przez Bo_Lo » 23 lip 2017, 17:25
Każdy robi co uważa al wystarczy wpisać w google przelot do silnika N/A.Zrobiłem ten błąd w 323f Bg i BJ,w obu przypadkach nie czulem jakos specjalnie spadku mocy,dopero po założeniu tłumika rozprężnego w miejsce kata poczułem jak moc,a raczej niutonometry wróciły w niskim i srednim zakresie obrotów.Generalnie po wywaleniu kata i wstawieniu samej rury moc zostaje taka sama ale gdzieś pod końcem skali obrotomierza,psuje się za to przebieg mocy i momentu w najbardziej użytecznym zakresie czyli ok 2-4,5krpm.Przelot sam w sobie nie jest zły,błędem jest wyrzucanie kata i środkowego zastępując je rurą.Ja jak wywalam kata to zastępuję go tłumikiem rozprężnym za 50zł,środkowy zostawiam bo każdy seryjny środkowy to i tak przelot,a końcowy to już wg gustu bo do osiągów nie ma znaczenia.Na takim setupie BJ 1.5 wypluła na hamowni 98hp(seria 88) a wykres bardzo ładny.
Przy silnikach wolnossących musi zostać zachowana kompresja spalin.Ale rób jak uważasz.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le