Strona 23 z 24

Re: Mazda 323F BJ ZM '02 – Electronically Boost Controlled Eaton M62 – 0,6b@3k RPM

PostNapisane: 8 kwi 2021, 23:42
przez Neonixos666
tłokami będziesz odprężał?

Re: Mazda 323F BJ ZM '02 – Electronically Boost Controlled Eaton M62 – 0,6b@3k RPM

PostNapisane: 16 sie 2021, 20:35
przez Rafalkom
Aktualizacja tematu po dłuższej przerwie. Robi się DUM DUM
Po krótce:
BLOK:
-panewki główne King Racing STD
-panewki korbowodowe NDC STD
-pierścienie tłokowe NPR (zamki 1st-0,4mm; 2nd-0,5mm)
-honowane tuleje
-tłoki pasowane na 10 setek
-pomierzona pompa oleju
-nowe uszczelniacze wału

GŁOWICA:
-dotarcie kompletu zaworów
-sprawdzenie prowadnic
-nowe uszczelniacze Elring
-luzy zaworowe na 0,30
-porting dolotów STAGE 1
-polerowane zawory wydechowe
-kanapka z 2xVictor Reinz+nierdzewka 0,7mm

Re: Mazda 323F BJ ZM '02 – Electronically Boost Controlled Eaton M62 – 0,6b@3k RPM

PostNapisane: 16 sie 2021, 21:27
przez Neonixos666
o Panie ile to będzie dmuchane?

Re: Mazda 323F BJ ZM '02 – Electronically Boost Controlled Eaton M62 – 0,6b@3k RPM

PostNapisane: 16 sie 2021, 22:01
przez Rafalkom
Wszystko co Eaton M62 dmuchnie czyli jakieś 0.8-0.9b. Będzie mało wpadnie turbo do kompletu

Re: Mazda 323F BJ ZM '02 – Electronically Boost Controlled Eaton M62 – 0,6b@3k RPM

PostNapisane: 16 sie 2021, 23:56
przez Neonixos666
Tym razem widzę mocne odprężenie więc i bezpieczniej będzie dmuchać.

PostNapisane: 17 sie 2021, 14:45
przez zadra
tylko żeby koła nadążyły się od asfaltu odpychać :)
Trzymam kciuki za powodzenie <spoko>

Re: Mazda 323F BJ ZM '02 – Electronically Boost Controlled Eaton M62 – 0,6b@3k RPM

PostNapisane: 1 wrz 2021, 21:42
przez Rafalkom
Powoli do celu, czapka podniesiona o 0,9mm, o dziwo rozrząd bezproblemowo na znakach, kompresja niby jest, ciężko kluczem zakręcić <spoko>

PostNapisane: 1 wrz 2021, 22:20
przez Neonixos666
Rafalkom napisał(a):kompresja niby jest, ciężko kluczem zakręcić


Bo olejem podlane to jest :P

Czekamy na pierwsze odpalenie. :)

PostNapisane: 2 wrz 2021, 15:04
przez Bo_Lo
Widzę z masz podstawie pod filtr do czujników.Musxe w końcu podłączyć gajger od temp oleju,ale boje się podstawki bo różne opinie (pękają,nieszczelne ito) Jaką masz podstawke?żadnych problemów z nią?

PostNapisane: 3 wrz 2021, 00:05
przez Rafalkom
Bo_Lo napisał(a):Widzę z masz podstawie pod filtr do czujników.Musxe w końcu podłączyć gajger od temp oleju,ale boje się podstawki bo różne opinie (pękają,nieszczelne ito) Jaką masz podstawke?żadnych problemów z nią?


Podstawa kupiona kiedyś na allegro, zero problemów z nią jak do tej pory, spełnia swoje zdanie, o ich pękaniu pierwsze słyszę. Obecnie będę monitorował temp. oleju, ciśnienie oleju, boost i EGT

Re: Mazda 323F BJ ZM '02 – Electronically Boost Controlled Eaton M62 – 0,6b@3k RPM

PostNapisane: 17 wrz 2021, 19:48
przez Rafalkom
Wybaczcie moderzy post pod postem.
Auto ożyło, i to przy pierwszym kręceniu rozrusznikiem <jupi>

Re: Mazda 323F BJ ZM '02 – Electronically Boost Controlled Eaton M62 – 0,6b@3k RPM

PostNapisane: 17 wrz 2021, 21:57
przez Neonixos666
Gratulacje, nie ma nic piękniejszego jak zobaczyć że nasza ciężka praca przyniosła efekt <spoko>

PostNapisane: 18 wrz 2021, 11:26
przez Płomień
Żyje, super! Mierzyłeś kompresję? Ciekawe ile wyjdzie po przekładce. Może dlatego tak długo kręcił. Albo paliwko stare i zwietrzałe w przewodach i baku.

Oby jeździł szybko, a bezawaryjnie. Tylko olej często sprawdzaj jak tłoki zluzowałeś :D

Re: Mazda 323F BJ ZM '02 – Electronically Boost Controlled Eaton M62 – 0,6b@3k RPM

PostNapisane: 18 wrz 2021, 17:58
przez Neonixos666
Na pomiary jeszcze chyba za wcześnie, musi się ułożyć i dotrzeć

Re: Mazda 323F BJ ZM '02 – Electronically Boost Controlled Eaton M62 – 0,6b@3k RPM

PostNapisane: 22 wrz 2021, 06:58
przez DARO MAZDA 323
nie lubię docierania – trzeba silnej woli i cierpliwości ;)

PostNapisane: 22 wrz 2021, 15:43
przez Rafalkom
DARO MAZDA 323 napisał(a):nie lubię docierania – trzeba silnej woli i cierpliwości ;)

Spokojnie, kompresor i całe orurowanie praktycznie zdemontowane, silnik obecnie jest w wersji wolnossącej z krótkim dolotem <oczko>

Re: Mazda 323F BJ ZM '02 – Electronically Boost Controlled Eaton M62 – 0,6b@3k RPM

PostNapisane: 22 wrz 2021, 23:22
przez Neonixos666
Jaki system docierania obrałeś?

PostNapisane: 23 wrz 2021, 10:24
przez zadra
stawiam na:
odpalenie, doprowadzenie silnika do temperatury pracy i but/but/but – do odcinki.. <lol>

Re: Mazda 323F BJ ZM '02 – Electronically Boost Controlled Eaton M62 – 0,6b@3k RPM

PostNapisane: 10 sty 2022, 00:08
przez Rafalkom
Taka sytuacja

Re: Mazda 323F BJ ZM '02 – Electronically Boost Controlled Eaton M62 – 0,6b@3k RPM

PostNapisane: 10 sty 2022, 00:33
przez Neonixos666
oryginał?