Update
Więc mazda w końcu ma uruchomione porządnie LPG
Po bujance po niechętnych dubania modyfikowanych aut ,pseudo gazownikach i papudrokach,spiąłem poslady i pojechałem w jedyne słuszne miejsce czyli do ZEN-TE Łódż Zenon Baran czyli znany wielu SPAM .
Odprawił on swoje czary i w skrócie
Nowe wtryski Yeti
Odblokowane drugie wyjście z reduktoa ,podwójny filtr i zrobiona kompensacja na listwie wtryskowej
Poprawione wszystkie błędy i niedociągnięcia poprzedników .
Auto wystrojone prawilnie na niemieckiej obwodnicy po AFR
Jeżdzi jak marzenie
W dodatku nie kosztowało to worka pieniędzy.
Gorąco polecam tego Pana
Niestety sprzęgło już w drodze do Łodzi odmawiało posłuszeństwa,na 3,4i5 biegu na wklepanym przy 4krpm(szczyt NM) sprzęgło robi ''Łiiittt"
Na szczęście udało się jakoś wystroić i wrócić,w sumie auto jeżdzi na codzień normalnie,nie bez znaczenia jest fakt że przy tej pogodzie boostu jest ciut więcej i mocy pewnie też.
No i kiedy miałem już zamawiać sprzęgło,pojawiła się okazja.
Coś czego w sumie nie chciałem jakos specjalnie,alez drugiej strony wiem że to ostatni brakujący element projektu...
Gwint
FK silver line
Wleci na pokład jak pogoda pozwoli i od razu tylny stab z V6,przedni sobie odpuszczę,za duzo roboty.
W międzyczasie dodatkowe gajgery wleciały w końcu w docelowe miejsce.Fotki jak zrobię to wrzucę