Mazda 323 BG PN '94 "White Lady"-ODBUDOWA

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez wilusjdm » 12 sty 2015, 18:34

Piotr89 napisał(a):( naprowadźcie mnie bo nie znam się na tym) <glupek2>

Zależy ile chcesz auto opuścić? Jeśli posadzić raz i się nie bawić to amortyzator sportowy i sprężyna <spoko> Zaś jeśli plany są na jakieś "moto-show", gdzie większość aut leży grubo na pokazach to bierz gwint lub air :D
Piotr89 napisał(a):Auto będzie napewno przygotowane na tor także gleby nie wykluczam

Like it <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez DARO MAZDA 323 » 13 sty 2015, 10:28

Ja do swojej BG GT dałem czerwone z Allegro i poszła – 35 mm koszt nowych coś niecałe 400 zł z wysyłką.
Załączniki
201209273056.jpg
w dół 35 mm
201205252633.jpg
seria
IMG_5235.jpg
a potem w akcji
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Piotr89 » 13 sty 2015, 15:41

Jamexy, Eibachy czy coś jeszcze innego proponujecie?

Ma wejść koło 16" docelowo na niskim profilu, usztywnione zawieszenie rozpórki góra i dół z przodu i tyłu.
Ciekawe czy amortyzatory gazowo-olejowe Kayaby sobie poradzą i czy po 10tys. się nie rozleją.
Cel jest jeden: sztywno, nisko i pewnie w zakrętach <diabełek>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez DARO MAZDA 323 » 13 sty 2015, 16:46

Na ale nie z tym silnikiem :) ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Grigori » 14 sty 2015, 00:09

Łoł jestem pod dużym wrażenie pamiętam jak wcześniej wyglądała niedokończona :) a teraz wpadam w piątek zobaczyć jak tylko skończę grzebać przy swojej.

Sesja biało czerwona :P ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 13:06
Posty: 342 (3/1)
Skąd: Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG GLX 4WD 89r. 1.8 dohc

Postprzez jarsoN » 14 sty 2015, 11:37

Oooo, to mnie zdziwiłeś Piotrek, myślałem, że nie będzie to nigdy dokończone, a tu proszę :D. GZ! ^^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2011, 10:36
Posty: 1040
Skąd: LU
Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92

Postprzez sylwo » 14 sty 2015, 18:16

Na tor dieslem? <nie powiem>

Za dobre springi musiał byś dać powyżej 500zł (nie znam cen do tego auta) mówię oczywiście o dobrych "markowo" czyli jamexy odpadają. Ale biorąc pod uwagę, że ma być "torowo" to zdecydowanie gwint ponieważ seryjne amorki nie dadzą dobrego efektu, co najwyżej zadowalający ;) tylko jest jeden problem: koszt <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4284 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Piotr89 » 15 sty 2015, 13:36

To za takowymi się rozejrzę, kto wie, może pokuszę się o gwint <diabełek>
Tak Sylwek – Dieslem <faja> A CO... raz się żyje
Jarek a dlaczego miałbym nie skończyć? Trwa to tyle bo mam tysiąc różnych zajęć <glupek2>
Więcej planów nie zdradzę, za dużo już powiedziałem :P
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez Bartg » 15 sty 2015, 13:47

Blade swego czasu szalał mocno PN'em na zlotach i nie byl wcale wolny, takze nie tylko moc sie liczy ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7819 (22/124)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez PeKa » 15 sty 2015, 14:03

sylwo napisał(a):Na tor dieslem? <nie powiem>

<cisza> Przypominam, że dwa pierwsze miejsca w Le Mans 2014 to ropniaki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez Piotr89 » 15 sty 2015, 14:11

Myślałem o czymś na wzór tego->


hahaha
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez wilusjdm » 15 sty 2015, 15:54

Piotr89 napisał(a): A CO... raz się żyje

Diesle nie wypadają źle na próbie torowej, tylko serią raczej nie odważyłbym się wjechać na tor.
PS. Plany na ten rok mam takie same jak u Ciebie, Diesel+Tor= <jupi> Także nie jesteś sam <głaszcze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Piotr89 » 15 sty 2015, 17:38

wilusjdm nie marudź bo u Ciebie jest 115KM a u mnie tylko 56 <glupek2>
Alfki z tymi silnikami całkiem nieźle się odpychają <spoko> jeździłem 147 i powiem że urzekło mnie to autko <serduszka>
Dobra, koniec OT.
Jak coś nowego zmodzę na pewno się pochwalę <ok>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez Piotr89 » 21 sty 2015, 11:05

Wczoraj robiłem małą przymiarkę.
Chyba trochę za szeroko... <co?>
Bodajże 195/R16/40 9J
to auto aż się prosi o obniżenie <diabełek>

Pytanie do znawców tematu- czy istnieje techniczna możliwość zmiany geometrii i nachylenia kół?
Jeżeli tak to w jaki sposób? Czy stosuje się jakiś gotowy KIT czy tylko homemade?
Załączniki
mms_img540355410.jpg
mms_img388534483.jpg
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez Bartg » 21 sty 2015, 14:07

Do BG to raczej homemade patenty, ale tu musiałby być negatyw z 6-7 stopni, albo założyć poszerzenia ;) Ewentualnie na jakimś drogim gwincie typu K-sport pewnie jest możliwość od razu ustawienia negatywu. A koło słabe, popularne i nie pasuje do BG :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7819 (22/124)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Piotr89 » 21 sty 2015, 16:15

To tylko przymiarka była bo u kolegi w bagażniku jeździ jako zapas. Za dużo chyba zabawy by z tym było...
– dystans
-spory negatyw
– poszerzanie świeżo zrobionych nadkoli ewentualnie nakładki poszerzające <glupek2>
9j to trochę za dużo tym bardziej że w planach jest raczej 17".
Co byś Bartg proponował do BG?
Myślałem pozostać przy czymś standardowym typu OZ racing, która jak najbardziej pasuje do epoki ;)
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez Bartg » 21 sty 2015, 18:48

17'' moim zdaniem za dużo, 16 byłoby lepiej, np coś w klimacie epoki jeśli fake Cie nie przeraża ;) http://allegro.pl/felgi-aluminiowe-ay10 ... 88780.html. Ee coś z Draga http://wheeltrade.pl/towar.534.drag.dr1 ... bialy.html http://wheeltrade.pl/towar.227.drag.dr3 ... ronze.html http://wheeltrade.pl/towar.643.drag.dr9 ... alowy.html
Chyba że szukasz używek w mniejszym budżecice to ciężko będzie coś fajnego w klimacie, wtedy chyba najlepiej OZty jakieś.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7819 (22/124)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez sylwo » 21 sty 2015, 19:21

Piotrze rozwiercasz jedną z dziur w amorku i masz kąt jaki chcesz hahaha
Jak na 195na 9 calach szerokości to i tak mały naciąg się wydaje, bieżnik się chowa pod karoserią więc podobno wg prawa jest okej <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4284 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Bartg » 21 sty 2015, 19:25

To zależy od policjanta, niektórzy trzymają się sztywno przepisów, że felga też nie może wystawać ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7819 (22/124)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Szyna » 22 sty 2015, 21:35

Capazo miał w swojej czarnej BG z tego co pamiętam zawieszenie K-Sporta dedykowane do MX-3 :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3350 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy