Mazda 323F BJ FS '02 Sportive "Green and Yellow"
Strona 1 z 1
Witam wszystkich forumowiczów.
Zainteresowaniem do marki zaraził mnie kiedyś mój szwagier, więc kiedy przyszło kupić pierwszy samochód wybór był prosty – musi być mazda. Kiedy zacząłem się w tedy rozglądać i szukać odpowiedniego modelu, bardzo spodobała mi się wersja sportive modelu 323f BJ – niby prosty hatchback lecz inny niż wszystkie. Body kit od razu przypadł mi do gustu – halogeny ala subaru, dokładki na progi i tylny zderzak, większe felgi, pod maska przykuwająca uwagę rozpórka, we wnętrzu trójramienna kierownica nardi torino no i te białe zegary . Zacząłem więc poszukiwania, a łatwo nie było bo budżet był ograniczony. Na szczęście kiedy pojawiła się dobra sztuka kasą poratował mnie tata i tak oto sportive wylądował u mnie w garażu .
Zdjęcia M po zakupie:
Dane techniczne:
Silnik: 2.0 FS B+G
Moc: 131 km
Przebieg: Przy zakupie 136 00 km (udokumentowane) obecnie 166 000 km
Rok produkcji: 2002r pierwsza rejestracja 2003r.
Kolor: Zielony 18J.
Wyposażenie:
-trójramienna kiera Nardi Torino z multifunkcją
-białe zegary
-górna rozpórka kielichów, seryjnie czerwona
-4 airbagi
-lampy przód dwuogniskowe z czarnym wkładem
-dokładki progów, tylnego zderzaka oraz zderzak przód sportive
-klimatyzacja pół automatyczna
-komputer pokładowy
-radio ori 2 din
-4 szyby w prądzie
-alufelgi ori r16
– ABS , TCS
Wymiany/naprawy:
dokonane przez poprzedniego właściciela:
-rozrząd kompletny bez pompy
-klocki przód, tył + toczenie tarcz
-pasek wspomagania i alternatora
-uszczelka pod klawiaturą
-założona instalacja LPG (2015r)
-termostat
-wymiana cylinderków w przednich hamulcach
-wymiana tylnego lewego zacisku i regeneracja prawy tył
-wymiana oleju w skrzyni
-wymiana wszystkich łączników stabilizatorów
-reperaturki błotników tył
dokonane przeze mnie:
-od razu po zakupie silnik zalany olejem Motul+filtr mann
-wymiana płynu chłodzącego
-wymiana górnego łożyska amortyzatora lewa strona
-wymiana wszystkich tulejek przód i tył + stabilizatory poprzeczne tył
-wymiana filtrów gazu + regulacja
-wymiana przewodów wysokiego napięcia + świece
-wymiana łożyska koła prawego
-wymiana żarówek panelu nawiewu,zegarów itp.
Mody:
-wkład filtra powietrza K&N
-oklejone halogeny przód na żółto
-felgi pamalowane na złoto
-dodatkowe podświetlenie bagażnika
-dedykowane gumowe dywany ( może nie mod ale na zime przydatna rzecz )
-podświetlenie wnętrza, schowek led + pomarańczowe podświetlenie schowka pod popielniczką (mały bajer a cieszy )
-klubowe ramki
-pas holowniczy/tow strap Sparco
Madzie posiadam od roku lecz dopiero teraz myślę nad jakimiś modyfikacjami. Plany są grube zobaczymy co z tego wyjdzie. Moim celem i marzeniem jest zakwalifikowanie się na japfest 2k19.
Plany:
-cold air intake czyli tzw zimny dolot Injen
-zmiana kolektora wydechowego (już kupiony) + bandaż termiczny
-wydech cat back , chciałbym Racing Beat ale czy się uda to czas pokaże
-na pewno jakieś koło, po głowie chodzi OZ italia 150
-gleba, zastanawiam się nad sprężynami i gwintem może coś doradzicie
-dokładka przedniego zderzaka
-dymione kierunki boczne
-ogarnąć ruda, myślę nad piaskowaniem całego podwozia razem ze spawaniem,malowaniem i zabezpieczeniem , niestety widać korozje na prawym przednim błotniku oraz na kielichach coś się dzieje więc ogarnę puki wcześniej
-na pewno wymiana kompletnego rozrządu oem z pompą wody gmb , uszczelka pod klawiaturą + pasek alternatora i wspomagania, przy okazji olej silnikowy + zakrętka magnetyczna (zastanawiam się czy dalej lać motula czy może coś zmienić dajcie znać co myślicie), olej w skrzyni + wszystkie inne płyny
-sprzęgło też trzeba zrobić bo to obecne nie wytrzyma następnego lata
-jakieś nakrętki myślę nad kutymi Japan racing, bo te ori są już zmęczone
-poliuretany w zawieszeniu
-dywaniki welur jakieś dedykowane + podświetlenie nóg
-radio 2 din z navi itd.
-hid lub ledy – dopiero zapoznaje się z tematem i nie wiem co wybiore, dajcie znać co lepsze
Na tą chwile nic więcej mi do głowy nie przychodzi , chodź jak będzie czas i pieniądze to pewnie coś jeszcze wymyśle.
Zainteresowaniem do marki zaraził mnie kiedyś mój szwagier, więc kiedy przyszło kupić pierwszy samochód wybór był prosty – musi być mazda. Kiedy zacząłem się w tedy rozglądać i szukać odpowiedniego modelu, bardzo spodobała mi się wersja sportive modelu 323f BJ – niby prosty hatchback lecz inny niż wszystkie. Body kit od razu przypadł mi do gustu – halogeny ala subaru, dokładki na progi i tylny zderzak, większe felgi, pod maska przykuwająca uwagę rozpórka, we wnętrzu trójramienna kierownica nardi torino no i te białe zegary . Zacząłem więc poszukiwania, a łatwo nie było bo budżet był ograniczony. Na szczęście kiedy pojawiła się dobra sztuka kasą poratował mnie tata i tak oto sportive wylądował u mnie w garażu .
Zdjęcia M po zakupie:
Dane techniczne:
Silnik: 2.0 FS B+G
Moc: 131 km
Przebieg: Przy zakupie 136 00 km (udokumentowane) obecnie 166 000 km
Rok produkcji: 2002r pierwsza rejestracja 2003r.
Kolor: Zielony 18J.
Wyposażenie:
-trójramienna kiera Nardi Torino z multifunkcją
-białe zegary
-górna rozpórka kielichów, seryjnie czerwona
-4 airbagi
-lampy przód dwuogniskowe z czarnym wkładem
-dokładki progów, tylnego zderzaka oraz zderzak przód sportive
-klimatyzacja pół automatyczna
-komputer pokładowy
-radio ori 2 din
-4 szyby w prądzie
-alufelgi ori r16
– ABS , TCS
Wymiany/naprawy:
dokonane przez poprzedniego właściciela:
-rozrząd kompletny bez pompy
-klocki przód, tył + toczenie tarcz
-pasek wspomagania i alternatora
-uszczelka pod klawiaturą
-założona instalacja LPG (2015r)
-termostat
-wymiana cylinderków w przednich hamulcach
-wymiana tylnego lewego zacisku i regeneracja prawy tył
-wymiana oleju w skrzyni
-wymiana wszystkich łączników stabilizatorów
-reperaturki błotników tył
dokonane przeze mnie:
-od razu po zakupie silnik zalany olejem Motul+filtr mann
-wymiana płynu chłodzącego
-wymiana górnego łożyska amortyzatora lewa strona
-wymiana wszystkich tulejek przód i tył + stabilizatory poprzeczne tył
-wymiana filtrów gazu + regulacja
-wymiana przewodów wysokiego napięcia + świece
-wymiana łożyska koła prawego
-wymiana żarówek panelu nawiewu,zegarów itp.
Mody:
-wkład filtra powietrza K&N
-oklejone halogeny przód na żółto
-felgi pamalowane na złoto
-dodatkowe podświetlenie bagażnika
-dedykowane gumowe dywany ( może nie mod ale na zime przydatna rzecz )
-podświetlenie wnętrza, schowek led + pomarańczowe podświetlenie schowka pod popielniczką (mały bajer a cieszy )
-klubowe ramki
-pas holowniczy/tow strap Sparco
Madzie posiadam od roku lecz dopiero teraz myślę nad jakimiś modyfikacjami. Plany są grube zobaczymy co z tego wyjdzie. Moim celem i marzeniem jest zakwalifikowanie się na japfest 2k19.
Plany:
-cold air intake czyli tzw zimny dolot Injen
-zmiana kolektora wydechowego (już kupiony) + bandaż termiczny
-wydech cat back , chciałbym Racing Beat ale czy się uda to czas pokaże
-na pewno jakieś koło, po głowie chodzi OZ italia 150
-gleba, zastanawiam się nad sprężynami i gwintem może coś doradzicie
-dokładka przedniego zderzaka
-dymione kierunki boczne
-ogarnąć ruda, myślę nad piaskowaniem całego podwozia razem ze spawaniem,malowaniem i zabezpieczeniem , niestety widać korozje na prawym przednim błotniku oraz na kielichach coś się dzieje więc ogarnę puki wcześniej
-na pewno wymiana kompletnego rozrządu oem z pompą wody gmb , uszczelka pod klawiaturą + pasek alternatora i wspomagania, przy okazji olej silnikowy + zakrętka magnetyczna (zastanawiam się czy dalej lać motula czy może coś zmienić dajcie znać co myślicie), olej w skrzyni + wszystkie inne płyny
-sprzęgło też trzeba zrobić bo to obecne nie wytrzyma następnego lata
-jakieś nakrętki myślę nad kutymi Japan racing, bo te ori są już zmęczone
-poliuretany w zawieszeniu
-dywaniki welur jakieś dedykowane + podświetlenie nóg
-radio 2 din z navi itd.
-hid lub ledy – dopiero zapoznaje się z tematem i nie wiem co wybiore, dajcie znać co lepsze
Na tą chwile nic więcej mi do głowy nie przychodzi , chodź jak będzie czas i pieniądze to pewnie coś jeszcze wymyśle.
Ostatnio edytowano 5 lut 2019, 13:41 przez noulan, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 17 lip 2017, 16:00
- Posty: 17
- Auto: MAZDA 323F BJ SPORTIVE 2002r. 2.0 FS.
Bardzo ładnie się prezentuje, co do gleby – wszystko zależy od możliwości finansowych.
Sprężyny będą najtańszą opcją wiadomo – gwint za to stabilniejsza jazda, ale zaś bez regulacji twardości możesz szybko mieć dość.
Osobiście szedłbym w 17stki i sprężyny
Sprężyny będą najtańszą opcją wiadomo – gwint za to stabilniejsza jazda, ale zaś bez regulacji twardości możesz szybko mieć dość.
Osobiście szedłbym w 17stki i sprężyny
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
To jak już uważasz, ja do poprzedniej mazdy kupiłem Vogtland'y – 35mm i tył stał dużo wyżej, gdzie eibachy do obecnej trójki siadły dużo dużo lepiej.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Dzięki seba323f z niecierpliwością czekam na twoją Bjote na turbawce, koniecznie napisz jak zrobisz Do kolektora, który od Ciebie kupiłem już chłopaki z firmy Mar-tec składają wydeszek, zobaczymy co z tego wyjdzie
Puki co z autem nic się nie dzieje, zbieram fundusze i pomysły. A no i na weekendzie planuje wyjąć halogen, rozkleic i skleic , bo niestety ktoredys dostaje się syf do srodka.
Puki co z autem nic się nie dzieje, zbieram fundusze i pomysły. A no i na weekendzie planuje wyjąć halogen, rozkleic i skleic , bo niestety ktoredys dostaje się syf do srodka.
- Od: 17 lip 2017, 16:00
- Posty: 17
- Auto: MAZDA 323F BJ SPORTIVE 2002r. 2.0 FS.
Bardzo fajny Sportive Z mojej strony polecam sprężyny FK Automotive za śmieszną kaskę i do tego 17 /7J z ET 35 najlepiej...popatrz sobie jak to u mnie fajnie siadło...jest w miarę nisko i komfortowo a to dzięki zasłudze mieszanym sprężynom (przód-linearne, tył-progresywne)...ratuj podwozie ,dbaj i ciesz się z każdego pokonanego kilometra
Uuuu... Nie wiem gdzie Ty ją dorwałeś, ale z takim przebiegiem to istna perełka <3
Czekam na dalsze mody i powodzenia w dostaniu się na japfest...
PS: Sama mam FK Automotive -30/-30 i felgi 17' i polecam komfortowo się jeździ i całkiem fajnie wygląda
Czekam na dalsze mody i powodzenia w dostaniu się na japfest...
PS: Sama mam FK Automotive -30/-30 i felgi 17' i polecam komfortowo się jeździ i całkiem fajnie wygląda
- Od: 14 wrz 2016, 14:08
- Posty: 78
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: Mazda 323f BJ ZM-DE 2002
viewtopic.php?f=312&t=195522
franek74, Nicole dzięki za rady i pochwały, mam nadzieję, że po modach również będzie się podobać Chodź pod względem dopracowania będzie ciężko dorównać waszym mazdą, kawał dobrej roboty, propsuje
Odnośnie tych sprężyn to gdzie mogę takie dostać? W Polsce niestety nie znalazłem do kupienia.
Odnośnie tych sprężyn to gdzie mogę takie dostać? W Polsce niestety nie znalazłem do kupienia.
Ostatnio edytowano 6 lut 2019, 09:58 przez noulan, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 17 lip 2017, 16:00
- Posty: 17
- Auto: MAZDA 323F BJ SPORTIVE 2002r. 2.0 FS.
Już wiem kto mnie ubiegł jak ta mazda była do sprzedania
- Od: 30 maja 2013, 10:40
- Posty: 5
- Skąd: Godzisz-Garwolin
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 1996
Mazda 323f Fs 2.0 131KM Sportive 2001
sebastieeen napisał(a):Już wiem kto mnie ubiegł jak ta mazda była do sprzedania
Hehe też tak miałem jak kupowałem
Mały update.
Jeden halogen w Madzi zabrudzil się od środka. Podejrzewam że przez złe sklejenie klosza przy oklejaniu halogenu.
Foto do porównania:
Lewo:
Prawo:
Rozkrecilem cały przód żeby wyjąć halogen i przy okazji okazało się że osłona pod silnik prawa jest do wymiany – dziura idealnie pod rozrzadem , a środkowej wogole nie ma. Od razu zamówiłem komplet na dniach dodam zdjęcie i zamontuje. Po rozebraniu przodu i dostaniu się do halogenu okazało się że srobka do rozkrecania klosza jest obrobiona... Oddałem to do roboty mechanikowi żeby nic nie popsuć niestety, jemu się to udało .
Halogen zamówiony dzisiaj. Folia już w drodze więc niestety Madzia jeszcze parę dni na kobylkach postoi .
Przy okazjii wpadnie też emulator maty pasażera, skoro już stoi to zrobię porządek z tymi poduchami. Wkurza że się świeca jednak .
Pod koniec tygodnia wstawię fotki jak to wszystko wyszło a co dalej to zobaczymy.
- Od: 17 lip 2017, 16:00
- Posty: 17
- Auto: MAZDA 323F BJ SPORTIVE 2002r. 2.0 FS.
Prace nad halogenem zakończone, nauczka na przyszłość jest, na pewno do tego "specjalisty" już nie zawitam. Miałem mały problem żeby dogadać się z nim o zwrot kosztów, ale koniec końców oddał pieniądze za popsuta część. Wnioski wyciągnięte, widocznie jak ma być dobrze to trzeba samemu Halogen na szczęście udało się wyrwać oryginalny, może mało nie kosztował, ale zależało mi na orginale i na szczęście tym razem nie musiałem płacić za kogoś błędy.
Foto halogenu:
Od razu zamówiłem też folie, od RR Customs i okleilem co by nie było jedno białe a jedno żółte. Niestety różni się w znaczącym stopniu odcieniem od starej folii, ale na tą chwilę zostawię jak jest. Na wiosnę będzie korekta lakieru i przy okazji oklejanie drugiego halogenu, najprawdopodobniej folia hydrofobową samoregenerujaca (czyli jeszcze inna niż te dotychczasowe ) u KamPro Detaling.
Foto na tą chwilę, do porównania kolorów:
Tak jak mówiłem wjechała też nowa, kompletna osłona pod silnik.
Stara wyglądała tak:
Nowa:
Podpięty również emulator maty pasażera:
Przy rozbieraniu przypomniała o sobie również dolna kratka zderzaka, jak kupiłem autko była w niej dziura więc teraz przy okazji zamówiłem dobrą. Oczywiście do sportive jest inna niż do zwykłej Bj więc trochę szukania było, ale udało się zamówić oryginał w bardzo fajnym stanie .
Foto starej i nowej do porównania:
Podsumowując:
Halogeny wyglądają jak trzeba i można powiedzieć że technicznie są w stanie fabrycznym.
Osłony pod spód siadly fajnie, na silnik a przede wszystkim rozrząd nie leci już żaden syf, a przód z nową kratka wygląda tak jak powinien.
Emulator bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Bardzo malutki, miejsca nie zajmuje praktycznie wogóle, podpina się bardzo prosto – P&P, diody sygnalizujące wystrzelenie poduszki w razie wypadku działają, a na zegarach nie ma żadnego błędu o nieprawidłowym działaniu airbagów.
Na tą chwilę czekam na termin u blacharza/lakiernika, choć możliwe też że w tym miesiącu wjedzie nowy rozrząd i sprzęgło
A no i byłbym zapomniał... Poszedłem za waszą radą i w styczniu kupiłem też sprężyny obnizajace FK automotive.
Sprężyny wjada dopiero na wiosnę, prawdopodobnie już na nowe koła.
W tym miejscu muszę podziękować użytkownikowi Piter5700 za pomoc w nabyciu tych sprężyn.
Foto halogenu:
Od razu zamówiłem też folie, od RR Customs i okleilem co by nie było jedno białe a jedno żółte. Niestety różni się w znaczącym stopniu odcieniem od starej folii, ale na tą chwilę zostawię jak jest. Na wiosnę będzie korekta lakieru i przy okazji oklejanie drugiego halogenu, najprawdopodobniej folia hydrofobową samoregenerujaca (czyli jeszcze inna niż te dotychczasowe ) u KamPro Detaling.
Foto na tą chwilę, do porównania kolorów:
Tak jak mówiłem wjechała też nowa, kompletna osłona pod silnik.
Stara wyglądała tak:
Nowa:
Podpięty również emulator maty pasażera:
Przy rozbieraniu przypomniała o sobie również dolna kratka zderzaka, jak kupiłem autko była w niej dziura więc teraz przy okazji zamówiłem dobrą. Oczywiście do sportive jest inna niż do zwykłej Bj więc trochę szukania było, ale udało się zamówić oryginał w bardzo fajnym stanie .
Foto starej i nowej do porównania:
Podsumowując:
Halogeny wyglądają jak trzeba i można powiedzieć że technicznie są w stanie fabrycznym.
Osłony pod spód siadly fajnie, na silnik a przede wszystkim rozrząd nie leci już żaden syf, a przód z nową kratka wygląda tak jak powinien.
Emulator bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Bardzo malutki, miejsca nie zajmuje praktycznie wogóle, podpina się bardzo prosto – P&P, diody sygnalizujące wystrzelenie poduszki w razie wypadku działają, a na zegarach nie ma żadnego błędu o nieprawidłowym działaniu airbagów.
Na tą chwilę czekam na termin u blacharza/lakiernika, choć możliwe też że w tym miesiącu wjedzie nowy rozrząd i sprzęgło
A no i byłbym zapomniał... Poszedłem za waszą radą i w styczniu kupiłem też sprężyny obnizajace FK automotive.
Sprężyny wjada dopiero na wiosnę, prawdopodobnie już na nowe koła.
W tym miejscu muszę podziękować użytkownikowi Piter5700 za pomoc w nabyciu tych sprężyn.
- Od: 17 lip 2017, 16:00
- Posty: 17
- Auto: MAZDA 323F BJ SPORTIVE 2002r. 2.0 FS.
Dzięki franek74 zobaczymy jak to siadzie, myślę że jakoś w maju dopiero
Autko odebrane więc pora na kolejny update
W tamtym tygodniu przy przebiegu 170 000km zrobione:
Kompletny rozrząd tj.
– pasek rozrządu OEM mazda
– rolka napinacza OEM
– rolka prowadząca OEM
– sprężyna napinacza OEM
Kompletne sprzęgło exedy czyli
– tarcza
– docisk
– łożysko oporowe
Oprócz tego przy okazji wymienione:
– pompa wody Aisin + oczywiście uszczelnienia
– uszczelka pokrywy zaworów OEM
– uszczelniacze na walki rozrządu OEM
– uszczelniacz na wał korbowy OEM
– paski wieloklinowe, niestety nie było Bando wiec wsadzone Bosha
– łożysko wału korbowego OEM Koyo
– tylny uszczelniacz wału korbowego OEM
– poduszka silnika przednia, przy wymianie sprzęgła okazało się że jest do wywalenia więc wyleciała nowa
– olej w silniku Motul Eco nergy 5w30 + filtr oleju filtron
– olej w skrzyni Motul Gear 300 75W90
Hamulce:
– reperaturki zacisków, nie wiem jak to się stało, ale dwa to tloczki totalny złom reszta też tak średnio, więc profilaktycznie wymienione wszystkie
– klocki przód i tył Bosh
– płyn hamulcowy Motul Rbf 660 no i oczywiście odpowietrzenie całego układu.
Jakieś foto części dla potomnych, bez zdjęcia to nie update
Jeśli niczego nie pominąłem to narazie chyba tyle. Autko chodzi teraz bardzo ładnie, cichutko i równo. Wreszcie da się normalnie zmieniać biegi a hamulce jak na ten rozmiar i ori tarcze nieźle się sprawuja
Podziękowania dla Michała Nowakowskiego z MAZPASRTS, świetny kontakt przy zakupie części, polecam
EDIT.
Mały przedsmak następnego modu, czyli kolektor wydechowy z kwasówki oczywiście bez kata, zakupiony od seba323f – pozdro . Owinąłem go bandażem termicznym bazaltowym, podobno do 1400 stopni. Zobaczymy co z tego wyjdzie wygląda nawet nawet.
Autko odebrane więc pora na kolejny update
W tamtym tygodniu przy przebiegu 170 000km zrobione:
Kompletny rozrząd tj.
– pasek rozrządu OEM mazda
– rolka napinacza OEM
– rolka prowadząca OEM
– sprężyna napinacza OEM
Kompletne sprzęgło exedy czyli
– tarcza
– docisk
– łożysko oporowe
Oprócz tego przy okazji wymienione:
– pompa wody Aisin + oczywiście uszczelnienia
– uszczelka pokrywy zaworów OEM
– uszczelniacze na walki rozrządu OEM
– uszczelniacz na wał korbowy OEM
– paski wieloklinowe, niestety nie było Bando wiec wsadzone Bosha
– łożysko wału korbowego OEM Koyo
– tylny uszczelniacz wału korbowego OEM
– poduszka silnika przednia, przy wymianie sprzęgła okazało się że jest do wywalenia więc wyleciała nowa
– olej w silniku Motul Eco nergy 5w30 + filtr oleju filtron
– olej w skrzyni Motul Gear 300 75W90
Hamulce:
– reperaturki zacisków, nie wiem jak to się stało, ale dwa to tloczki totalny złom reszta też tak średnio, więc profilaktycznie wymienione wszystkie
– klocki przód i tył Bosh
– płyn hamulcowy Motul Rbf 660 no i oczywiście odpowietrzenie całego układu.
Jakieś foto części dla potomnych, bez zdjęcia to nie update
Jeśli niczego nie pominąłem to narazie chyba tyle. Autko chodzi teraz bardzo ładnie, cichutko i równo. Wreszcie da się normalnie zmieniać biegi a hamulce jak na ten rozmiar i ori tarcze nieźle się sprawuja
Podziękowania dla Michała Nowakowskiego z MAZPASRTS, świetny kontakt przy zakupie części, polecam
EDIT.
Mały przedsmak następnego modu, czyli kolektor wydechowy z kwasówki oczywiście bez kata, zakupiony od seba323f – pozdro . Owinąłem go bandażem termicznym bazaltowym, podobno do 1400 stopni. Zobaczymy co z tego wyjdzie wygląda nawet nawet.
- Od: 17 lip 2017, 16:00
- Posty: 17
- Auto: MAZDA 323F BJ SPORTIVE 2002r. 2.0 FS.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości