Prezentuję Wam mój nowy nabytek, zakupiony z myślą o żonie jako dupowóz na dojazdy do pracy...
Jest to Mazda 323F BG 1,6 16V z sekwencyjną instalacją gazową. Wyprodukowana w 1993roku.
Auto jeszcze blisko 5 lat temu należało do mojego brata.
Wyposażenie:
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek
-wnętrze GT line
Zmiany:
-felgi 16'' Camille Gotti model Axia
-przyciemnione szyby folią Classis Visual Black (Chrom)
-sleepy eyes
-short shifter by mx-MEN + skrócenie całego drążka o 4cm
-aluminiowa gałka drążka biegów
-podłokietnik od Mazdy Mx-3
-instalacja SGI (stag 300)
-spojler na tylna klapę od GT
-polerowany przepływomierz
-polerowana pokrywa zaworów
Plany:
-usunięcie niebieskiego podświetlenia nóg, kabiny i bagażnika
-nowy lakier i usunięcie kilku małych ognisk rdzy
-wymiana noska na nowy (klepany po stłuczce)
-wstawienie tylnych kawałków poszyć progów (korozja)
Poza tym... Oby służyła
Tak wyglądała kiedyś za czasów Cukierka:
a tak teraz:
Mazda 323F BG B6 '93 1,6 16V PB+LPG SGI 16'' Camille Gotti
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 14 cze 2013, 18:07 przez BratCukierka, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Ładna sztuka Pierwszy podpunkt z "planów" wykonaj jak najszybciej
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Jak to wszystko dziwnie się składa, że auto po 4 latach wraca do tego samego garażu z którego wyjechała i nikt nie myślał że kiedyś w ogóle ją spotkam na drodze
Ja odkupiłem brata 323 Turbo a brat moją 323F, może w końcu przymierzymy felgi do białej jak będzie jeździła bo sprzedaż pokrzyżowała plany.
Wczoraj po kupnie ja wracałem eFką i mimo że demon mocy to nie jest, dzięki szerokim felgom trzyma się jak przyklejony do drogi. Całą drogę miałem banana na twarzy, odżyły wspomnienia jak śmigałem tą eFką 4 lata temu. Ja dbałem jak mogłem i nie szczędziłem kasy i pracy, Marek też dbał(bałem się że będzie gorzej jak z brata 323 Turbo, ale jest dobrze) a teraz znowu trafiła w dobre ręce zakręconego manniaka Mazdy
Ja odkupiłem brata 323 Turbo a brat moją 323F, może w końcu przymierzymy felgi do białej jak będzie jeździła bo sprzedaż pokrzyżowała plany.
Wczoraj po kupnie ja wracałem eFką i mimo że demon mocy to nie jest, dzięki szerokim felgom trzyma się jak przyklejony do drogi. Całą drogę miałem banana na twarzy, odżyły wspomnienia jak śmigałem tą eFką 4 lata temu. Ja dbałem jak mogłem i nie szczędziłem kasy i pracy, Marek też dbał(bałem się że będzie gorzej jak z brata 323 Turbo, ale jest dobrze) a teraz znowu trafiła w dobre ręce zakręconego manniaka Mazdy
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
dobrze że wróciła do was
niech służy jak najdłużej
niech służy jak najdłużej
Jest śliczna
- Od: 7 mar 2007, 21:48
- Posty: 127
- Skąd: prawie Krosno
- Auto: 323 BG 93' 3d 1.6 16v
Będzie trochę czasu w jakiś weekend, jak i auto na miejscu to odświeżę polerkę felg. W wakacje prace konserwacyjne auta
Ostatnio edytowano 29 sie 2015, 16:48 przez BratCukierka, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Słuszny kolor, bezawaryjności
Żona przed weekendem majowym miała stłuczkę efką (nie ze swojej winy) i niestety na teraz nosek do wymiany (chwilowo mało wiele wyklepany żeby lampa się otwierała) i malowania + zderzak do naprawy (chociaż raczej wymiana jest lepszym rozwiązaniem), do ustawienia lampa prawa ( kilka mm przestawiona i haczy od rant maski), rant maski obdrapany z lakieru. Sprawca był ubezpieczony w Link4. Wycena śmieszna, odszkodowanie śmieszne. Poszło odwołanie, jak będzie trzeba pójdę z nimi do sądu (nie dla kasy ale satysfakcji – bo nie lubię jak ktoś próbuje Mnie robić w balona) Oczywiście szkoda całkowita.
Na szrocie blisko Brodnicy udało się kupić kilka gratów za 150zł.
A jest to Nosek przedni, zderzak przód TWR z halogenami z epoki (Cibie), progi TWR i tylny zderzak TWR. Tak wszystko za 150zł
Na szrocie blisko Brodnicy udało się kupić kilka gratów za 150zł.
A jest to Nosek przedni, zderzak przód TWR z halogenami z epoki (Cibie), progi TWR i tylny zderzak TWR. Tak wszystko za 150zł
Ostatnio edytowano 15 gru 2014, 15:08 przez BratCukierka, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Się udało bo ktoś spostrzegawczy zauważył i zagadał :–)
Teraz powinna wyglądać tak jak kiedyś dawno temu planowałem zrobić z pakietem.
Teraz powinna wyglądać tak jak kiedyś dawno temu planowałem zrobić z pakietem.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Autko będzie do sprzedania lada moment.
Auto w ciągłej eksploatacji, przebieg dobija do 293.000km. Sekwencja sprawuje się bez problemu. Spalanie obecnie wychodziło ok 8l LPG/100km (tankowane na Statoil). Chodzi na gazie i na benzynie. Nie wymieniłem jeszcze noska na nowy. Leży i czeka na polakierowanie (może jeszcze zdążę do sprzedaży), mały "purchelek" korozji pod lakierem na tylnym błotniku przy styku ze zderzakiem, na tylnej klapie również mały purchelek oraz na nakładce na przednią lampę od frontu – odprysk lakieru i weszła korozja – postaram się to na dniach zrobić. Lekko stuka prawy przegub zewnętrzny (guma cała) – mam gdzieś w garażu drugi (z zapasów garażowych z innej mazdy). Co do zrobienia. Końcówki progów z tyłu (jakaś 1/4) – normalne w F BG. Auto mechanicznie pojeździ jeszcze dłuuuugo. Silnik zdrowy – jeździ na oleju Valvoline MaxLife 10W40. Nowy olej w skrzyni biegów. Nowe klocki z przodu. Auto sprzedam tylko i wyłącznie na zimówkach lub zamienię na 323 BG 3D z gazem – najlepiej GT Line 1,6 lub GT. Auto użytkuje moja żona i obecnie chętnie wróci do wersji 3D – sentyment po GT którym jeździła wcześniej.
Auto w ciągłej eksploatacji, przebieg dobija do 293.000km. Sekwencja sprawuje się bez problemu. Spalanie obecnie wychodziło ok 8l LPG/100km (tankowane na Statoil). Chodzi na gazie i na benzynie. Nie wymieniłem jeszcze noska na nowy. Leży i czeka na polakierowanie (może jeszcze zdążę do sprzedaży), mały "purchelek" korozji pod lakierem na tylnym błotniku przy styku ze zderzakiem, na tylnej klapie również mały purchelek oraz na nakładce na przednią lampę od frontu – odprysk lakieru i weszła korozja – postaram się to na dniach zrobić. Lekko stuka prawy przegub zewnętrzny (guma cała) – mam gdzieś w garażu drugi (z zapasów garażowych z innej mazdy). Co do zrobienia. Końcówki progów z tyłu (jakaś 1/4) – normalne w F BG. Auto mechanicznie pojeździ jeszcze dłuuuugo. Silnik zdrowy – jeździ na oleju Valvoline MaxLife 10W40. Nowy olej w skrzyni biegów. Nowe klocki z przodu. Auto sprzedam tylko i wyłącznie na zimówkach lub zamienię na 323 BG 3D z gazem – najlepiej GT Line 1,6 lub GT. Auto użytkuje moja żona i obecnie chętnie wróci do wersji 3D – sentyment po GT którym jeździła wcześniej.
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości