Mazda 323F BA 98' 1.8 BP Touring Kit A-Spec video str 13 zdjęcia str 14
Oto moja 323F BA
Posiadamy ją od września 2008r., zarejestrowane w kraju zostało 16 października 2008r. Mazda przyjechała z Holandii na kołach, my znaleźliśmy ją na OTOMOTO
Trochę o aucie:
Mazda 323F BA 98r. GLX
WYPOSAŻENIE SERYJNE
– podgrzewane, elektryczne lusterka
– 4x elektryczne szyby
– klimatyzacja
– Poduszka powietrzna kierowcy
– wersja po liftingu
– centralny zamek
– wysuwana antena
– alufelgi 15" (opony 195/50/R15 z przodu TOYO Proxes T1R a z tyłu UNIROYAL RainSport 2)
– kolor 16P (ten z wersji z beżowymi skórami)
– silnik Z5 1.5 DOHC 16V
– zestaw głośnomówiący parrot
– wspomaganie kierownicy
– elektryczna regulacja przednich świateł
–
--> jak sobie jeszcze coś przypomnę to dopiszę
MODYFIKACJE + CO DODALIŚMY OD CZASU ZAKUPU SAMOCHODU
– oryginalna lotka
– tylne chlapacze
– alarm z zamkiem z pilota
– przednie halogeny
– Radio Pioneer DEH-4300UB
– CB Radio TTi TCB-880
– nowy akumulator bodajże CENTRA 54Ah
– amortyzatory Kamoka przód i tył
– pakiet Touring Kit A-Spec (progi + dokładka)
– Xenon Hid 4300K
– spryskiwacze reflektorów
– czarne ramki dookoła soczewek
– gałka zmiany biegów replika Skunk2
– silnik 1.8 BP po remoncie + nowa głowica
– Wydech przelot (kolektor seria, zamiast kata przelotowy tłumik środkowy, potem przelotowy tłumik środkowy i na końcu mugen)
– CAI Simota
– filtr na odmę Simota
--> jak sobie jeszcze coś przypomnę to dopiszę
Zdjęć było dużo, niestety wszystkie powygasały, podziękujmy Imageshack... Jak gdzieś na kompie coś znajdę to uzupełnię foty, póki co dzisiejsze cztery
Posiadamy ją od września 2008r., zarejestrowane w kraju zostało 16 października 2008r. Mazda przyjechała z Holandii na kołach, my znaleźliśmy ją na OTOMOTO
Trochę o aucie:
Mazda 323F BA 98r. GLX
WYPOSAŻENIE SERYJNE
– podgrzewane, elektryczne lusterka
– 4x elektryczne szyby
– klimatyzacja
– Poduszka powietrzna kierowcy
– wersja po liftingu
– centralny zamek
– wysuwana antena
– alufelgi 15" (opony 195/50/R15 z przodu TOYO Proxes T1R a z tyłu UNIROYAL RainSport 2)
– kolor 16P (ten z wersji z beżowymi skórami)
– silnik Z5 1.5 DOHC 16V
– zestaw głośnomówiący parrot
– wspomaganie kierownicy
– elektryczna regulacja przednich świateł
–
--> jak sobie jeszcze coś przypomnę to dopiszę
MODYFIKACJE + CO DODALIŚMY OD CZASU ZAKUPU SAMOCHODU
– oryginalna lotka
– tylne chlapacze
– alarm z zamkiem z pilota
– przednie halogeny
– Radio Pioneer DEH-4300UB
– CB Radio TTi TCB-880
– nowy akumulator bodajże CENTRA 54Ah
– amortyzatory Kamoka przód i tył
– pakiet Touring Kit A-Spec (progi + dokładka)
– Xenon Hid 4300K
– spryskiwacze reflektorów
– czarne ramki dookoła soczewek
– gałka zmiany biegów replika Skunk2
– silnik 1.8 BP po remoncie + nowa głowica
– Wydech przelot (kolektor seria, zamiast kata przelotowy tłumik środkowy, potem przelotowy tłumik środkowy i na końcu mugen)
– CAI Simota
– filtr na odmę Simota
--> jak sobie jeszcze coś przypomnę to dopiszę
Zdjęć było dużo, niestety wszystkie powygasały, podziękujmy Imageshack... Jak gdzieś na kompie coś znajdę to uzupełnię foty, póki co dzisiejsze cztery
Ostatnio edytowano 22 paź 2015, 21:35 przez luki_92_92, łącznie edytowano 27 razy
Bardzo fajna wersja, gratuluje ciekawego egzemplarza.
Możesz się pochwalić ile Cię wyniosła w zakupie ? (razem z opłatami)
Widze, że masz gaz, ile Ci pali ?
Pyrzydało by się lekkie obniżenie, ja u siebie mam to samo
Możesz się pochwalić ile Cię wyniosła w zakupie ? (razem z opłatami)
Widze, że masz gaz, ile Ci pali ?
Pyrzydało by się lekkie obniżenie, ja u siebie mam to samo
- Od: 13 kwi 2010, 19:01
- Posty: 144
- Skąd: Tychy / Oświęcim
- Auto: Mazda 323F BA 1.5
W 2008r jak była kupowana to kosztowała 12000 + rejestracja w polsce 250zł chyba (opłacona już była). Pali gdzieś z 11-12l z tym że ciągle się na wysokich obrotach jeździ
W pierwszym poście dodane nowe fotki po odbiorze od lakiernika. Zrobione zostało:
– wgniecenie tylnego nadkola
– rdza na całej długości drzwi kierowcy od dołu
– rdza w progu widoczna po otwarciu tylnych drzwi (ogromny pęcherz średnicy hm... z 4-5 cm jak nie więcej)
– pęcherze z tylnych nadkoli
– usunięty holenderski wlew gazu
– polakierowany zderzak + lewy tylny chlapacz (były obdarte po przygodzie "pod biedronką" czyli wgniota nadkola i zjechany lakier na nadkolu i zderzaku)
– zakonserwowane podwozie
– z przodu troszeczkę podmalowany rant maski i wyczyszczony ze rdzy bo była
razem 2000zł z ubezpieczenia (dostałem 3200 czyli jeszcze mi zostało).
Założyłem sobie także włącznik przednich przeciwmgielnych bo nie miałem, zainwestowałem w pokrowce z alcantary szyte na miarę:
Zobaczymy, jak jutro dopisze pogoda i czas to się je założy
W pierwszym poście dodane nowe fotki po odbiorze od lakiernika. Zrobione zostało:
– wgniecenie tylnego nadkola
– rdza na całej długości drzwi kierowcy od dołu
– rdza w progu widoczna po otwarciu tylnych drzwi (ogromny pęcherz średnicy hm... z 4-5 cm jak nie więcej)
– pęcherze z tylnych nadkoli
– usunięty holenderski wlew gazu
– polakierowany zderzak + lewy tylny chlapacz (były obdarte po przygodzie "pod biedronką" czyli wgniota nadkola i zjechany lakier na nadkolu i zderzaku)
– zakonserwowane podwozie
– z przodu troszeczkę podmalowany rant maski i wyczyszczony ze rdzy bo była
razem 2000zł z ubezpieczenia (dostałem 3200 czyli jeszcze mi zostało).
Założyłem sobie także włącznik przednich przeciwmgielnych bo nie miałem, zainwestowałem w pokrowce z alcantary szyte na miarę:
Zobaczymy, jak jutro dopisze pogoda i czas to się je założy
Takie tam foty trzy
Jak będę miał czas to jeszcze oparcia od kanapy muszę założyć Póki co jest to w ogóle nie naciągnięte (te gumki co się haczykami pod fotelem zaczepia żeby naciągnąć to u mnie wiszą luzem o nic nie zaczepione) bo przy montażu nie wiedziałem jak to założyć a jak już wymyśliłem jak to zrobić to zaczęło padać oraz nastały egipskie ciemności i nic nie zrobiłem już, a dzisiaj nie miałem czasu.
Jak będę miał czas to jeszcze oparcia od kanapy muszę założyć Póki co jest to w ogóle nie naciągnięte (te gumki co się haczykami pod fotelem zaczepia żeby naciągnąć to u mnie wiszą luzem o nic nie zaczepione) bo przy montażu nie wiedziałem jak to założyć a jak już wymyśliłem jak to zrobić to zaczęło padać oraz nastały egipskie ciemności i nic nie zrobiłem już, a dzisiaj nie miałem czasu.
Nawet fajnie wyglądają te pokrowce widać że dobrze dopasowane. Napisz może gdzie kupiłeś i wrzuć fotki jak już będzie komplet zamontowany. A co z tym pokrowcem na kierownice?? Aż tak była zmęczona życiem?? Moim zdaniem skórzany pokrowiec wyglądał by lepiej. Ogólnie efka ładna, rozumiem że dalej będziesz kompletował elementy pakietu GT??
- Od: 27 lut 2007, 21:04
- Posty: 39
- Skąd: Warszawa Grochów
- Auto: Mazda 6 2.0 GG RF5C
Powiedzmy że kierownica była "wypalona" od słońca i generalnie pokrowiec jest ok, na razie zostanie, w przyszłości może będzie kierownica obszyta skórą, alcantarą albo wymieniona na taką z BJ ale to odległe plany. Pakiet GT się zobaczy, póki co nie mam czasu na takie bajery A kiedyś w przyszłości może, może... Albo ewentualnie MS ale to się jeszcze zobaczy, póki co mam ważniejsze wydatki, jak będzie jakaś okazja to się pomyśli Pokrowce kupiłem na allegro u użytkownika pokrowce1, cena zależy od materiału, od tego do jakiego auta, czy mają być z tyłu naszyte kieszenie na przednich fotelach, czy mają być wyszywane napisy i takie tam. Fotki będą jak wszystko pozakładam tak jak ma być
Z tyłu założone 195/50 R15 Markgum MK790 (miałem dwie w piwnicy)
Z przodu założone 185/60 R15 Kleber Krisalp HP2 (bieżnika 8mm, przebieg 300km był na nich zrobiony)
Za dwie kleberki + założenie wszystkich zapłaciłem 350zł
Z przodu założone 185/60 R15 Kleber Krisalp HP2 (bieżnika 8mm, przebieg 300km był na nich zrobiony)
Za dwie kleberki + założenie wszystkich zapłaciłem 350zł
V6 sound napisał(a):Mógłbyś wrzucić fotki z dobrze założonymi/naciągniętymi pokrowcami, bo ja również myślę o takiej inwestycji ale jestem ciekawy jak są dopasowane
a nie szkoda kasy na takie coś? nie lepiej już porządnie obszyć fotele i boczki u tapicera?
ewentualnie kupno foteli
Nie kupisz foteli
Ciężko znaleźć fotele w dobrym stanie, a obszycie trochę kosztuje, natomiast pokrowce na wymiar podobno dobrze pasują (tego właśnie chciałem się dowiedzieć ) zmienia się trochę wnętrze auta ,a jak się znudzi to bez problemu można wrócić do standardowej tapicerki
Radex napisał(a):V6 sound napisał(a):Mógłbyś wrzucić fotki z dobrze założonymi/naciągniętymi pokrowcami, bo ja również myślę o takiej inwestycji ale jestem ciekawy jak są dopasowane
a nie szkoda kasy na takie coś? nie lepiej już porządnie obszyć fotele i boczki u tapicera?
ewentualnie kupno foteli
Ciężko znaleźć fotele w dobrym stanie, a obszycie trochę kosztuje, natomiast pokrowce na wymiar podobno dobrze pasują (tego właśnie chciałem się dowiedzieć ) zmienia się trochę wnętrze auta ,a jak się znudzi to bez problemu można wrócić do standardowej tapicerki
- Od: 3 gru 2010, 17:00
- Posty: 72
Jak to kiedyś ponaciągam to pewnie że dam fotki, narazie są takie fajne temperatury, że się wszystkiego odechciewa, a pozatym jest pełno śniegu więc nie bardzo mam jak takie rzeczy robić, bo garażu nie posiadam
Korzystając z tego że jest ładna pogoda i naładowałem telefon, znów strzeliłem kilka fotek, dodane na końcu pierwszego posta
A swoją drogą mi też zadawano pytanie czy warto, bo lepiej obszyć srata tata i tak dalej, ja tam wolę pokrowce bo zawsze można je zdjąć i wrócić do starej tapicerki. Tutaj znów padały opinie, że do takiego czegoś to lepiej sobie kupić pokrowce za 20zł z marketu – ok, ale czy będą one wyglądały fajnie, będą dobrze dopasowane i z dobrego materiału? nie? No właśnie...
Korzystając z tego że jest ładna pogoda i naładowałem telefon, znów strzeliłem kilka fotek, dodane na końcu pierwszego posta
A swoją drogą mi też zadawano pytanie czy warto, bo lepiej obszyć srata tata i tak dalej, ja tam wolę pokrowce bo zawsze można je zdjąć i wrócić do starej tapicerki. Tutaj znów padały opinie, że do takiego czegoś to lepiej sobie kupić pokrowce za 20zł z marketu – ok, ale czy będą one wyglądały fajnie, będą dobrze dopasowane i z dobrego materiału? nie? No właśnie...
fajne autko widze kolega z sosnowca a jakos niekojarze dzielnicy ze zdjec moze kiedys sie spikniemy pozdrawiam i szerokosci
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Fotki z października i kilka z listopada są u mnie pod blokiem zrobione (ul. Sadowa, jak wiesz gdzie jest taka okrągła fontanna przy dęblińskiej to to jest na przeciwko dęblińskiej) a druga połowa fotek z listopada jest koło mojego drugiego mieszkania (ul. Litewska, obok gospodarczej i grota roweckiego). Pozdro
pewnie ze wiem gdzie jest fontanna i grota roweckiego rowniez ja mieszkam na dandowce trojkat w blokach za alkatrasami to bloki zaraz przy przystanku pozdrawiam i mam nadzieje ze kiedys skoczymy gdzies madziami moze zdjecia porobic na nowy konkurs
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Nie będę się ukrywał, że lubię JDM i wszystko co do JDMu podobne, a że chciałem mieć coś u siebie to wybór padł na przednie kierunki amber. Zrobiłem sobie sam, folia ORACAL AMBER. Fotki trochę nieostre, no ale hTC Touch Pro to nie cyfrówka Foto na aucie później
Kierunki mam pęknięte mniej lub bardziej ale nie będę ładował kasy w nowe żeby za chwile znów pękły, dlatego okleiłem odrazu te. W jednym na foto jeszcze nie ma dziurki na śrubkę.
Kierunki mam pęknięte mniej lub bardziej ale nie będę ładował kasy w nowe żeby za chwile znów pękły, dlatego okleiłem odrazu te. W jednym na foto jeszcze nie ma dziurki na śrubkę.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości