Mazda 323F GT BA KL/KL-ZE '95

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Pyton162 » 13 lip 2009, 18:45

adas, obniż ja delikatnie i bedzie super
Pyton162
 

Postprzez MariuS » 13 lip 2009, 19:41

Pyton162 napisał(a):adas, obniż ja delikatnie i bedzie super


czyli 40mm ,nie mniej
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Adaś » 13 lip 2009, 19:51

Pyton162 napisał(a):adas, obniż ja delikatnie i bedzie super

to już zostawiam nowemu właścicielowi ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pyton162 » 13 lip 2009, 20:24

rozumiem , to czekamy na klze lub cos z suszarka :D
swoja droga czeso tak bywa ze jak sie chce sprzedać auto to sie naprawie wszystkie pierdy ktore sie chcialo wcześniej zrobic , auto sie sprzedaje i nawet nie idzie sie nacieszyć odszykowanym autem :D
Pyton162
 

Postprzez Adaś » 13 lip 2009, 23:03

Pyton162 napisał(a):swoja droga czeso tak bywa ze jak sie chce sprzedać auto to sie naprawie wszystkie pierdy ktore sie chcialo wcześniej zrobic , auto sie sprzedaje i nawet nie idzie sie nacieszyć odszykowanym autem

no właśnie <lol>
dziś zabawy z gtechem 8,19 @60mph i 16,24 @ 1/4
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Riki » 13 lip 2009, 23:43

Adaś napisał(a):dziś zabawy z gtechem 8,19 @60mph i 16,24 @ 1/4

:D

ale wykręciłbyś lepiej.... siódemka z przodu pewnie jest możliwa.. dziś nie spadłem poniżej bariery 9s :|
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Adaś » 14 lip 2009, 01:29

Może i bym wykręcił. Minus Gtecha jest taki, że trzeba skupiać się na jeździe i urządzeniu, żeby zobaczyć czas do 60mph, zapamiętać i dalej skupić się na końcu toru. Wole jednak pomiary na fotokomórkach, bo mozna skupić się tylko na jeździe :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 14 lip 2009, 02:02

Kilka fotek z Gtech spota :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 14 lip 2009, 02:29 przez Adaś, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez sq2jul » 14 lip 2009, 02:06

Adaś napisał(a):Może i bym wykręcił.


Adaś na pewno dalbys rade lepiej! Pit moim w pelni seryjnym Xedosem robil 8,2-8,3s. Mysle, ze majaca te 10 KM wiecej jestes w stanie jeszcze cos uszczknac z tego czasu :) Trzymam kciuki! <spoko>

Adaś napisał(a):Minus Gtecha jest taki, że trzeba skupiać się na jeździe i urządzeniu, żeby zobaczyć czas do 60mph, zapamiętać i dalej skupić się na końcu toru.


AFAIK nie trzeba – na koncu oba wyniki powinny migac na przemian.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Adaś » 14 lip 2009, 02:26

sq2jul napisał(a):AFAIK nie trzeba – na koncu oba wyniki powinny migac na przemian.

Macie zwykłego Gtecha, czy Gtecha ProRR ? ;)

Zwykły klubowy po przekroczeniu 60mph kilka razy pokazuje czas, następnie leci dalej i po 1/4 mili pokazuje czas i prędkość przelotową ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez sq2jul » 14 lip 2009, 02:29

Obecnie mam g-techa pro (taki sam jak klubowy). Moze sie myle ale wydawalo mi sie, ze na koncu te wyniki migaly na przemian.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Adaś » 14 lip 2009, 09:21

sq2jul napisał(a):Obecnie mam g-techa pro (taki sam jak klubowy). Moze sie myle ale wydawalo mi sie, ze na koncu te wyniki migaly na przemian.

gtech pro to nie zwykły gtech, tylko pro ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez sq2jul » 14 lip 2009, 13:27

juz tak gwoli scislosci ;)

http://www.gtechpro.com/prod.html

z tego wynika, ze nie ma czegos takiego jak g-tech ;) bo wszystko zaczelo sie od g-tech pro
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Gib » 14 lip 2009, 14:33

w tym G-techu który jest w wawie jak chcesz zeby migał czas na 0-60 to nie można cisnąć do 1/4 jak wskoczy pomiar na 1/4 to juz tylko z pamięci.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8944 (142/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Adaś » 14 lip 2009, 16:39

Gibsong napisał(a):w tym G-techu który jest w wawie jak chcesz zeby migał czas na 0-60 to nie można cisnąć do 1/4 jak wskoczy pomiar na 1/4 to juz tylko z pamięci.

wiem, ale co poradzić, że przerwano nam zabawę ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 29 lip 2009, 23:46

Znalazłem w końcu wentylator do klimy, który się zmieści między chłodnicę, a kolektor wydechowy :D Nietstey nie Mazda, ale co za różnica ;)

Poprawiłem dziś też brzmienie audio, bo coś mi jeden głośnik pierdział. Jeden kabelek się lekko poluzowł :) W chwili obecnej mam wyjęty wzmacniacz, więc za bassy sa tylko głośniki odpowiedzialne, z podbiciem na +4 przy regulacji głośności na 17 (w skali 40) nic nie pierdzi, przy czym 17 jest to już tak głośno, że za głośno :)

W tym tygodniu postaram się zamontować wentylator (pewnie kostka będzie wymagała przerobienia na wtyk Mazdowski), założyć pasek na sprężarkę i nabić klimę (oby chłodziła <lol> )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez PLaster » 30 lip 2009, 00:15

Adaś napisał(a):W tym tygodniu postaram się zamontować wentylator (pewnie kostka będzie wymagała przerobienia na wtyk Mazdowski), założyć pasek na sprężarkę i nabić klimę (oby chłodziła łoł )

powodzenia ;)
ja też zakładam i też się obawiam czy zadziała
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2351 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Gib » 30 lip 2009, 08:33

Adaś będzie lipa na pasie w Sochaczewie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8944 (142/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Adaś » 30 lip 2009, 18:02

Gibsong napisał(a):Adaś będzie lipa na pasie w Sochaczewie.

Bo dojdzie 1g masy? Zresztą chyba bardziej się przejmujesz tym Sochaczewem niż ja :)

Nawet nie chce mi się wyjmować z samochodu koła zapasowego itp. jak pewnie będzie się działo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Badyl » 30 lip 2009, 19:06

Zmobilizuje was – Bandyta vs Adaś – zwycięzcy stawiam flaszkę!
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy