Mazda MX-3 EC K8 '94 TURBO KILLER
Baza + bezbarwny chyba lepiej ryke na tanich lakierach niewyszła by pewnie wieksza cena i akryl lubi blaknać :/
zła kolejność panowie Czarne są najszybsze a potem czerwone
zła kolejność panowie Czarne są najszybsze a potem czerwone
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
no jakbym dał baze to by to dopiero wyglądało Tak to te 4 warstwy zalały wszystkie dołki itp. Żałuje trochę ze poskąpiłem na lakierze ale już trudno. W weekend sprobuję to wyciąć na zero i wypolerować meguaiersem uc. I ciąglę myślę jak przejechać 40km na parking piętrowy w promenadzie i nie ubrudzić auta
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
janiszzz_mx3 napisał(a):iąglę myślę jak przejechać 40km na parking piętrowy w promenadzie i nie ubrudzić auta
na lawecie prosta sprawa!! No i oczywiscie czarne sa szybsze tak jak mlody napisał!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Cośty, prawie poskładana ale mam inny problem. Znowu przestała odpalać. Dokładnie ta sama sytuacja co pare mies temu przed remontem silnika – w sobotę odpaliła ale chodziła na 4 czy 5cyl i strzelała w wydech a następnego dnia prychała, prawie odpalała a potem dupa. Kręci ale nie odpala. Paliwo jest, iskra jest, ciśnienie jest a nie odpala Złoże ją do kupy i na lince może się uda. Ale wkur***** sprawa. Chyba szkodzi jej to że raz na 2tyg odpaliłem na chwile żeby przestawić i nie miała szansy się zagrzac nawet
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
moze jaksi kabelek nie styka?zimny lut na laczeniach? to ze ma iskre oi niczym nie swiadczy.moze miec nie w tym miejscu i dziekuje.sprawdz ten smt6 czy wsyzstkie kabelki odpowiednio polutowane.tak samo mzoe byc cos z map sensorem.jakas neiszczelnosc na wezykach i juz podaje zle wartosci palwia i tez moze meic ceizko z odpaleniem.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):sprawdz ten smt6 czy wsyzstkie kabelki odpowiednio polutowane.tak samo mzoe byc cos z map sensorem.jakas neiszczelnosc na wezykach i juz podaje zle wartosci palwia i tez moze meic ceizko z odpaleniem.
smt6 jest zasilane drewnem tam nie ma takich rzeczy tam podlaczasz plus i minus i wtyczke do zapalniczki i tym sterujesz
Ale tak na serio nawet nie rychnie troche? To chyba cos z aparatem jest jezli na 4 5 cyl chodzila i strzelala w wydech
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Tak samo było zanim założyłem smt6 i resztę. Ostatnio jak tak się stało to wymieniłem cewkę, no ale nie mogła paść po 5km :/ Jak nie odpali z holu to podmienie aparat zapł.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
janiszzz_mx3 napisał(a):Tak samo było zanim założyłem smt6 i resztę. Ostatnio jak tak się stało to wymieniłem cewkę, no ale nie mogła paść po 5km :/ Jak nie odpali z holu to podmienie aparat zapł.
te aparaty to najwiekszy niewypał w k-serii albo dzialaja 20 lat albo sie zrypie i koniec, lepiej odrazu przejsc na edisa
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Jakoś nie chce walczyć kolejny miesiąc eksperymentując z zapłonem. No i nie moge pojąc jak coś jednego dnia działa, drugiego trochę a trzeciego nie :/
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
ja właśnie się uporałem z nie paleniem (cewka dała pupy) autko zapalało ze sznurka ale nie chciało jechać i z rozrusznika nie chciało zapalić
zrobiłem cewkę zewnętrzną (tak jak w mx-6 przy kompresorze) będzie spokój z tym badziewiem
podmień aparat jak zadziała to daj znać podeślę ci opis jak ja przerabiałem aparat jest tanio i skutecznie
zrobiłem cewkę zewnętrzną (tak jak w mx-6 przy kompresorze) będzie spokój z tym badziewiem
podmień aparat jak zadziała to daj znać podeślę ci opis jak ja przerabiałem aparat jest tanio i skutecznie
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
Zrobiłeś hei mod? Miałeś iskre jak kręciłeś?
Ja kupiłem nową cewkę i potem ile km zrobiłem? Praktycznie same jazdy testowe po 200m. Jak to cewka padła to się wkurze
Ja kupiłem nową cewkę i potem ile km zrobiłem? Praktycznie same jazdy testowe po 200m. Jak to cewka padła to się wkurze
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
iskra była ale słaba strzelał w wydech i tego typu objawy po dodaniu gazu zalewało go i gasł teraz iskra jest jak dzwon tyle tylko że olej mi wywalił wydechem (osiwieje nie długo)
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
mx6sc napisał(a):ja właśnie się uporałem z nie paleniem (cewka dała [tiiit]) autko zapalało ze sznurka ale nie chciało jechać i z rozrusznika nie chciało zapalić
mialem identycznie w KFie ze sznura odpalala ale po dodaniu gazu gasla od razu a z rozrusznika tez nic, padla z sekundy na sekunde podcasz , jazdy , jechalo jechalo i przestalo jechac , kaput
tak samo byla iskra ale slaba i tez nie wiadomo czy w tym momencie w ktorym powinna byc , bylo slychac lekkie strzaly w wydech .
takze tutaj raczej aprat tez bym obstawial.
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
Kurcze ale to możliwe żeby nowa cewka padła? Może to moduł? Nie uśmiecha mi się kupować drugiego aparatu. Może przerobie go na cewke zewnętrzną i inny moduł.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
gdy zdejmujesz fajke ze swiecy iskra nie znajduje ujścia tam gdzie powinna czyli na świecy, jezeli kabel WN nie bedzie tez blisko silnika co by bylo jeszcze jako tako bezpieczne dla cewki to czasami "najlatwiej" iskrze przeskoczycz w cewce lub w aparacie zaplonowym co moze doprowadzic do ów uszkodzenia
(uwalilem w taki sposób kiedyś czujnik połozenia wałka w Hondzie, zdjalem fajke iskra nie miala gdzie skoczyc i strzelila w srodku aparatu )
(uwalilem w taki sposób kiedyś czujnik połozenia wałka w Hondzie, zdjalem fajke iskra nie miala gdzie skoczyc i strzelila w srodku aparatu )
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
Iskrę sprawdzałem jak już przestała odpalać.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Dzieje się coś? Odpala już? pochwal się jak lakier wyszedł
- Od: 31 mar 2010, 17:04
- Posty: 66
- Skąd: Iłża/Warszawa
- Auto: MX-3 K8 92'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości