Mazda 323F BJ Sportive FS 2001
No fakt przy nawet małej glebie super by to wyglądało
Z tą glebą to pomyśle jak będę amorki wymieniał, bo mi coś lekko podciekają więc przy okazji wymienię sprężyny. No ale to pewnie nastąpi dopiero na jesień, na razie nie będę chyba kombinował z obniżaniem No ale fakt faktem przydałoby się bo teraz wygląda trochę jak bocian Ale i tak ją lubię
- Od: 1 paź 2010, 08:24
- Posty: 91
- Skąd: Reda
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 Sportive (FS)
Nie jeden by chciał mieć takiego bociana
bardzo ładna..
piękna felga. idealnie tu pasuje. szkoda że niema takich z rozstawem 4x100
piękna felga. idealnie tu pasuje. szkoda że niema takich z rozstawem 4x100
- Od: 26 lut 2011, 17:58
- Posty: 187
- Skąd: Poznań
- Auto: Toyota GT86
Dziś moja madzia dostala nowe łączniki stabilizatora tylnego bo strasznie trzeszczało mi coś z tyłu. Po wymianie cisza i spokój, mam nadzieje że na dłużej bo niedawno wymieniłem też łączniki z przodu (wystarczyła jedna dłuższa trasa po niezłych dziurach)
A co do felgi to nie wiem jak to jest z rozstawem innym, ale wydaje mi się że powinieneś znaleźć coś podobnego
A co do felgi to nie wiem jak to jest z rozstawem innym, ale wydaje mi się że powinieneś znaleźć coś podobnego
- Od: 1 paź 2010, 08:24
- Posty: 91
- Skąd: Reda
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 Sportive (FS)
Fajna czarnula. Prawie jak moja
Zgodze się z większością, kierunki do wymiany. Ja mam clear typu smoke i fajnie do czarnego lakieru pasują. Moim zdaniem dużo lepiej niż zwykłe clear.
Fajne felgi, a opony cholernie niski profil. Ciekawe jak się na nich jeździ w porównaniu z moimi...
Zgodze się z większością, kierunki do wymiany. Ja mam clear typu smoke i fajnie do czarnego lakieru pasują. Moim zdaniem dużo lepiej niż zwykłe clear.
Fajne felgi, a opony cholernie niski profil. Ciekawe jak się na nich jeździ w porównaniu z moimi...
- Od: 23 sie 2010, 23:30
- Posty: 411
- Skąd: Luboń
- Auto: szkoda tej Mazdy.. wyżej
MAZDA 323F 1.5-16V (99r)
a jaka szerokość i et tych felg? czy przy profilu 50 zmieściły by się ?
Neonixos666 napisał(a):a jaka szerokość i et tych felg? czy przy profilu 50 zmieściły by się ?
szerokość 7'', ET 55, ale z tyłu mam dystanse zalożone 5mm, więc na tyle ET mam 50. Przy takim ET koło jest bardzo blisko amortyzatora, a nad kołem jest wtedy kielich. No i do kielicha przy profilu 40 mam ok 2cm. Jak większysz profil do 50 to promień koła zwiększy się o 2 cm no i może nie wejść ...
- Od: 1 paź 2010, 08:24
- Posty: 91
- Skąd: Reda
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 Sportive (FS)
właśnie myślę nad tym że nie chce mieć mniejszego profilu niż 50 a obecne 15'' chce zamienić na coś większego i raczej 17'' nie wejdzie i pozostaje założyć 16''
Ciekawe rozwiązanie z obrysówkami, ale z tyłu na błotniku jednak mi to nie leży. Z przodu jak najbardziej na tak Do BJ 16 to optymalne rozwiązanie. Szerokości
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Pare nowych fotek z dzisiejszego wypadu
- Od: 1 paź 2010, 08:24
- Posty: 91
- Skąd: Reda
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 Sportive (FS)
Pięknie się świeci w blasku słońca
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Czy tylko ja nie widzę fotek na pierwszej stronie?
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
W mojej przeglądarce widoczność fotek jest jak najbardziej b. dobra i klarowna
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Parę dni temu aku w mojej madzi odmówił współpracy. 1.5 tygodnia nie jeździłem autem no i madzia miała prawo się obrazić. Tylko że ona się nie obraziła, ona puściła takiego focha, że wogóle nie zakręciła
Sprawdziłem jakie jest napięcie na aku – 12.01V, czyli totalne dno. Przypomniało mi się wtedy że kiedyś słyszałem, że warto najpierw pobudzić elektrolit włączając np. światła na chwile. Włączyłem więc światła mijania i ku mojemu zdziwnieniu po 5 minutach mazda odpaliła – z trudem bo z trudem ale odpaliła. Sprawdziłem napięcie ładowania – 14.05V, czyli okej. Pojeździłem 20 minut autkiem, zgasiłem, zmierzyłem napięcie na aku – 13.2V ... Wg mnie troche za wysokie. Jako, że aku ma już 7 lat stwierdziłem że pora na wymianę. Dzisiaj rano wyciągnąłem stary aku i pod klemą masową był dużej grubości biały osad tak jak na fotkach poniżej. Na pewno go nie było przed "akcją" z rozładowaniem. Co to za osad?
No ale koniec końców wstawiłem nowy akumulator – Varta Blue 60Ah 540A, kręci jak wariat Stary Midac 50Ah 360A idzie na utylizację. Przy okazji zmieniłem też klemy na nowe, bo stare jakieś zaśniedziałe były, a mi się nie chcialo czyścić
Sprawdziłem jakie jest napięcie na aku – 12.01V, czyli totalne dno. Przypomniało mi się wtedy że kiedyś słyszałem, że warto najpierw pobudzić elektrolit włączając np. światła na chwile. Włączyłem więc światła mijania i ku mojemu zdziwnieniu po 5 minutach mazda odpaliła – z trudem bo z trudem ale odpaliła. Sprawdziłem napięcie ładowania – 14.05V, czyli okej. Pojeździłem 20 minut autkiem, zgasiłem, zmierzyłem napięcie na aku – 13.2V ... Wg mnie troche za wysokie. Jako, że aku ma już 7 lat stwierdziłem że pora na wymianę. Dzisiaj rano wyciągnąłem stary aku i pod klemą masową był dużej grubości biały osad tak jak na fotkach poniżej. Na pewno go nie było przed "akcją" z rozładowaniem. Co to za osad?
No ale koniec końców wstawiłem nowy akumulator – Varta Blue 60Ah 540A, kręci jak wariat Stary Midac 50Ah 360A idzie na utylizację. Przy okazji zmieniłem też klemy na nowe, bo stare jakieś zaśniedziałe były, a mi się nie chcialo czyścić
- Od: 1 paź 2010, 08:24
- Posty: 91
- Skąd: Reda
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 Sportive (FS)
jak chcesz żeby ci klemy nie śniedziały to kup sobie smar miedziany sprawdzona metoda na takie problemy mam tak w madzi i francuzie
- Od: 19 cze 2010, 18:39
- Posty: 76
- Skąd: Rawicz
- Auto: Była Mazda Jest ? Foka 2 1,6 Ti-VCT 115km,2005r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości