Strona 15 z 27

Re: mx-3 1.8v6 T drut by janisz – klze killer :>

PostNapisane: 18 sty 2012, 14:47
przez mlody1921
Baza + bezbarwny chyba lepiej ryke :) na tanich lakierach niewyszła by pewnie wieksza cena i akryl lubi blaknać :/

zła kolejność panowie Czarne są najszybsze a potem czerwone :D

Re: mx-3 1.8v6 T drut by janisz – klze killer :>

PostNapisane: 18 sty 2012, 22:51
przez janiszzz_mx3
no jakbym dał baze to by to dopiero wyglądało :) Tak to te 4 warstwy zalały wszystkie dołki itp. Żałuje trochę ze poskąpiłem na lakierze ale już trudno. W weekend sprobuję to wyciąć na zero i wypolerować meguaiersem uc. I ciąglę myślę jak przejechać 40km na parking piętrowy w promenadzie i nie ubrudzić auta :)

PostNapisane: 18 sty 2012, 23:10
przez Capazo
janiszzz_mx3 napisał(a):iąglę myślę jak przejechać 40km na parking piętrowy w promenadzie i nie ubrudzić auta :)


na lawecie prosta sprawa!! No i oczywiscie czarne sa szybsze tak jak mlody napisał!

PostNapisane: 8 lut 2012, 10:07
przez Seraf
udało Ci się zrobić tą polerkę i zdjęcia?

PostNapisane: 8 lut 2012, 20:34
przez janiszzz_mx3
Cośty, prawie poskładana ale mam inny problem. Znowu przestała odpalać. Dokładnie ta sama sytuacja co pare mies temu przed remontem silnika – w sobotę odpaliła ale chodziła na 4 czy 5cyl i strzelała w wydech a następnego dnia prychała, prawie odpalała a potem dupa. Kręci ale nie odpala. Paliwo jest, iskra jest, ciśnienie jest a nie odpala :) Złoże ją do kupy i na lince może się uda. Ale wkur***** sprawa. Chyba szkodzi jej to że raz na 2tyg odpaliłem na chwile żeby przestawić i nie miała szansy się zagrzac nawet

PostNapisane: 8 lut 2012, 23:10
przez piwo
moze jaksi kabelek nie styka?zimny lut na laczeniach? to ze ma iskre oi niczym nie swiadczy.moze miec nie w tym miejscu i dziekuje.sprawdz ten smt6 czy wsyzstkie kabelki odpowiednio polutowane.tak samo mzoe byc cos z map sensorem.jakas neiszczelnosc na wezykach i juz podaje zle wartosci palwia i tez moze meic ceizko z odpaleniem.

PostNapisane: 8 lut 2012, 23:18
przez Capazo
piwo napisał(a):sprawdz ten smt6 czy wsyzstkie kabelki odpowiednio polutowane.tak samo mzoe byc cos z map sensorem.jakas neiszczelnosc na wezykach i juz podaje zle wartosci palwia i tez moze meic ceizko z odpaleniem.


smt6 jest zasilane drewnem tam nie ma takich rzeczy tam podlaczasz plus i minus i wtyczke do zapalniczki i tym sterujesz <glupek2> hahaha
Ale tak na serio nawet nie rychnie troche? To chyba cos z aparatem jest jezli na 4 5 cyl chodzila i strzelala w wydech

PostNapisane: 9 lut 2012, 19:23
przez janiszzz_mx3
Tak samo było zanim założyłem smt6 i resztę. Ostatnio jak tak się stało to wymieniłem cewkę, no ale nie mogła paść po 5km :/ Jak nie odpali z holu to podmienie aparat zapł.

PostNapisane: 9 lut 2012, 19:28
przez Capazo
janiszzz_mx3 napisał(a):Tak samo było zanim założyłem smt6 i resztę. Ostatnio jak tak się stało to wymieniłem cewkę, no ale nie mogła paść po 5km :/ Jak nie odpali z holu to podmienie aparat zapł.


te aparaty to najwiekszy niewypał w k-serii albo dzialaja 20 lat albo sie zrypie i koniec, lepiej odrazu przejsc na edisa

PostNapisane: 9 lut 2012, 21:27
przez janiszzz_mx3
Jakoś nie chce walczyć kolejny miesiąc eksperymentując z zapłonem. No i nie moge pojąc jak coś jednego dnia działa, drugiego trochę a trzeciego nie :/

Re: mx-3 1.8v6 T drut by janisz – klze killer :>

PostNapisane: 10 lut 2012, 00:00
przez mx6sc
ja właśnie się uporałem z nie paleniem (cewka dała pupy) autko zapalało ze sznurka ale nie chciało jechać i z rozrusznika nie chciało zapalić
zrobiłem cewkę zewnętrzną (tak jak w mx-6 przy kompresorze) będzie spokój z tym badziewiem
podmień aparat jak zadziała to daj znać podeślę ci opis jak ja przerabiałem aparat jest tanio i skutecznie

PostNapisane: 10 lut 2012, 20:53
przez janiszzz_mx3
Zrobiłeś hei mod? Miałeś iskre jak kręciłeś?
Ja kupiłem nową cewkę i potem ile km zrobiłem? Praktycznie same jazdy testowe po 200m. Jak to cewka padła to się wkurze

Re: mx-3 1.8v6 T drut by janisz – klze killer :>

PostNapisane: 11 lut 2012, 10:02
przez mx6sc
iskra była ale słaba strzelał w wydech i tego typu objawy po dodaniu gazu zalewało go i gasł teraz iskra jest jak dzwon tyle tylko że olej mi wywalił wydechem (osiwieje nie długo)

PostNapisane: 11 lut 2012, 18:19
przez soul
mx6sc napisał(a):ja właśnie się uporałem z nie paleniem (cewka dała [tiiit]) autko zapalało ze sznurka ale nie chciało jechać i z rozrusznika nie chciało zapalić


mialem identycznie w KFie :P ze sznura odpalala ale po dodaniu gazu gasla od razu a z rozrusznika tez nic, padla z sekundy na sekunde podcasz , jazdy , jechalo jechalo i przestalo jechac , kaput :D
tak samo byla iskra ale slaba i tez nie wiadomo czy w tym momencie w ktorym powinna byc , bylo slychac lekkie strzaly w wydech .

takze tutaj raczej aprat tez bym obstawial.

PostNapisane: 11 lut 2012, 21:21
przez janiszzz_mx3
Kurcze ale to możliwe żeby nowa cewka padła? Może to moduł? Nie uśmiecha mi się kupować drugiego aparatu. Może przerobie go na cewke zewnętrzną i inny moduł.

PostNapisane: 27 lut 2012, 22:34
przez xXx
...mozliwe, jezeli próbowałeś sprawdzić iskrę ze sciągniętą fajką ze świecy <czarodziej>

PostNapisane: 27 lut 2012, 22:36
przez Grzesiu
xXx napisał(a):.mozliwe, jezeli próbowałeś sprawdzić iskrę ze sciągniętą fajką ze świecy


możesz to rozwinąć?

PostNapisane: 27 lut 2012, 23:11
przez soul
gdy zdejmujesz fajke ze swiecy iskra nie znajduje ujścia tam gdzie powinna czyli na świecy, jezeli kabel WN nie bedzie tez blisko silnika co by bylo jeszcze jako tako bezpieczne dla cewki to czasami "najlatwiej" iskrze przeskoczycz w cewce lub w aparacie zaplonowym co moze doprowadzic do ów uszkodzenia :)

(uwalilem w taki sposób kiedyś czujnik połozenia wałka w Hondzie, zdjalem fajke iskra nie miala gdzie skoczyc i strzelila w srodku aparatu )

PostNapisane: 28 lut 2012, 19:54
przez janiszzz_mx3
Iskrę sprawdzałem jak już przestała odpalać.

Re: mx-3 1.8v6 T drut by janisz – klze killer :>

PostNapisane: 22 mar 2012, 01:45
przez gamer007
Dzieje się coś? Odpala już? pochwal się jak lakier wyszedł