Mazda MX-3 EC B6 '96 –> 1.8 GT
Silnik z Mzady 323 BG GT 1800 cm 3 – 128 KM SWAP do MX- 3
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Auto dalej stoi. Mechanik pyta czy przy SWAP-ie trzeba przekładać również wiązkę z licznika z 323 ?. W sumie. Jak się nie uda w najbliższych dniach to pozostanie laweta i przewóz auta do innego specjalisty.
Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale póki co w aucie siedzi jeszcze licznik elektroniczny z mojego byłego 1.6 DOHC, ten z linką ma przyjść lada dzień.
Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale póki co w aucie siedzi jeszcze licznik elektroniczny z mojego byłego 1.6 DOHC, ten z linką ma przyjść lada dzień.
- Od: 16 wrz 2014, 05:06
- Posty: 28
- Auto: Mazda MX-3 1.6 DOHC
To trzeba było pisac , że potrzebujesz licznik to bym CI wysłał na jutro byś miał razem z lika prędkościomierza.
Ostatnio edytowano 4 mar 2016, 12:42 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 1 raz
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Tylko Ty miałeś SOHC a tu siedzi DOHC, ogólnieee to w sumie licznik zostaje chyba od DOHC bo skrzynia też od niego taa? wiec sterowanie elektronicznie licznikiem powinno śmigać.
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Impulsator mógł przełożyć z 323 ba ale nie słuchał
a zadam może głupie pytanie: imo jest ?
a wiązke od kompa do silnika też przekładałeś ?
a zadam może głupie pytanie: imo jest ?
a wiązke od kompa do silnika też przekładałeś ?
Ostatnio edytowano 4 mar 2016, 13:22 przez honda2911, łącznie edytowano 1 raz
UPS – w dawcy Mazdzie 323 GT jest zamontowany jakiś immobilajzer. Nie jest to seria tylko jakiś zewnętrzny immo. Taka pestka wciskana koło stacyjki . Po południu wrzuce fotę .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Pastylkowy immo to stanard montowany przez salony niemieckie w latach 92_98 . Ale nie jest on przypisany do kompa. Mam wlasnie takie immo. Po zmianie silnika z k8 na KL , bez problemu podmienialem komputer od KL i odpalal od piereszego strzala . Problem bylby gdybys mial oryginalny immo w kluczyku a te zaczely sie od 98. Stawialbym na problem z wiazka.
By Moto G
By Moto G
Auto w trakcie SWAP-u. Mazda stała u mechanika niespełna miesiąc. Niestety zrezygnował z podejmowania dalszych prac związanych z elektryką pojazdu i wczoraj auto lawetą odjechało do elektryka w Katowicach. Silnik wraz ze skrzynią i półosiami został przełożony. Pozostało tylko podpięcie nowego licznika na linke z wersji SOHC oraz umiejscowienie nowego (mniejszego) zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego. Został wymieniony również płyn chłodniczy, płyn wspomagania oraz olej w skrzyni. W domu czeka już nowy olej silnikowy Valvoline i filtr powietrza oraz oleju. Auto nadal kręci, ale nie odpala (brak iskry).
Wciąganie mazdy na lawetę też nie należało do najłatwiejszych zadań, o mały włos pozbyłbym się przedniej dokładki zderzaka, ale na całe szczęście jest bardzo elastyczna i przetrzymała.
Wciąganie mazdy na lawetę też nie należało do najłatwiejszych zadań, o mały włos pozbyłbym się przedniej dokładki zderzaka, ale na całe szczęście jest bardzo elastyczna i przetrzymała.
- Od: 16 wrz 2014, 05:06
- Posty: 28
- Auto: Mazda MX-3 1.6 DOHC
poszło PW
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Udało się. Elektryk doprowadził prąd do cewki i Mazda w końcu zagadała, póki co nie ma z nią problemów.
Szału nie ma jeśli chodzi o moc, ale od 3000 tys. obrotów już fajnie się zbiera . Będę musiał się teraz zabrać za izolację przewodów. Silnik troszkę brudny, dlatego w najbliższym czasie planuję go wyczyścić myjką parową, a potem pomalować kilka elementów w komorze. Teraz mam pytanie, najlepiej się sprawdzi farba żaroodporna w sprayu czy może zwykły lakier samochodowy wystarczy + bezbarwny ?
Szału nie ma jeśli chodzi o moc, ale od 3000 tys. obrotów już fajnie się zbiera . Będę musiał się teraz zabrać za izolację przewodów. Silnik troszkę brudny, dlatego w najbliższym czasie planuję go wyczyścić myjką parową, a potem pomalować kilka elementów w komorze. Teraz mam pytanie, najlepiej się sprawdzi farba żaroodporna w sprayu czy może zwykły lakier samochodowy wystarczy + bezbarwny ?
- Od: 16 wrz 2014, 05:06
- Posty: 28
- Auto: Mazda MX-3 1.6 DOHC
no nareszcie więc gdzie był główny problem ?
brak pradu na cewce ? Co do Modów to proponuję wkładkę K&N w seryjną puszkę od razu bedzie lepiej
brak pradu na cewce ? Co do Modów to proponuję wkładkę K&N w seryjną puszkę od razu bedzie lepiej
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mocy stożek nie da . Kuniow tez. Tylko dźwięk na wolnych obrotach i w trakcie jazdy.
Widzę że cała wiązka była Pruta wiec musisz ją dobrze zailozowac. Możesz też dać peszel po izolacji.
Widzę że cała wiązka była Pruta wiec musisz ją dobrze zailozowac. Możesz też dać peszel po izolacji.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Jak zrobi ładnie cały dolot to nic nie da? Na pewno może sobie dopasować jego długość co wpłynie na rozłożenie momentu obrotowego I zawsze silnik będzie dostawał chłodniejsze powietrze, a przede wszystkim inny wygląd pod maską
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości