Jak na moje to te koła są za duże i zrobił się trochę wóz drabiniasty.
Poprzedni setup był zdecydowanie lepszy
Mazda 323/Protege BG '91 BP by Sir STRONA 6 AKTUALIZACJA
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
jak na moje to jakbyś tego nie spasował to koło będzie za duże. No ale każdy ma swój gust
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Witam po dłuższej przerwie.
Samochód żyje i ma się dobrze. Odświeżam temat, bardzo dawno nie było mnie na forum.
Przy aucie wszystkie sprawy eksploatacyjne robione na bieżąco, praktycznie cały 2016 rok przestało, było nie ruszane i tylko odpalane raz w tygodniu.
Obecnie przebywam za granicą, więc postanowiłem w końcu wziąć auto w miejsce obecnego zamieszkania. Po 1,5 roku stania bez żadnego problemu zrobiło trase 1100km "za jednym strzałem" (oprócz delikatnego wycieku z tyłu silnika) .
Felgi rzeczywiście troche za duże, zastanawiam się nad czymś ładnym 16'.
Wrzucam kilka aktualnych zdjęć bez żadnych filtrów i przerabiania.
Samochód żyje i ma się dobrze. Odświeżam temat, bardzo dawno nie było mnie na forum.
Przy aucie wszystkie sprawy eksploatacyjne robione na bieżąco, praktycznie cały 2016 rok przestało, było nie ruszane i tylko odpalane raz w tygodniu.
Obecnie przebywam za granicą, więc postanowiłem w końcu wziąć auto w miejsce obecnego zamieszkania. Po 1,5 roku stania bez żadnego problemu zrobiło trase 1100km "za jednym strzałem" (oprócz delikatnego wycieku z tyłu silnika) .
Felgi rzeczywiście troche za duże, zastanawiam się nad czymś ładnym 16'.
Wrzucam kilka aktualnych zdjęć bez żadnych filtrów i przerabiania.
- Od: 15 lis 2011, 00:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
Gdzieś emigrowal ? Ładnie wygląda na tej feldze. Wstaw turbo lub jakieś BPT zrób 200 + i będzie super sedan. Jak nie to daj znać kupie i dokończe projekt. :–)
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Od listopada siedze w NL, w końcu zdecydowałem się na sprowadzenie jej tu. W planie jest remont blacharski, lakier, nie wiem co z tym silnikiem, remont był zrobiony przez "typowego Janusza" który miał wszystko ogarnąć na 100%, a sam po nim wymieniałem uszczelki i poprawiałem rzeczy.
Jeśli wszystko jeśli chodzi o estetyke i prace silnika było by dopięte na ostatni guzik, tak jak chce to dopiero wtedy kompletuje graty na BP+T
Po dłuższej trasie zauważyłem, że "poci sie" gdzieś z tyłu lub boku silnika, nie umiem namierzyć skąd bez podnośnika, albo kanału. Tak to wygląda od spodu
Jeśli wszystko jeśli chodzi o estetyke i prace silnika było by dopięte na ostatni guzik, tak jak chce to dopiero wtedy kompletuje graty na BP+T
Po dłuższej trasie zauważyłem, że "poci sie" gdzieś z tyłu lub boku silnika, nie umiem namierzyć skąd bez podnośnika, albo kanału. Tak to wygląda od spodu
- Od: 15 lis 2011, 00:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
W tym tygodniu musze namierzyć wyciek, podejrzewam uszczelke miski albo jakiś oring z rozrządu, bo cieknie na 100% spod dolnego koła pasowego.
Mam pytanie do użytkowników silników 1.8 BP – problem polega na tym: Po odstawieniu samochodu na dłuższy okres, odpaliłem i obroty silnika były w granicach 600-700 całym autem trzęsło, pokręciłem troche śrubką od obrotów, ustawiłem na 1000obr/m i było dobrze do póki silnik się nie rozgrzał – obroty na biegu jałowym wahały sie w granicach 1200/1300. Jeżeli przykręce śrube od obrotów "na maxa" na rozgrzanym silniku obroty są okej, a jeżeli silnik troche sie wystudzi automatycznie obroty spadają i są za niskie.
Nie wiem w co celować, silnik krokowy? Jest ktoś w stanie podpowiedzieć? Ewentalnie moge zrobić filmik jak samochód się zachowuje.
Przy okazji nowe zdjęcia:
A jeśli macie coś takiego jak "instagram" to możecie zaobserwować profil samochodu pod adresem: instagram.com/sirmazda
Mam pytanie do użytkowników silników 1.8 BP – problem polega na tym: Po odstawieniu samochodu na dłuższy okres, odpaliłem i obroty silnika były w granicach 600-700 całym autem trzęsło, pokręciłem troche śrubką od obrotów, ustawiłem na 1000obr/m i było dobrze do póki silnik się nie rozgrzał – obroty na biegu jałowym wahały sie w granicach 1200/1300. Jeżeli przykręce śrube od obrotów "na maxa" na rozgrzanym silniku obroty są okej, a jeżeli silnik troche sie wystudzi automatycznie obroty spadają i są za niskie.
Nie wiem w co celować, silnik krokowy? Jest ktoś w stanie podpowiedzieć? Ewentalnie moge zrobić filmik jak samochód się zachowuje.
Przy okazji nowe zdjęcia:
A jeśli macie coś takiego jak "instagram" to możecie zaobserwować profil samochodu pod adresem: instagram.com/sirmazda
- Od: 15 lis 2011, 00:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
DARO MAZDA 323 napisał(a):Gdzieś emigrowal ? Ładnie wygląda na tej feldze. Wstaw turbo lub jakieś BPT zrób 200 + i będzie super sedan. Jak nie to daj znać kupie i dokończe projekt. :–)
Co do sprzedaży to jeśli dostałbym dobrą cene mogłbym się zastanowić
Ostatnio zlokalizowałem wyciek, ewidentnie na pierwszy rzut oka po zdjęciu osłony rozrządu było widać, że puszcza oring wałka rozrządu. (zachlapany cały pasek, rozrząd, bok silnika aż po miske, przy wyższych prędkościach zarzucało na wahacz )
Zamówiłem więc paczke części, oringi wałków, rozrząd, pompe wody, rolki, oring wału korbowego, przy okazji płukanie układu chłodzącego + nowe paski. Wszystko poskładane na nowo i niestety po 500km wyciek znów jest widoczny.. zastnawiam się co to może być, teraz czeka mnie rozbieranie i szukanie
- Od: 15 lis 2011, 00:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
Wrzuc do działu sprzedam
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Auto sprzedane temat do zamknięcia ...
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Potwierdzone info, lata teraz w WLKP może nowy właściciel założy temat (spróbuję go namówić )
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości