Mazda 323C BA Z5 1999r

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Michal_Z_gno » 5 sie 2016, 19:05

Przyszedł czas aby zaprezentować swoją Mazdę 323
Samochód jest do wykończenia pod względem wizualnym. A co do technicznego to też pewnie coś tam drobnego wpadnie do zrobienia.
Auto pochodzi z Holandii i zostało sprowadzone do kraju w 2015 roku (import prywatny).
W mazdzie mam w planach (takich luźnych na razie) zamontowanie elektrycznych szyb i halogenów oraz może zajmę się srebrnymi plastikami w środku a z rzeczy pilniejszych to będzie wymiana przednich lamp (nie chcę się bawić za bardzo w polerowanie).

Model: Mazda 323C LX
Rok produkcji: 1999
Silnik: Z5 1,5 16v Benzyna
Przebieg: 191 000 (w 100% oryginalny)
Załączniki
zderzakbqse0vnpym.jpg
wp_20160620_10_20_03_1kq9t.jpg
dytwqrxp4e.jpg
Ostatnio edytowano 7 sie 2016, 02:21 przez Michal_Z_gno, łącznie edytowano 1 raz
Michal_Z_gno
 

Postprzez Piotrek_154 » 6 sie 2016, 19:28

Prośba o umieszczenie zdjęć na naszym serwerze zgodnie z poradnikiem: viewtopic.php?f=321&t=177089
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
Moderator EC/NM
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 12 lip 2014, 15:21
Posty: 865 (39/14)
Skąd: Łódź
Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE

Postprzez Tweeter » 23 wrz 2016, 22:26

A ja witam w dziale (mimo, że nie jestem modem) i cieszę się, że przybyła kolejna 323C do szeregu nielicznych ;)
Bezawaryjnej eksploatacji i powodzenia w modach :)

P. S. Ładna sztuka ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 14:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez Płomień » 24 wrz 2016, 11:32

Na Twoim miejscu pierwsze co bym zrobił to rozpórka przód i sprężyny -30/-30. Samochód zaczyna się zupełnie inaczej prowadzić i aż zachęca do nierozważnej jazdy ;)
Zdejmij też hak, bo strasznie psuje wygląd. Swoją drogą to pierwsza ( !!! ) cetka jaką widzę z zamontowanym hakiem :D

Powodzenia przy grzebaniu i modzeniu, potrzeba nam więcej dobrych Cetek na forum :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 17:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez Tweeter » 24 wrz 2016, 16:17

A ja myślę, że springi – 40 z felgą 15" i oponą na profilu 50 jest idealne do normalnego jeszcze użytkowania samochodu :)
Sam mam aktualnie – 30 i stwierdzam, że ten centymetr w dół jeszcze by się przydał.
W kwestii lamp możesz napotkać problem, dostępne są tylko valeo i kosztują po około 300zł za sztukę, więc moze jednak rozważ temat regeneracji :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 14:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez Michal_Z_gno » 6 paź 2016, 12:54

Niedawno auto przechodziło przegląd i w sumie wszystko jest OK lecz mechanik powiedział, że warto wymienić sworzeń wahacza bo ten już się powoli "kończy", oczywiście powiedział, że nie jest to jeszcze nic bardzo pilnego ale warto się tym zająć.

Tweeter co do lamp to trochę sam walnąłem głupotę bo widziałem na szrocie w Holandii oryginalne w świetnym stanie ale koleś chciał 50 euro za komplet i widziało mi się wtedy to trochę drogo i ich nie wziąłem więc teraz będę pewnie musiał zapłacić drożej (wiadomo chytry dwa razy traci).
Michal_Z_gno
 

Postprzez Tweeter » 8 paź 2016, 20:53

Nigdy nie ma pewności, że lampy są zdrowe dopóki ich nie rozkleisz i sprawdzisz stan odbłyśnika.
Z zewnątrz mogły być piękne a odbłyśnik wypalony, aczkolwiek nie mówię, że na pewno tak było :)
Tak czy inaczej polecam temat regeneracji, bo klosze możesz odświeżyć samodzielnie, a odbłyśniki po 100zł regenerują w Krakowie, nazwę warsztatu mogę podać Ci na pw coby nie było problemu na forum o reklamowanie :P
Lampy masz wtedy jak nowe a koszta jednak są dość mocno zredukowane ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 14:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy