Aktualizacja tematu po dłuższej przerwie. Robi się DUM DUM Po krótce: BLOK: -panewki główne King Racing STD -panewki korbowodowe NDC STD -pierścienie tłokowe NPR (zamki 1st-0,4mm; 2nd-0,5mm) -honowane tuleje -tłoki pasowane na 10 setek -pomierzona pompa oleju -nowe uszczelniacze wału
Powoli do celu, czapka podniesiona o 0,9mm, o dziwo rozrząd bezproblemowo na znakach, kompresja niby jest, ciężko kluczem zakręcić
Napisane: 1 wrz 2021, 22:20
przez Neonixos666
Rafalkom napisał(a):kompresja niby jest, ciężko kluczem zakręcić
Bo olejem podlane to jest
Czekamy na pierwsze odpalenie.
Napisane: 2 wrz 2021, 15:04
przez Bo_Lo
Widzę z masz podstawie pod filtr do czujników.Musxe w końcu podłączyć gajger od temp oleju,ale boje się podstawki bo różne opinie (pękają,nieszczelne ito) Jaką masz podstawke?żadnych problemów z nią?
Napisane: 3 wrz 2021, 00:05
przez Rafalkom
Bo_Lo napisał(a):Widzę z masz podstawie pod filtr do czujników.Musxe w końcu podłączyć gajger od temp oleju,ale boje się podstawki bo różne opinie (pękają,nieszczelne ito) Jaką masz podstawke?żadnych problemów z nią?
Podstawa kupiona kiedyś na allegro, zero problemów z nią jak do tej pory, spełnia swoje zdanie, o ich pękaniu pierwsze słyszę. Obecnie będę monitorował temp. oleju, ciśnienie oleju, boost i EGT
Gratulacje, nie ma nic piękniejszego jak zobaczyć że nasza ciężka praca przyniosła efekt
Napisane: 18 wrz 2021, 11:26
przez Płomień
Żyje, super! Mierzyłeś kompresję? Ciekawe ile wyjdzie po przekładce. Może dlatego tak długo kręcił. Albo paliwko stare i zwietrzałe w przewodach i baku.
Oby jeździł szybko, a bezawaryjnie. Tylko olej często sprawdzaj jak tłoki zluzowałeś