor idealny..tylko dbać o blacharkę
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Beny napisał(a):He he kanarek Buczosa doczekał się siostry
Dokładnie, drugi kanarek w dziale "Nasze Mazdy"
Fajny żółtek i do tego fajne relingi Powodzenia w doprowadzeniu Mazdy do stanu idealnego
Ten model ma bardzo dobre hamulce a Ty masz jeszcze automat wiec będzie super hamować.
Za chwilę zakochasz się w tym aucie i dojdziesz do wniosku że brakuje trochę mocy. Te silniki lubią gaz wiec może to być ładny ekonomiczny dupowozik
Za chwilę zakochasz się w tym aucie i dojdziesz do wniosku że brakuje trochę mocy. Te silniki lubią gaz wiec może to być ładny ekonomiczny dupowozik
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
dawid075321 napisał(a):Jedynie szkoda, że skrzynia automatyczna
etam nie wiesz co dobre
przy tym silniku w tak lekkim autku automat naprawde ładnie ciagnie
Jasoon napisał(a):Bardzo dobra baza do zmodzenia czegoś ciekawego no i kolor idealny..tylko dbać o blacharkę
jak tylko sie ociepli biore sie za pozadna konserwacje, polerke lakieru no i felgi bo wygladaja okropnie
DARO MAZDA 323 napisał(a):Ten model ma bardzo dobre hamulce a Ty masz jeszcze automat wiec będzie super hamować.
Za chwilę zakochasz się w tym aucie i dojdziesz do wniosku że brakuje trochę mocy. Te silniki lubią gaz wiec może to być ładny ekonomiczny dupowozik
Ten egzemplarz nie hamował prawie wcale, teraz na przodzie z M6 staje deba
ja juz sie zakochałem ale to auto zostało kupione dla moich dwoch kobitek wiec im raczej mocy starczy. O gazie raczej nie mysle poniewaz żółtek bedzie robił jakies 5tys. km rocznie wiec inwestycja 2tys.zł mija sie z celem, wole ta kase przeznaczyc na doprowadzenie jej do ładu
DARO MAZDA 323 napisał(a):Ten model ma bardzo dobre hamulce a Ty masz jeszcze automat wiec będzie super hamować.
P5 ma dobre hamulce? przecież P5 ma jeszcze mniejsze tarcze niż Sportive który nie jest demonem hamowania (sportive 273mm i 280mm) (P5 257 i 261 z tego co pamiętam)
Dobrze że zmieniłeś ten hebel na mocniejszy bo to nie miało prawa hamować
bikus napisał(a):P5 ma dobre hamulce? przecież P5 ma jeszcze mniejsze tarcze niż Sportive który nie jest demonem hamowania (sportive 273mm i 280mm) (P5 257 i 261 z tego co pamiętam)
Dokładnie tak
Maliniak, Dobrze, że zmieniłeś hamulce
Maliniak napisał(a):Wczoraj żółtek zaliczył pierwsza awarie a mianowicie dała jedna z cewek. Dzisiaj wleciały dwie nowe Mobiletrony i wsio gra i buczy.
Wymieniałeś też kable od razu?
Przewody wymieniłem zaraz po zakupie tak samo i swiece,oczywiscie NGK.
Teraz juz wsio nowe wiec powinno troche polatac tym bardziej ze gaziu nie ma
(dodano 27.03.2015)
Przyszła wiosna wiec czas zmienic laczki, miałem reanimowac ori 16 ale zmieniła sie koncepcja i raczej wleca takie o to kółeczka
Teraz juz wsio nowe wiec powinno troche polatac tym bardziej ze gaziu nie ma
(dodano 27.03.2015)
Przyszła wiosna wiec czas zmienic laczki, miałem reanimowac ori 16 ale zmieniła sie koncepcja i raczej wleca takie o to kółeczka
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości