Tak te wasze dywaniki lipne wygladaja
Blenda wygląda teraz tak .....
Jacek176 napisał(a):To pikowanie w dół momentu obrotowego od 4000obr. świadczy o tym, że na 99% nie działa VICS. Dlatego też moc max. wyszła taka dziadowska.
Byc może otiwerający się VICS zakłócał pracę instalacji gazowej i specjalnie zamknęli go na stałe.
No ale z drugiej strony jak na ten wiek, przebieg i LPG to nie ma tragedii.
I wlasnie tutaj musze nadmienic ze silniczek GT ktory jest w madzi od dawcy nie byl zgazowany wczseniej... Na LPG jest dopiero od mometu jak wlozylem do mojej GT, czyli od marca tamtego roku.
A VICS to jest to na kolektorze ssacym polaczone z przeplywka dobrze mysle ?:> jesli tak to sprawdzalem i nie jest uszkodzony mialem w 2 silniku orginalnym to juz byl papierem potraktowany...
A kurde dzis zapomnialem ECU bledy sprawdzic ;/ bo wlasnie kontroluje i wywalilo mi sonde lambda na cieplym silniku zapalonym i wylaczonym.
Po skasowaniu bledow juz sondy nie pokazalo i jest BEZ BLEDOW nie wiem jak dzis po przejechaniu kilku KM ;/ bylem na spontanie i jakos wylecialo z glowy...
Dodam ze silnik nie byl strojony przy przekladce ECU jest orgi z mazdy robiony rozad byl i ustawiany zaplon i nie wiem czy nie trzeba bylo wystroic reszty;/
tekkenfan napisał(a):monjan32 napisał(a):Pomiar robili tylko i wylacznie na 4 biegu i tez nie wiem dlaczego
i prawidłowo, a wynika to z faktu że w większości aut 4 bieg ma przełożenie najbliższe 1 (1.03 GieTek)
Następnym razem uświadom obsługę hamowni że odcinkę masz na 7300 (no chyba że coś gmerałeś) bo obrotek deko przekłamuje w górnym zakresie.
U mnie obrotomierz leci prawie do 8 i wtedy odcina a koles z hamowni mobilnej mi mowil ze u nich jest troche opuznione to nie wiem ;/ w kazdym razie nic nie zmienialem.
A dodam ze kompresje mierzylem i na 2 cylindrach wybilo 12.5 a na 2 nastepnych 11.5 wiec mysle ze nie jest zle.