Strona 2 z 3

PostNapisane: 3 cze 2012, 19:41
przez seba323f
Całkiem przyjemny GTek ;)

tekkenfan napisał(a):błagam wywal te "nity" (czy co to jest) z blendy i świateł bo zalatuje to nie powiem czym

<ok>

Re: Mazda 323f BG 1.8 DOHC GT 1991r. RED SERIA

PostNapisane: 3 cze 2012, 20:08
przez monjan32
Witam witam ponownie ;) blenda wyczyszczona dzis skrobalem xD hehehe i odrazu lepiej ...

W podrozy by uporac sie z tylnymi hamulcami feralnie najechalem na dziure ktorej nie zaowazylem no i efekty tego widac na FOTO wyrwana poducha z prawej strony przod;/ no i oczywiscie walnelo to na maxa i o maske zachaczylo;/

Cos z hamulcami porobilem ale nie jest to co mialo byc ;/ w madzi nadal sa zle zaciski z tylu niestety brak czasu;/ Poducha odrazu wymieniona;PP

Efekt dziury w polskich drogach ;(
Obrazek
Obrazek

A oto zaciski mialo byc czerwono a jest tak postanowilem cos innego zrobic hahaha
BRAK CZERWONEJ FARBY na temperature w sklepie :PP i wyszlo jak wyszlo xD
Obrazek
Obrazek
A tak wygladalo przed czyszczeniem itp itd
Obrazek
Obrazek

Re: Mazda 323f BG 1.8 DOHC GT 1991r.

PostNapisane: 15 cze 2012, 08:48
przez Adek311092
Ważne że silnik słuszny :D Też myślę wsadzić taki do mojej ba. Jeśli można wiedzieć ile dałeś za dawce?

Re: Mazda 323f BG 1.8 DOHC GT 1991r.

PostNapisane: 17 cze 2012, 13:36
przez monjan32
WItam po krotkiej przerwie znalazlem kilka starych fotek jak to wygladalo na poczatku :) wiec odrazu zapodaje ;) pzdr

Re: Mazda 323f BG 1.8 DOHC GT 1991r.

PostNapisane: 25 cze 2012, 21:26
przez monjan32
za dawce 1000zl plus przejazd za bilesko..

Re: Mazda 323f BG 1.8 DOHC GT 1991r.

PostNapisane: 25 cze 2012, 21:27
przez monjan32
Będzin UDANY :) Kilka fotek z zlotu z IMPREZY :)

Gdzies tam stoje ;P szukajcie xD
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Coreczka w madzi smakuje najlepiej xD hahaha
Obrazek

PostNapisane: 25 cze 2012, 23:18
przez tekkenfan
ile wypluło i co ta ryflowana blacha robi w środku :P

PostNapisane: 25 cze 2012, 23:35
przez mckoper
To są z bardzo lekkich stopów dywaniki samochodowe :D

Re: Mazda 323f BG 1.8 DOHC GT 1991r.

PostNapisane: 26 cze 2012, 00:30
przez monjan32
nieeee to jest dywanik za 35zloty :P na szybko kupiony w markecie byle dywanu nie niszczyc ;P wyplulo mniej niz wedlug knigi.... ale nie wiem co o tym sadzic chlopacy z hamowni mowili ze dobrze poszla ...
Ryflowana blache bym chcial jako oslone pod silnik <faja>


Obrazek

Sami zobaczcie i nie wiem co mam o tym sadzic ;/
Pomiar robili tylko i wylacznie na 4 biegu i tez nie wiem dlaczego :|

Przebieg 275 tys km silnik z roku 1991 jak moja madzia.
Ustawiony rozrzad ustawiony zaplon paliwo i powietrze nieruszane.

I do konca nie wiem czy sonda dobra jest;/ dzis skasowalem bledy i narazie nie wybija mi sondy zobacze co jutro pokaze.

Re: Mazda 323f BG 1.8 DOHC GT 1991r.

PostNapisane: 26 cze 2012, 00:38
przez Eklerek323f
To przez te ryflowane dywaniki tyle wypluła :D W Tesco teraz były/są welurowe dywaniki, kpl przecena chyba z 39 na 15zł, wyglądają o niebo lepiej od tej a'la blachy ryflowanej :D

PostNapisane: 26 cze 2012, 08:41
przez jarsoN
monjan32 napisał(a):Pomiar robili tylko i wylacznie na 4 biegu i tez nie wiem dlaczego

Bo tak się robi na hamowni. Dochodzisz do 4 i zaczynasz pomiar, zawsze robi się pomiar na przedostatnim biegu, amsz skrzynię 5 biegową, więc robili na 4, jakbyś miał 6cio to by robili na piątce.

Trochę dziwnie przedstawione graficznie te wykresy. Może to tylko tak zrobiony skan/zdjęcie, ale dla mnie to ajkaś kiepska hamowania. Mało informacji i mało dokładne, no ale to tylko mobilna, więc cudów nie ma co się spodziewać, co nie zmienia faktu, że nie jest to zbyt dokładny wykres.

Fajna mazda, ale dywaniki to musisz koniecznie wywalić, toź to wieś nawet na szybko.

Re: Mazda 323f BG 1.8 DOHC GT 1991r.

PostNapisane: 26 cze 2012, 09:48
przez Jacek176
To pikowanie w dół momentu obrotowego od 4000obr. świadczy o tym, że na 99% nie działa VICS. Dlatego też moc max. wyszła taka dziadowska.
Byc może otiwerający się VICS zakłócał pracę instalacji gazowej i specjalnie zamknęli go na stałe.
No ale z drugiej strony jak na ten wiek, przebieg i LPG to nie ma tragedii.

PostNapisane: 26 cze 2012, 11:20
przez tekkenfan
monjan32 napisał(a):Pomiar robili tylko i wylacznie na 4 biegu i tez nie wiem dlaczego

i prawidłowo, a wynika to z faktu że w większości aut 4 bieg ma przełożenie najbliższe 1 (1.03 GieTek)
Następnym razem uświadom obsługę hamowni że odcinkę masz na 7300 (no chyba że coś gmerałeś) bo obrotek deko przekłamuje w górnym zakresie.

PostNapisane: 26 cze 2012, 21:18
przez monjan32
Obrazek
Tak te wasze dywaniki lipne wygladaja <rotfl>

Blenda wygląda teraz tak .....
Obrazek


Jacek176 napisał(a):To pikowanie w dół momentu obrotowego od 4000obr. świadczy o tym, że na 99% nie działa VICS. Dlatego też moc max. wyszła taka dziadowska.
Byc może otiwerający się VICS zakłócał pracę instalacji gazowej i specjalnie zamknęli go na stałe.
No ale z drugiej strony jak na ten wiek, przebieg i LPG to nie ma tragedii.


I wlasnie tutaj musze nadmienic ze silniczek GT ktory jest w madzi od dawcy nie byl zgazowany wczseniej... Na LPG jest dopiero od mometu jak wlozylem do mojej GT, czyli od marca tamtego roku.

A VICS to jest to na kolektorze ssacym polaczone z przeplywka dobrze mysle ?:> jesli tak to sprawdzalem i nie jest uszkodzony mialem w 2 silniku orginalnym to juz byl papierem potraktowany...

A kurde dzis zapomnialem ECU bledy sprawdzic ;/ bo wlasnie kontroluje i wywalilo mi sonde lambda na cieplym silniku zapalonym i wylaczonym.

Po skasowaniu bledow juz sondy nie pokazalo i jest BEZ BLEDOW nie wiem jak dzis po przejechaniu kilku KM ;/ bylem na spontanie i jakos wylecialo z glowy...

Dodam ze silnik nie byl strojony przy przekladce ECU jest orgi z mazdy robiony rozad byl i ustawiany zaplon i nie wiem czy nie trzeba bylo wystroic reszty;/

tekkenfan napisał(a):
monjan32 napisał(a):Pomiar robili tylko i wylacznie na 4 biegu i tez nie wiem dlaczego

i prawidłowo, a wynika to z faktu że w większości aut 4 bieg ma przełożenie najbliższe 1 (1.03 GieTek)
Następnym razem uświadom obsługę hamowni że odcinkę masz na 7300 (no chyba że coś gmerałeś) bo obrotek deko przekłamuje w górnym zakresie.


U mnie obrotomierz leci prawie do 8 i wtedy odcina a koles z hamowni mobilnej mi mowil ze u nich jest troche opuznione to nie wiem ;/ w kazdym razie nic nie zmienialem.

A dodam ze kompresje mierzylem i na 2 cylindrach wybilo 12.5 a na 2 nastepnych 11.5 wiec mysle ze nie jest zle.

PostNapisane: 26 cze 2012, 23:21
przez Radex
monjan32 napisał(a):Obrazek

Obrazek

PostNapisane: 27 cze 2012, 01:54
przez tekkenfan
monjan32 napisał(a):A VICS to jest to na kolektorze ssacym polaczone z przeplywka dobrze mysle ?

zaworek VICSy znajduje się na kolektorze ssącym po stronie rozrządu.

monjan32 napisał(a):Dodam ze silnik nie byl strojony przy przekladce ECU

Przecież tutaj nie ma co stroić. Masz silnik razem z kompem od GT i finito.
monjan32 napisał(a):U mnie obrotomierz leci prawie do 8

i to jest właśnie to przekłamanie o którym pisałem. GT w serii ma odcinkę na 7300 i tak też jest u Ciebie.

Re: Mazda 323f BG 1.8 DOHC GT 1991r.

PostNapisane: 27 cze 2012, 17:03
przez monjan32
A no to trza wymienic VICS w sobote lub w niedziele bedzie wymienione bo nie wiem jak z czasem pojdzie.
I szlak trafil sonde lambda na 100% bo znowu bledzik 15 sie ukazal :(

Re: Mazda 323f BG 1.8 DOHC GT 1991r.

PostNapisane: 3 lip 2012, 22:11
przez monjan32
I ja zaszaleje post pod postem no ale w weekend się działo przy GTeku ;D

1. Short Shifter (czy jak sie to pisze)
2. Wymiana termostatu
3. Dużo dużo roboty przy hamulcach z tyłu
4. Wymiana prawej tylnej lampy (zbierała się w niej woda teraz jest GIT)

Oto fotki które udało mi się zrobić gorszej jakości bo z tel ...

Własna robota nie używajcie majzli itp do zbicia kulki hihi
O wiele lepiej biegi wchodzą obniżony jest o 2cm.
Obrazek

Obrazek
Zapasowa chłodnica z wentylatorem do GT jak NOWA:)
Obrazek
Małe porządki przy Dawcy GT
Obrazek

Wkrótce dorzucę fotki zacisków tylnych po własnej regeneracji czyszczenie + aluminium by nie rdzewiało + reperaturki.

Re: Mazda 323f BG 1.8 DOHC GT 1991r.

PostNapisane: 3 lip 2012, 22:24
przez blondi's boyfriend
Co do sondy lambda, to upewnij się ze to nie z winy gazu. Przy instalacji regulowanej śrubą bład sondy lamdba to standard. Ty masz zdaje się sekwencyjny, ale być może potrzebna jest regulacja

PostNapisane: 3 lip 2012, 22:31
przez monjan32
Nie mam pojecia jak z regulacją byłem w lutym o ile dobrze pamietam to koles mi niby ustawiał i jak sie LPG wyłanczał przy obrotach ponad 6 tak sie wyłancza jak dostaje madzia po pupie ostro :/ wiec nie wiem co jest...


Znalazłem fotke tylnego zacisku po regeneracji :) ooooo proszę mam nadzieję że będzie się podobać a jak nie to tez gnojcie hehehehe

Obrazek