Garbage1989 napisał(a):Jak coś to mam działające EPC na europe
I dopiero teraz się o tym dowiaduje
Cukierek napisał(a):Mam nadzieję że nie będziesz "piszczeć" nią z 4 butów bo wiesz co może się stać
Niestety wiem, sama świadomość konsekwencji jest straszna
Cukierek napisał(a):Widzę że masz MBC, ile obecnie ładuje boosta?
Dużo nie zdążyłem pojeździć biorąc pod uwagę brak tablic, także z tego co mi się kojarzy jakieś 0,3-0,5.
O resztę zapytaj Brata, dostał już stosowne info. Ale chyba nie ma czasu odczytać
Pamiętam jeszcze Twoją BF GTX z Sochaczewa, szkoda że sprzedałeś. Dobrze, że słuch o niej nie zaginał
krzynio napisał(a):Po przekręceniu kluczyków, działa pompa hamulcowa bo w GTX jest elektryczna
Dobrze wiedzieć
krzynio napisał(a):zmień rozrząd, zmień olej na 10W60 lub 15W50, sprawdź ciśnienie cylindrów. Skrzynie wyciągaj i na przegląd przy takim przebiegu to jeśli nie była robiona to zaczął bym od niej jak najszybciej.
Rozrząd w planach najbliższych, tak samo jak olej w silniku i skrzyni. Skrzynia działa płynniej niż w mojej BA
Co do oleju to nie wiem jeszcze jaka lepkość, ale zapewne coś z Motul'a wpadnie.
Paweł napisał(a):Jeśli szklanki Ci przeszkadzają, to można je wyjąć, rozebrać i dokładnie umyć. Wraz z wymianą zaworka i jego sprężynki, oraz zastosowaniem 0W40 (i umyciem ultradźwiękowo głowicy) w wolnossącym BP, który nie rokował poprawy, jednak pomogło.
Nie w tym sezonie Pawle, chce choć trochę pojeździć przed zimą
Lista spraw na teraz i tak jest spora
– łączniki stabilizatora tył
– amortyzatory tył
– komplet tulejek tył
– wieszak tłumika
– łączniki stabilizatora przód
– tulejki wahacza tylne
– hamulce tył
O kosmetyce nawet nie wspominam