Mazda MX-3 EC K8 '94 TURBO KILLER

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez mlody1921 » 18 sty 2012, 14:47

Baza + bezbarwny chyba lepiej ryke :) na tanich lakierach niewyszła by pewnie wieksza cena i akryl lubi blaknać :/

zła kolejność panowie Czarne są najszybsze a potem czerwone :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez janiszzz_mx3 » 18 sty 2012, 22:51

no jakbym dał baze to by to dopiero wyglądało :) Tak to te 4 warstwy zalały wszystkie dołki itp. Żałuje trochę ze poskąpiłem na lakierze ale już trudno. W weekend sprobuję to wyciąć na zero i wypolerować meguaiersem uc. I ciąglę myślę jak przejechać 40km na parking piętrowy w promenadzie i nie ubrudzić auta :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Capazo » 18 sty 2012, 23:10

janiszzz_mx3 napisał(a):iąglę myślę jak przejechać 40km na parking piętrowy w promenadzie i nie ubrudzić auta :)


na lawecie prosta sprawa!! No i oczywiscie czarne sa szybsze tak jak mlody napisał!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Seraf » 8 lut 2012, 10:07

udało Ci się zrobić tą polerkę i zdjęcia?
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez janiszzz_mx3 » 8 lut 2012, 20:34

Cośty, prawie poskładana ale mam inny problem. Znowu przestała odpalać. Dokładnie ta sama sytuacja co pare mies temu przed remontem silnika – w sobotę odpaliła ale chodziła na 4 czy 5cyl i strzelała w wydech a następnego dnia prychała, prawie odpalała a potem dupa. Kręci ale nie odpala. Paliwo jest, iskra jest, ciśnienie jest a nie odpala :) Złoże ją do kupy i na lince może się uda. Ale wkur***** sprawa. Chyba szkodzi jej to że raz na 2tyg odpaliłem na chwile żeby przestawić i nie miała szansy się zagrzac nawet
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez piwo » 8 lut 2012, 23:10

moze jaksi kabelek nie styka?zimny lut na laczeniach? to ze ma iskre oi niczym nie swiadczy.moze miec nie w tym miejscu i dziekuje.sprawdz ten smt6 czy wsyzstkie kabelki odpowiednio polutowane.tak samo mzoe byc cos z map sensorem.jakas neiszczelnosc na wezykach i juz podaje zle wartosci palwia i tez moze meic ceizko z odpaleniem.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4747 (233/130)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Capazo » 8 lut 2012, 23:18

piwo napisał(a):sprawdz ten smt6 czy wsyzstkie kabelki odpowiednio polutowane.tak samo mzoe byc cos z map sensorem.jakas neiszczelnosc na wezykach i juz podaje zle wartosci palwia i tez moze meic ceizko z odpaleniem.


smt6 jest zasilane drewnem tam nie ma takich rzeczy tam podlaczasz plus i minus i wtyczke do zapalniczki i tym sterujesz <glupek2> hahaha
Ale tak na serio nawet nie rychnie troche? To chyba cos z aparatem jest jezli na 4 5 cyl chodzila i strzelala w wydech
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez janiszzz_mx3 » 9 lut 2012, 19:23

Tak samo było zanim założyłem smt6 i resztę. Ostatnio jak tak się stało to wymieniłem cewkę, no ale nie mogła paść po 5km :/ Jak nie odpali z holu to podmienie aparat zapł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Capazo » 9 lut 2012, 19:28

janiszzz_mx3 napisał(a):Tak samo było zanim założyłem smt6 i resztę. Ostatnio jak tak się stało to wymieniłem cewkę, no ale nie mogła paść po 5km :/ Jak nie odpali z holu to podmienie aparat zapł.


te aparaty to najwiekszy niewypał w k-serii albo dzialaja 20 lat albo sie zrypie i koniec, lepiej odrazu przejsc na edisa
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez janiszzz_mx3 » 9 lut 2012, 21:27

Jakoś nie chce walczyć kolejny miesiąc eksperymentując z zapłonem. No i nie moge pojąc jak coś jednego dnia działa, drugiego trochę a trzeciego nie :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez mx6sc » 10 lut 2012, 00:00

ja właśnie się uporałem z nie paleniem (cewka dała pupy) autko zapalało ze sznurka ale nie chciało jechać i z rozrusznika nie chciało zapalić
zrobiłem cewkę zewnętrzną (tak jak w mx-6 przy kompresorze) będzie spokój z tym badziewiem
podmień aparat jak zadziała to daj znać podeślę ci opis jak ja przerabiałem aparat jest tanio i skutecznie
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez janiszzz_mx3 » 10 lut 2012, 20:53

Zrobiłeś hei mod? Miałeś iskre jak kręciłeś?
Ja kupiłem nową cewkę i potem ile km zrobiłem? Praktycznie same jazdy testowe po 200m. Jak to cewka padła to się wkurze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez mx6sc » 11 lut 2012, 10:02

iskra była ale słaba strzelał w wydech i tego typu objawy po dodaniu gazu zalewało go i gasł teraz iskra jest jak dzwon tyle tylko że olej mi wywalił wydechem (osiwieje nie długo)
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez soul » 11 lut 2012, 18:19

mx6sc napisał(a):ja właśnie się uporałem z nie paleniem (cewka dała [tiiit]) autko zapalało ze sznurka ale nie chciało jechać i z rozrusznika nie chciało zapalić


mialem identycznie w KFie :P ze sznura odpalala ale po dodaniu gazu gasla od razu a z rozrusznika tez nic, padla z sekundy na sekunde podcasz , jazdy , jechalo jechalo i przestalo jechac , kaput :D
tak samo byla iskra ale slaba i tez nie wiadomo czy w tym momencie w ktorym powinna byc , bylo slychac lekkie strzaly w wydech .

takze tutaj raczej aprat tez bym obstawial.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez janiszzz_mx3 » 11 lut 2012, 21:21

Kurcze ale to możliwe żeby nowa cewka padła? Może to moduł? Nie uśmiecha mi się kupować drugiego aparatu. Może przerobie go na cewke zewnętrzną i inny moduł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez xXx » 27 lut 2012, 22:34

...mozliwe, jezeli próbowałeś sprawdzić iskrę ze sciągniętą fajką ze świecy <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Grzesiu » 27 lut 2012, 22:36

xXx napisał(a):.mozliwe, jezeli próbowałeś sprawdzić iskrę ze sciągniętą fajką ze świecy


możesz to rozwinąć?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez soul » 27 lut 2012, 23:11

gdy zdejmujesz fajke ze swiecy iskra nie znajduje ujścia tam gdzie powinna czyli na świecy, jezeli kabel WN nie bedzie tez blisko silnika co by bylo jeszcze jako tako bezpieczne dla cewki to czasami "najlatwiej" iskrze przeskoczycz w cewce lub w aparacie zaplonowym co moze doprowadzic do ów uszkodzenia :)

(uwalilem w taki sposób kiedyś czujnik połozenia wałka w Hondzie, zdjalem fajke iskra nie miala gdzie skoczyc i strzelila w srodku aparatu )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez janiszzz_mx3 » 28 lut 2012, 19:54

Iskrę sprawdzałem jak już przestała odpalać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez gamer007 » 22 mar 2012, 01:45

Dzieje się coś? Odpala już? pochwal się jak lakier wyszedł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 17:04
Posty: 66
Skąd: Iłża/Warszawa
Auto: MX-3 K8 92'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy