Mazda 323F KF-ZE Ferrari Rosso Corsa
MANIX widze ze ladny sprzet masz w garazu: Suzuki Bandit 1200S W tym roku chce zrobic prawko na motor i sie za czyms takim rozejrzec jak bedzie kasa. Teraz mam skuter (ale skuter to jest tylko z nazwy) Malaguti, 70cm pojemnosci ale zrobiony z 3 na 15 KM (przy 13tys obrotow) Wiec ladnie rwie, ale jednak czas przesiasc sie na cos wiekszego.
Narazie jest zima wiec moge sie poswiecic mazdzie. Ale do jazdy po warszawie w lecie w godzinach szczytu nie ma nic lepszego niz motor.
Pozdrawiam
Narazie jest zima wiec moge sie poswiecic mazdzie. Ale do jazdy po warszawie w lecie w godzinach szczytu nie ma nic lepszego niz motor.
Pozdrawiam
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
tak zgadza się teraz w garażu stoi prawie nowy Suzuki Bandit 1200S ale jeszcze 3 miechy temu stała mazda taka sama jak twoja z tym samym silnikiem i w tym samym kolorze tylko bardziej zbajerzona. Do dnia dzisiejszego zastanawiam się czy dobrze zrobiłem sęk w tym że cały czs żałuje zamiany ale jak wsiąde na swojego potworka dwukołowego to zaraz mam banana na gębie i póżniej jeszcze długo długo nie schodzi poprostu jak raz poczujesz te 3 sec do 100km\h to już cię nie obchodzą żadne auta ale i tak zbieram teraz kasę na mazde i najlepiej taka sama jak miałem pozdrawiam ps. poprostu dwóch rzeczy naraz nie mogłem mieć ale kto może już niedługo
Była Mazda 323F BA GT 2.0 V6 teraz jest BMW 320 e36 niestety markę zdradziłem ale w klubie zostaje i dalej kocham Mazdę
- Od: 4 sty 2006, 19:18
- Posty: 125
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: BMW 320, Honda CBR 11000 XX
Kolejna V6 w rodzinie jest piekna ale jakoś nie lubie czerwieni ale to sprawa gustu ważne żeby tobie sie podobała i śmigała jak ta lala
Bardzo piekna ale fele na pewno musisz mieć wieksze
pozdrowienia no i do jakiegoś zlotu
Bardzo piekna ale fele na pewno musisz mieć wieksze
pozdrowienia no i do jakiegoś zlotu
www.BBTel.pl
Też osobiście nie przepadam za czerwonymi samochodami, ale ta wyjątkowo mi się spodobała – a miałem okazję oglądnąć ją na żywo w komisie w Lublinie jakieś 2-3 tygodnie temu
PS. Chyba jesteśmy z tego samego roku
Pozdrawiam
PS. Chyba jesteśmy z tego samego roku
Pozdrawiam
- Od: 12 kwi 2006, 12:55
- Posty: 26
- Skąd: Krasnystaw / Lublin
- Auto: 323F BG 1.8i 16V '91
darekk86 napisał(a):Te zarowki pod tablica oswietlaja nie tylko licznik z przebiegiem, ale tez wskazowki na calej dlugosci, wiec zolty czy zielony kompletnie nie pasowal.
a moze da sie tam zmienic jakos zarowki ew. LEDy na czerwone, tak zeby wskazowki swecily na czerwono?
oraz dlaczego kolor bialy na tarczach nie wyglada na zdjeciu jak bialy tylko cielisty/lekko rozowy??
a tak indiglo wiadomo – kozak;]
Dalo by sie na pewno zmienic te zarowki na diody tylko robilem to dzien przed swietami i nie mialem gdzie kupic. Moze jak bedzie chcialo mi sie jeszcze rozebrac tablice to je wymienie, ale tak niby bez wskazowek mi sie podoba.
W rzeczywistosci kolor tarcz jest bardziej bialy, chociaz ma lekki odcien czerwonego. Ale to tak wyglada tylko wieczorem, w dzien sa raczej idealnie biale.
Ogolnie sporo musialem rozkrecic deski rozdzielczej, zaczynajac od podlokietnika przez schowek. Ale teraz juz wiem ze majac sposob mozna zdjac tylko plastiki pod kierownica i pozniej deske rozdzielcza od razu. 4 srubki i jakies 5-10minut roboty i mozna sie dostac do licznikow. Ale trzeba wiedziec gdzie sa zatrzaski i jak to jest poskladane. Na poczatku lepiej rozkrecic wiecej niz cos polamac.
W rzeczywistosci kolor tarcz jest bardziej bialy, chociaz ma lekki odcien czerwonego. Ale to tak wyglada tylko wieczorem, w dzien sa raczej idealnie biale.
Ogolnie sporo musialem rozkrecic deski rozdzielczej, zaczynajac od podlokietnika przez schowek. Ale teraz juz wiem ze majac sposob mozna zdjac tylko plastiki pod kierownica i pozniej deske rozdzielcza od razu. 4 srubki i jakies 5-10minut roboty i mozna sie dostac do licznikow. Ale trzeba wiedziec gdzie sa zatrzaski i jak to jest poskladane. Na poczatku lepiej rozkrecic wiecej niz cos polamac.
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
ja tez najpierw odkrecilem podlokietnik a potem za drugim razem juz sama deche:]
darekk86 indiglo fajne , ale jakos te od momana w czarnym kolorze mi sie nie podobaja a co do wskazowek ja mam ori podswietlane na pomaranczowo i u mnie wyglada ladnie , wiesz nie wiem jak u ciebie to wyglada , u mnie na bialych tarczach ladnie pozdro
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
brylant dzieki ale faktycznie mieliscie racje o apetycie na olej :/ na szczescie bierze go mniej niz benzyny, ale jak narazie to cos mi sie zdaje ze ponad 0,5 litra na 1000km :/
Cos mozna zrobic zeby bral mniej oleju oprocz remontu silnika?? Bo samochod ma przejechane 140tys km po drogach w szwajcarii, serwisowane co do kilometra w serwisie, wiec nie chce mi sie wierzyc ze w takim samochodzie trzeba juz robic remont. To by byla mocna porazka.
Cos mozna zrobic zeby bral mniej oleju oprocz remontu silnika?? Bo samochod ma przejechane 140tys km po drogach w szwajcarii, serwisowane co do kilometra w serwisie, wiec nie chce mi sie wierzyc ze w takim samochodzie trzeba juz robic remont. To by byla mocna porazka.
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
darekk86 napisał(a):To by byla mocna porazka
140tys? moja jezdzila po pieknych drogach Luksemburga i remoncik byl konieczny, przebieg taki sam a kopci jak odpalisz??
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości