Mazda 323F GT Mazdaspeed Touring Kit A-Spec 2.0 V6 '97
Dzięki panowie, a powiedz mi jeszcze czy żarnik wejdzie bezproblemowo w miejsce poprzedniej żarówki, czy będzie trzeba coś rzeźbić? Obiło mi się o uszy, że jest za długi.
- Od: 19 gru 2010, 14:56
- Posty: 150
- Skąd: Sokołów Podlaski/Telaki
- Auto: 323F BA 1.5 Z5
ziomal_patryk napisał(a):czy żarnik wejdzie bezproblemowo w miejsce poprzedniej żarówki, czy będzie trzeba coś rzeźbić
Jeżeli masz lampy Koito to nie musisz nic rzeźbić. Wejdą jak zwykłe H1
Nie wiem jak jest w zamiennikach.
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Osobiście to miałem założone na mijania i drogowe, ale co do żarnika nie było żadnego problemu z włożeniem go lampy. Jedynie to ten drucik co trzyma żarówke w kloszu trzeba było troche dogiąć bo kołnież w żarówce to zwykła blaszka a żarnik zatopiony jest w plastiku który jest grubszy o jakieś 2mm, ale to nie problem
Powodzenia w działaniach
Powodzenia w działaniach
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Żeby nie było że nic nie robie W tym tygodniu wkońcu zrobiło się troche luźniej i wreszcie ruszyło, a oto dowody
Ostatnie zdjęcie przed wjazdem
Prace podzieliłem na dwa etapy z racji krótkiego garażu. Pierwsze tył i środek a później przód i silnik.
Pierwsze demontaż
Zegary już prawie gotowe, tylko sprawdzić czy nie kłamie obrotomierz
No i tylne zawieszenie
A tu taki mały gadżet
Ostatnie zdjęcie przed wjazdem
Prace podzieliłem na dwa etapy z racji krótkiego garażu. Pierwsze tył i środek a później przód i silnik.
Pierwsze demontaż
Zegary już prawie gotowe, tylko sprawdzić czy nie kłamie obrotomierz
No i tylne zawieszenie
A tu taki mały gadżet
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Mistrzu a co Ty masz za plany z tylnym zderzakiem skoro go zdemontowałeś i co to za amorki?
Z tyłu pewnie wygłuszenie
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Tylny zderzak idzie do lakiernika bo jest troche porysowany. Co do amorów to są gazowe KAYABA EXCEL-G
tylko o skróconym skoku (do sprężyn obniżających) i podobno twardsze
tylko o skróconym skoku (do sprężyn obniżających) i podobno twardsze
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
tomekV6 napisał(a):Tylny zderzak idzie do lakiernika bo jest troche porysowany. Co do amorów to są gazowe KAYABA EXCEL-G
tylko o skróconym skoku (do sprężyn obniżających) i podobno twardsze
Zacnie będzie jak na wozie drabiniastym .. i tak ma być!
Powiedz mi jak możesz ile wyniosły Cię te amorki?
Amory to wynosły mnie około 280-290PLN sztuka. Co do modów to powoli ale systematycznie do przodu . Do końca tygodnia powinienem zakończyć prace przy tyle, to wrzuce jakieś fotki
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Z tego co wiem są to na 100% amortyzatory gazowe coś takiego jak tu: http://moto.allegro.pl/amortyzatory-tyl-kayaba-mazda-323-v-2-0-24v-94-98-i1470296489.html tyle że moje mają skrócony skok o 40mm .
Jaka była seria to nie wiem, bo poprzedni właściciel zmieniał już amory i siedziały TOKICO
Jaka była seria to nie wiem, bo poprzedni właściciel zmieniał już amory i siedziały TOKICO
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
A powiedz mi w jaki sposób został skrócony skok o 40mm? Jakaś przeróbka? Bo pierwsze słyszę żeby Kayaba robiła amortyzatory tej serii przystosowane do sprężyn obniżających.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Przeróbka, bo jak wiesz to oprócz gwintu FK i ori zawieszenia MAZDASPEED nie ma nic , więc wziąłem amorki na warsztat do firmy i tokarz po zbadaniu twardości materiału stwierdził że jest to wykonalne. Zostało stoczone 40mm tłoczyska pod wymiar gwintu i póżniej nagwintowane, co było w sumie najtrudniejsze bo to naprawde twardy materiał. Tym sposobem uzyskałem krótszy skok
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Nie wiem po co takie drutowanie, przeciez na takich springach normalna długosc daje rade. Ile obniżają
btw pierwszy raz słyszę o amorkach gazowych...Sa olejow i olejowo gazowe. Gaz (azot) jest po to aby przeciwdziałał pienieniu sie oleju przez co wzrasta sprawność amorka.
btw pierwszy raz słyszę o amorkach gazowych...Sa olejow i olejowo gazowe. Gaz (azot) jest po to aby przeciwdziałał pienieniu sie oleju przez co wzrasta sprawność amorka.
- Od: 14 kwi 2009, 00:56
- Posty: 362
- Skąd: tu i tam :)
- Auto: mx3
Poskładałem tyłne zawieszenie i hamulce, do tego nowe klocki TRW i malowanie zacisków. Do tego podświetlwnie wnętrza no i zegary. Ekspertem od amorków nie jestem pisałem że gazowe bo tak jest na pudełku tj. GAS SHOCK ABSORBER. Sprężyny są -40mm czyli można śmigać na serii, ale planuje coś takiego założyć http://www.madmotors.co.uk/suspension/mazda-suspension/mazda-323-suspension/mazda-323-springs/spax-mazda-323-4-6cyl-94-60mm-springs.html
a na -60mm to seria już jest mniej pewna.
EDIT
Fotki i filmik z zegarami:
Filmik
a na -60mm to seria już jest mniej pewna.
EDIT
Fotki i filmik z zegarami:
Filmik
Ostatnio edytowano 8 cze 2011, 18:48 przez tomekV6, łącznie edytowano 1 raz
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Ładna Madzia, ciekawe plany widzę ze kolega z okolic brzozowa?
- Od: 15 sie 2010, 12:06
- Posty: 52
- Skąd: Zarszyn
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 r.95
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości