MAZDASPEED Protegé BJ FS-DET '03
pinky ciekawe czy znajde cos o FS na FS-T
pinky spoko :–) poszukam :–)
całkiem cacy i dyskretnie to widać, no i w końcu IC jest we właściwym miejscu a nie jak fabrycznie
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Cena kolektora to aż 60-80zł do tego kpl uszczelek 80zł więc taki tani mod wiec nawet ja coś popsuje to nie obciąży kieszeni. A akurat już miałem przetarty szlak bo za wielką wodą to podstawowy mod MSP, tyle że tam kolektor taki kosztuje 319$ na streetunit.
ex MSP
Trochę fotek:
Stary kolektor z VICS i VTCS po lewej, po prawej nowy z GF'a high power'a.
Jakby kogoś interesowało jak wygląda kanał dolotowy bezpośrednio do zaworów.
Kolektor na silniku, oprócz przewodów od egr'a wszystko jest p'n'p. Podziękowania dla Wojtka (AZ Auto) za pomoc przy montażu po godzinach
Dodatkowo wjechał też nowy downpipe 2.5" (za forum mazdas247 s-pipe i j-pipe). Seryjnie przelot miał 46mm obecnie koło 62mm. Pozostaje jeszcze strojenie i zobaczymy co tam z poczciwego FS'a da się wykrzesać. Z silnika który ponoć jest odporny na mody
Stary kolektor z VICS i VTCS po lewej, po prawej nowy z GF'a high power'a.
Jakby kogoś interesowało jak wygląda kanał dolotowy bezpośrednio do zaworów.
Kolektor na silniku, oprócz przewodów od egr'a wszystko jest p'n'p. Podziękowania dla Wojtka (AZ Auto) za pomoc przy montażu po godzinach
Dodatkowo wjechał też nowy downpipe 2.5" (za forum mazdas247 s-pipe i j-pipe). Seryjnie przelot miał 46mm obecnie koło 62mm. Pozostaje jeszcze strojenie i zobaczymy co tam z poczciwego FS'a da się wykrzesać. Z silnika który ponoć jest odporny na mody
ex MSP
no to całkiem fajne te zabawki
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
czym jest sterowny "VICS i VTCS" jakaś elektronika czy mechanika sama??
swoją droga wcale sie nie dziwie że się pojawiła lepsza reakcja na gaz z racji zmniejszenia się pojemności ssaka. Ale cały czas jestem ciekaw jak to sie ma do n/a
swoją droga wcale sie nie dziwie że się pojawiła lepsza reakcja na gaz z racji zmniejszenia się pojemności ssaka. Ale cały czas jestem ciekaw jak to sie ma do n/a
była 2 x 323GLX, była 323GT
Nissan Almera GTI
Nissan Almera GTI
- Od: 7 lip 2006, 13:46
- Posty: 83
- Skąd: O.B.R. Niestachów
pinky przyglądam sie bacznie temu co robisz mam nadzieje ze za jakis czas też będę walczył z FS'em
dobrze ze przecierasz szlak (szkoda że miałeś seryjnie uturbionego FS'a )
dobrze ze przecierasz szlak (szkoda że miałeś seryjnie uturbionego FS'a )
Zrob strojenie jak najszybciej i skoc z na hamownie, bo chyba nie tylko ja jestem ciekawy ile mocy wyjdzie...
- Od: 12 paź 2008, 22:57
- Posty: 13
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323f Bj 2.0 Sportive
Solenoidy od VICS/VTCS są sterowane elektronicznie, w wcześniejszych wersjach VICS działał tylko na podciśnienie. Przed zlotem udało się jeszcze zamonować ecumajstra i przeprowadzić konwersję MAF na MAP i teraz możemy z boostem podjechać. Podczas strojenia wyszło że seryjne przezajebiaszcze wtryski o wydajności aż 290ccm nie dały rady więc przyszedł czas na wtryski od Rx8 highpower o wydajności: 450cc/min at 3 bar, 486cc/min at 3.5 bar, 524cc/min at 4 bar. Obecnie regulator ciśnienia jest seryjny ale zablokowany na stałe na 3,5bara. Pozostaje jeszcze temat zapłonu ale z tym jeszcze z Coobciem nie wiemy co zrobić ze względu na to że czujnik położenia wału jest zsynchronizowany z czujnikiem położenia wałka rozrządu od strony wydechu.
Może się jeszcze uda że wjedzie jeszcze wałek ssący 241stopni zamiast seryjnego 230.
Może się jeszcze uda że wjedzie jeszcze wałek ssący 241stopni zamiast seryjnego 230.
ex MSP
Szkoda że nie dałeś rady dojechać swoim samochodem na zlot
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości