Strona 32 z 34

PostNapisane: 20 gru 2019, 18:31
przez Płomień
Nieeeeeeee, szyber to zło!
Dodatkowa masa w najgorszym możliwym miejscu, tzn na dachu.

Za to staby v6 polecam. Dobry mod, robi wyczuwalną różnicę.

PostNapisane: 20 gru 2019, 21:29
przez Bo_Lo
To nie auto na tor, te parę kilo przeżyje, ale latem bez klimy jest masakra, zwłaszcza w trasie a tak szyber pyk i kilka stopni mniej

Dopisano 20 gru 2019 21:30:

adamax4 napisał(a):Co ze sprzęgłem będziesz robił?

Prawdopodobnie oboje żółtym "prawdziwym" kevlarem w maklandzie I wzmocnie docisk.

PostNapisane: 21 gru 2019, 09:15
przez Rafalkom
Bo_Lo napisał(a):
adamax4 napisał(a):Co ze sprzęgłem będziesz robił?

Prawdopodobnie oboje żółtym "prawdziwym" kevlarem w maklandzie I wzmocnie docisk.


Myślę, że to najlepsza opcja pod względem cena/jakość. Mam tarczę w tym kevlarze i jak na razie radzi sobie bez problemu mimo że jest mały boost na razie, a było upalanie, były starty na ćwiarę, były agresywne jazdy po torze no i oczywiście jedna skrzynia biegów klękła przecież a tarcza jak kleiła tak klei <lol>
Ponoć w tej chwili te tarcze maklandu są dożywotnie dopóki nie zetrze się warstwa cierna. Dają nowe grubsze blachy wspornikowe między okładzinami przez co przy temperaturze to nie faluje i nię pęka jak kiedyś bo był taki problem. I ja to potwierdzam bo mam właśnie taką tarczę z nowymi blachami, poza tym sporo aut z ćwiary jeździ na tych tarczach a tam musi być klejenie od startu i nie słyszałem żeby ktoś miał problem. R32 w golfie z samą ośką startuje z drugiego biegu na lekkim uślizgu gdzie po 20m tarcza znów lepi jak głupia i 12.5 robi :>

PostNapisane: 21 gru 2019, 11:56
przez Bo_Lo
Słyszałem opinie że jedyny minus tych tarcz to jak się przysmazy i zeszkli to trzeba wyciągać i szlifowac bo nie dojdzie do siebie jak zwykły Kevlar.
Jak gadałem z makland em rok temu to mieli na ukończeniu testy czegos powyżej kevlaru ale przed spiekiem. Z włókna szklanego bodajże. Muszę do nich zadzwonić.

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta

PostNapisane: 30 sty 2020, 22:59
przez Bo_Lo
Update
Więc mazda w końcu ma uruchomione porządnie LPG
Po bujance po niechętnych dubania modyfikowanych aut ,pseudo gazownikach i papudrokach,spiąłem poslady i pojechałem w jedyne słuszne miejsce czyli do ZEN-TE Łódż Zenon Baran czyli znany wielu SPAM .
Odprawił on swoje czary i w skrócie
Nowe wtryski Yeti
Odblokowane drugie wyjście z reduktoa ,podwójny filtr i zrobiona kompensacja na listwie wtryskowej
Poprawione wszystkie błędy i niedociągnięcia poprzedników .
Auto wystrojone prawilnie na niemieckiej obwodnicy po AFR
Jeżdzi jak marzenie <serduszka>
W dodatku nie kosztowało to worka pieniędzy. :*
Gorąco polecam tego Pana <spoko>
Niestety sprzęgło już w drodze do Łodzi odmawiało posłuszeństwa,na 3,4i5 biegu na wklepanym przy 4krpm(szczyt NM) sprzęgło robi ''Łiiittt"
Na szczęście udało się jakoś wystroić i wrócić,w sumie auto jeżdzi na codzień normalnie,nie bez znaczenia jest fakt że przy tej pogodzie boostu jest ciut więcej i mocy pewnie też.
No i kiedy miałem już zamawiać sprzęgło,pojawiła się okazja.
Coś czego w sumie nie chciałem jakos specjalnie,alez drugiej strony wiem że to ostatni brakujący element projektu...
Gwint
FK silver line <serduszka>
Wleci na pokład jak pogoda pozwoli i od razu tylny stab z V6,przedni sobie odpuszczę,za duzo roboty.
W międzyczasie dodatkowe gajgery wleciały w końcu w docelowe miejsce.Fotki jak zrobię to wrzucę <oczko>

PostNapisane: 3 lut 2020, 12:00
przez adamax4
Jak wychodzi Ci spalanie na LPG?

PostNapisane: 3 lut 2020, 20:03
przez Bo_Lo
Na nowym setupie na raize zrobiłem jeden zbiornik.
Ok 200km autostradą z prędkościami 130-140,i 50km miasto dynamicznie
wyszło 12l LPG i ok 3l PB
Liczę na 16/100 misto dynamicznie.

PostNapisane: 3 lut 2020, 21:45
przez zadra
12l LPG i ok 3l PB

Dotrysk 25%?
Boisz się przegrzania?

PostNapisane: 3 lut 2020, 22:49
przez Bo_Lo
Dla mnie to oczywistość że powinien być dotrysk benzyny. Zwłaszcza przy dlubanym nie seryjnym turbo.
Nie pamiętam wartości ale chyba 10% wyjsciowo. Powyżej 5000rpm I maksymalnym obciążeniem przełącza na benzynę.

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta

PostNapisane: 23 kwi 2020, 16:24
przez Bo_Lo
Dawno nic sie nie działo .Po ostatnich sporadycznych uślizgach postanowiłem ogarnąć temat sprzęgła.
Przy okazji żeby pod maska był lepszy przewiew i miejsce na stożek ,aku wylatuje do bagażnika a rura dolotu idzie w złotą tasme termiczną.Nowa poducha przednia silnika a tylna wypełniona klejem do szyb.
A wiec,skompletowałem zestaw z BG 225mm,skrzynia w dół,wstepna przymiarka i powinno wejść.No to kierunek bremzer sprzęgła,obicie kevlarem LUk8090S i przerobienie wieloklinu z 22 na 20 zębów.Po weekendzie odbieram sprzęgło,składamy i k...t...s :( Nie idzie dokręcić skrzyni,przy szparze ok 10mm tarcza opiera się o elementy dzwona skrzyni.Tak rozpoczęła się zabawa z dremelem i łącznie zakładanie i ściąganie skrzyni razy 8 <nie>
niestety skończyło sie to przeszlifowaniem miejsca gdzie jest osadzona prowadnica wybieraka na wylot,a nadal brakowało 5mm do skrecenia skrzyni-wałem nie dało się obrócić.Trzeba było lepić klejem''zimny spaw''.A więc moge potwierdzić dla potomnych że bez dystansu między blok a skrzynię o grubości 10mm NIE DA SIĘ założyć do skrzyni F sprzęgła 225 ze skrzyni G.Pomijając czas i koszt wykonania dystansu pozostaje kwestia zmiany długości krótkiej półosi(luz roboczy ma 8mm więc trzeba by ją przerabiać) ,wałka sprzęgłowego na oko starczy ale pytanie jak z zasprzęglaniem i wysprzglaniem.Tak więc jestem o 300 zł w pupę plus 3 dni roboty i 8 razy skrzynia góra dół.Z tym dystansem to kolejne ryzyko na kilka stów i niewiadoma czy to sie sprawdzi.Próbowałem jeszcze z dociskiem i tarczą 215 z suzuki Vitara 1.6 ale trzeba by przerabiać zamach a też słoneczko ma inne wymiary no i niewiadoma z samym działaniem sprzęgła.Tak więc chcąc nie chcąc wczoraj wysłałem komplet 200mm do Maklandu na obicie tym żółtym hiper kevlarem.Zapewniają że ogarnie.Zobaczymy... Doszedł wyciek z oringu tej magistrali wodnej(już ogarnięty) i kilka pierdół po drodze przy okazji rozebranego ryja auta.Na tą chwilę BeAtka dała mi w kość i stoi w umieralni ,jak przyjdzie sprzęgło i wróci wena .Jak będzie skończone to bedzie w końcu ładnie pod maską i będzie można po męsku upalać.

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta

PostNapisane: 23 kwi 2020, 16:30
przez Neonixos666
No niestety tak to jest z projektami które nie są bardzo popularne i nie ma gotowych rozwiązań, a wszystko okazuje się w boju i czasem traci się na tym kasę.

PostNapisane: 23 kwi 2020, 17:20
przez Bo_Lo
Dodałbym zdjęcia ale coś nie bangla.mieli i mieli...

PostNapisane: 23 kwi 2020, 19:00
przez Damian68
Podziwiam zapał i chęci. Pozdro dla wytrwałych

PostNapisane: 23 kwi 2020, 22:37
przez Rafalkom
A już dawno mówiłem o żółtym kevlarze z maklandu, mam taki od początku kompresora i nawet jak auto przez chwilkę jechało na 1 barze tarcza 200mm ogarniała moment, opinie ludzi z drag racingu o "kevlarze" luka są takie iż żółty makland dużo lepiej klei, mam nadzieję że to rozwiąże Twoje problemy z przełożeniem momentu na koła <spoko> Wytrwałości, sam właśnie włożyłem drugi silnik i wracam do soft turbo jak na razie, muszę ogarnąć sterowanie silnikiem na zicher <oczko>

PostNapisane: 24 kwi 2020, 11:07
przez Bo_Lo
Rafalkom napisał(a):A już dawno mówiłem o żółtym kevlarze z maklandu,

Wiem,ale jednak co większa średnica to większa.Musiałem spróbować.

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta

PostNapisane: 30 kwi 2020, 14:50
przez Bo_Lo
Sprzeglo dotarło.

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta

PostNapisane: 30 kwi 2020, 15:04
przez Neonixos666
ciekaw jestem jak to będzie kleić, jakaś procedura docierania tego sprzęgła jest?

PostNapisane: 30 kwi 2020, 15:28
przez Bo_Lo
Tak, zalecają je na początku trochę uslizgiwac.

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta

PostNapisane: 6 maja 2020, 20:22
przez Bo_Lo
Auto w końcu ogarnięte i jeździ dzięki RM Customs Poznań.
Przy okazji wyleciał też aku do bagażnika żeby pod maską był lepszy przewiew, rura dolotu została owinięta złota taśma z fmic(naprawdę to robi robotę, po jeździe ten odcinek rury jest chłodny a zawsze był gorący), przy czasie dojdzie też Oct.Zlikwidowalem też zwężkę za filtrem powietrza i jakby lepiej jedzie xd
Ogólnie sprzęgło pięknie klei i można zap.... Ć
Ko i po 4 latach w końcu wlecial skórzany mieszek biegów z m6 gh, jakby co pasuje p&p
Zostało dorobić oslone/obudowę filtra powietrza.
Planuje też jazdę z tasiemkami na masce żeby zlokalizować miejsca z podciśnieniem na masce i wyciąć tam otwory.
Teraz czas na zasłużony detailing.

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta

PostNapisane: 8 maja 2020, 09:53
przez malina323c
Short shifter zamontowany?