Mazda 323C BA 1.5l Z5 95r.

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez waldez » 6 kwi 2009, 22:25

To w takim razie do czego służą te śruby??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Siwus » 6 kwi 2009, 23:15

waldez napisał(a):To w takim razie do czego służą te śruby??

szczerze nie wiem, a udało Ci się rozkręcić bęben?
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez waldez » 7 kwi 2009, 10:45

No właśnie ja nie chcę rozkrcać bębna tylko przy wymianie felg zauważyłem że brakuje mi jednaj takiej w prawym tylnym bębnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez MariuS » 7 kwi 2009, 10:50

ja zdejmowałem bęben przez odkręcenie właśnie tych 2 śrub.... wydaje mi się że tka właśnie jest, a można chyba jeszce odkręcić tę śrubę pod otworem centrującym i wtedy bęben wychodzi z łożyskiem od razu
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez luki88 » 7 kwi 2009, 13:01

te 2 śruby trzymają bemcen żeby nie wypadł po zdjęciu koła
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez waldez » 11 kwi 2009, 20:36

Dziś w końcu zacząłem polerke pokrywy zaworów. Zadanie nie jest łatwe. Na razie przejechałem ją papierem k100 i widać, że jest srebrna :) . Po świętach dalsza część prac. Tylko kurde najgorsze są jak zwykle małe szczegóły jak zakola śrub czy odstępy między literami. Jaki macie na nie sposób. Przy okazji zauważyłe, że kolektor ssący w z5 jest łatwiejszy do polerki niz pokrywa. Na niego też przyjdzie czas.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez THOR » 11 kwi 2009, 20:38

Przynajmniej może Tobie lepiej pójdzie niż mi ;) Powodzonka w polerce :)
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez waldez » 16 kwi 2009, 18:42

Jako, że moja ori rura od dolotu była już posklejana taśmą to sobie zainwestowałem w dolot ze stożkiem.
Wywaliłem cały dolot ori, a stożek ustawiłem dokładnie przy wlocie powietrza, przy nadkolu.
Co się zmieniło. Napewno dźwięk. Warto choćby dla tego. No i jak by lepiej się wkręca w obroty. Mnie sie podoba. Mam jeszcze krótki filmik jak to chodzi, ale wrzucę później
W razie czego służę radą.
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Adamos » 16 kwi 2009, 18:58

to ja mam tylko uwgage i pytanie :P

cena??

a co z wodą z podwozia? jak dojdzie do stożka to będzie masakra. troche nisko to chyba jest. wiec może być nie ciekawie. a widze, że podłoge widać. ja mam takie plastiki od spodu co zakrywaja wszystko. też to masz? bo dziura spora :P

ale ogolnie – sam tez cos takiego zrobie :P
dzis wstawiłem nową gałke i mieszek skórzany.....bez rewelacji szczerze powiem. zdjecia kiedys :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez THOR » 16 kwi 2009, 19:55

No nieźle waldez :) Liczę, że zobaczę i usłyszę już w niedzielę :Dl
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez waldez » 16 kwi 2009, 20:15

Adamos napisał(a):cena??

Najdroższy był stożek, ok 140zł. łączniki gumowe ok 40zł a rurki zdobyłem okazyjniepo niższej cenie. ogółem kosztowało mnie to ok 240zł.
Adamos napisał(a):ja mam takie plastiki od spodu co zakrywaja wszystko. też to masz?

tak mam ale to jest zdjęcie zaraz po założeniu, a seryjną rurę od dolotu odkręcałem od dołu bo jakoś tak dziwnie ta opaska była ułożona i nie wygodnie było od góry
THOR napisał(a):Liczę, że zobaczę i usłyszę już w niedzielę

nie obiecuję, że wpadne, ale nie mówię też nie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez yorgoo » 16 kwi 2009, 20:15

ladnie ladnie ale mam to samo odczucie co Adamos

a co z wodą z podwozia?

sa ponoc odpowiednie impregnaty zabezpieczajace przed woda i pylem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 00:16
Posty: 312
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '98

Postprzez Bartg » 16 kwi 2009, 21:15

Strasznie nisko, po pol roku uzytkowania filtr bedzie caly usyfiony :/
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7819 (22/124)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Szydło » 16 kwi 2009, 21:29

Szkoda że filtr nie jest w obudowie, :P napewno bylo by lepiej.... ale ogolnie dobry pomysl... ;) zaraz po wakacjach nowy dolot bedzie i u mnie ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 22:07
Posty: 1500
Skąd: Bieliny, Jarosław
Auto: Mazda 323f (BA) 2.0 V6 95rok

Postprzez krzemyk1981 » 17 kwi 2009, 16:15

A gdzie podłączyłeś czujnik temperatury powietrza ?
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2008, 14:18
Posty: 105
Skąd: TOS/oppeln/breslau
Auto: 323c 1.3 1996

Postprzez waldez » 17 kwi 2009, 16:23

yorgoo napisał(a):ladnie ladnie ale mam to samo odczucie co Adamos
a co z wodą z podwozia?
sa ponoc odpowiednie impregnaty zabezpieczajace przed woda i pylem.


Bartg napisał(a):Strasznie nisko, po pol roku uzytkowania filtr bedzie caly usyfiony :/


Tak się składa, że rura, która idzie za przepływką jest z dwóch częsci, tak że nie ma problemu z podniesieniem stożka wyżej. W tej pozycji jest bardzo odsuniety od silnika. Sprawdzałem dziś stożek po dłuższej jeździe i jest zimniutki

Szydło napisał(a):Szkoda że filtr nie jest w obudowie, napewno bylo by lepiej

Pomyślę nad tym, lecz na razie brak kasy <killer>

ale ogolnie dobry pomysl... zaraz po wakacjach nowy dolot bedzie i u mnie

<spoko>
krzemyk1981 napisał(a):A gdzie podłączyłeś czujnik temperatury powietrza ?


Obrazek
Wystaczy zrobić w tej gumie małą dziurkę nie trzeba wycinać pod rozmiar. Czujnik wchodzi cały i naprawde się świetnie trzyma.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez yorgoo » 17 kwi 2009, 19:55

waldez napisał(a):Sprawdzałem dziś stożek po dłuższej jeździe i jest zimniutki

no to jedno masz z glowy ale spróbuj go jednak od ziemi czyms odseparowac i uwarzaj zeby przez te dziure na czujnik fafrochy nie dostaly sie do silnika!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 00:16
Posty: 312
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '98

Postprzez Siwus » 17 kwi 2009, 20:08

extra wykonanie <spoko>
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez waldez » 17 kwi 2009, 20:29

yorgoo napisał(a):uwarzaj zeby przez te dziure na czujnik fafrochy nie dostaly sie do silnika!!

Nie ma takiej opcji. Zrobiłem tam tylko małą dziurkę wkrętakiem, a czujnik sam sobie ją rozepchał. Ścianki tego gumowego łącznika bardzo ściśle przylegają do czujnika. Gdyby była luka przy włączonym silniku było by słychać zasysane powietrze, a nie słychać nic.

Siwus napisał(a):extra wykonanie

Dziękuję
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez yorgoo » 18 kwi 2009, 21:00

moze na wszelki wypadek dookola czujnika w miejscu przylegania do scianek rury daj silikon czy cus bylbys wtedy pewien w 100% swego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 00:16
Posty: 312
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '98

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy