Mazda MX-3 KL-ZE '91
1, 2
Witam wszystkich forumowiczow.
Tak autko wygladalo zaraz po zakupie.
Autko zakupione pod koniec wakacji od Jarek.Ze.
Wyposażenie:
Wspomaganie
ABS
Centralny zamek
Elektryczne szyby
Elektryczne lusterka
Elektryczny szyberdach
Modyfikacje:
Silnik:
Swap na 2.5V6 KL-ZE – JDM
Sprężynki zaworowe i talerzyki z KL-DE.
Zalany olejem Valvoline Vr1 racinfg 10w-60
Układ dolotowy:
Kolektor stright neck.
Przepustnica KL-ZE.
CAI z filtrem Fujita 3".
Układ wydechowy:
Kolektory wydechowe 6-2-1.
Bandaż na kolektory.
Wydech przelot 2,5" by Kojot.
Tłumik końcowy przelot 2,5" by M-tech.
Elektronika:
Ecumaster DET3.
Wskaźnik temperatury oleju Auto Gauge SM Peak.
Wskaźnik ciśnienia oleju Auto Gauge SM Peak.
Układ napędowy:
Skrzynia z k8.
Sprzęgło Exedy do 2.5v6.
Short-shifter.
Układ hamulcowy:
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge.
Tarcze przód Mikoda gt.
Klocki przód Ferodo Premier.
Tarcze tył Brembo.
Klocki tył Ate.
Płyn hamulcowy Motul RBF 660 DOT4.
Zaciski hamulcowe z polifta+ regeneracja.
Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane D2 Racing
Poliuretany Qdure-flex PERFORMANCE – 85 ShA. Deuter- Olkusz.
Rozpórka przód seria.
Rozpórka tył Pro Racing
Wnętrze:
Seria
Body:
Seryjny pakiet V6.
Za mojej kadencji zostalo zrobione:
zmiana zawieszenia z K-Sport na D2Racing
seria vs gwint ;p
Wymiana żarówek na jakies z typu Blue vision,
ledowe żarówki świateł postojowych. przod i tyl
przyciemnienie szyb
no i zmiana klockow, w moim cudownym warsztacie ;p
Czyli ogólnie prawie wszystko tak jak bylo za czasow poprzedniego właściciela.
Dla mnie przygoda dopiero sie rozpoczyna,
poprzednie auta jakie mialem to
Mazda Mx-3 1.6 SOHC 1993 (ta czarna)
Mazda Mx-3 2.5 KL-DE 1992
silnik sie w niej skonczyl, przez moj bład,
rozrzad przeskoczyl, zmuszony bylem szukac nowego auta albo silnika,
trafila sie okazja to kupilem ta od Jarek.Ze,
chcialem przekladac silnik ale po tym jak sobie poczytalem co to auto ma za historie
chce je odbudowac, a mianowicie odnowic lakier, alu pomalowac,
moze kiedys turbo, jak srodki pozwola...
Pozdrawiam
Tak autko wygladalo zaraz po zakupie.
Autko zakupione pod koniec wakacji od Jarek.Ze.
Wyposażenie:
Wspomaganie
ABS
Centralny zamek
Elektryczne szyby
Elektryczne lusterka
Elektryczny szyberdach
Modyfikacje:
Silnik:
Swap na 2.5V6 KL-ZE – JDM
Sprężynki zaworowe i talerzyki z KL-DE.
Zalany olejem Valvoline Vr1 racinfg 10w-60
Układ dolotowy:
Kolektor stright neck.
Przepustnica KL-ZE.
CAI z filtrem Fujita 3".
Układ wydechowy:
Kolektory wydechowe 6-2-1.
Bandaż na kolektory.
Wydech przelot 2,5" by Kojot.
Tłumik końcowy przelot 2,5" by M-tech.
Elektronika:
Ecumaster DET3.
Wskaźnik temperatury oleju Auto Gauge SM Peak.
Wskaźnik ciśnienia oleju Auto Gauge SM Peak.
Układ napędowy:
Skrzynia z k8.
Sprzęgło Exedy do 2.5v6.
Short-shifter.
Układ hamulcowy:
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge.
Tarcze przód Mikoda gt.
Klocki przód Ferodo Premier.
Tarcze tył Brembo.
Klocki tył Ate.
Płyn hamulcowy Motul RBF 660 DOT4.
Zaciski hamulcowe z polifta+ regeneracja.
Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane D2 Racing
Poliuretany Qdure-flex PERFORMANCE – 85 ShA. Deuter- Olkusz.
Rozpórka przód seria.
Rozpórka tył Pro Racing
Wnętrze:
Seria
Body:
Seryjny pakiet V6.
Za mojej kadencji zostalo zrobione:
zmiana zawieszenia z K-Sport na D2Racing
seria vs gwint ;p
Wymiana żarówek na jakies z typu Blue vision,
ledowe żarówki świateł postojowych. przod i tyl
przyciemnienie szyb
no i zmiana klockow, w moim cudownym warsztacie ;p
Czyli ogólnie prawie wszystko tak jak bylo za czasow poprzedniego właściciela.
Dla mnie przygoda dopiero sie rozpoczyna,
poprzednie auta jakie mialem to
Mazda Mx-3 1.6 SOHC 1993 (ta czarna)
Mazda Mx-3 2.5 KL-DE 1992
silnik sie w niej skonczyl, przez moj bład,
rozrzad przeskoczyl, zmuszony bylem szukac nowego auta albo silnika,
trafila sie okazja to kupilem ta od Jarek.Ze,
chcialem przekladac silnik ale po tym jak sobie poczytalem co to auto ma za historie
chce je odbudowac, a mianowicie odnowic lakier, alu pomalowac,
moze kiedys turbo, jak srodki pozwola...
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 18 gru 2015, 00:38 przez Lamka, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 8 paź 2014, 22:17
- Posty: 10
- Skąd: Olpuch
- Auto: Mazda mx-3
2.5 kl-ze
1991
Witamy na forum i w dziale Nasze Mazdy Super, że autko trafiło na forum, już po zmianie zawiasu widać, że nie będzie półśrodków Prosiłbym o wrzucenie zdjęc na serwer MS (opcja załącznik na górze przy edycji posta), uchroni to je przed zniknięciem z zewn serwera
Witam. Zmiana gwintu duzej roznicy nie dala, wolalem zmienić bo moj mial zaledwie rok a Jarek.ze dluzej latal na swoim.
Zolta sprzedalem z rozsypanym silnikiem, kolega wymienil na nowy caly silnik i chce sprzedać.
A buda faktycznie, szalu nie ma. Ale to nic wszystko jest do zrobienia.
Jutro albo pojutrze jedziemy do blacharza,
progi, nadkola, prawie caly dol do roboty.
Dam znac jak będzie juz po zabiegu.
Pozdrawiam
Zolta sprzedalem z rozsypanym silnikiem, kolega wymienil na nowy caly silnik i chce sprzedać.
A buda faktycznie, szalu nie ma. Ale to nic wszystko jest do zrobienia.
Jutro albo pojutrze jedziemy do blacharza,
progi, nadkola, prawie caly dol do roboty.
Dam znac jak będzie juz po zabiegu.
Pozdrawiam
- Od: 8 paź 2014, 22:17
- Posty: 10
- Skąd: Olpuch
- Auto: Mazda mx-3
2.5 kl-ze
1991
Dopisano 14 gru 2015, 01:49:
Dopisano 14 gru 2015, 02:05:
- Załączniki
- Od: 8 paź 2014, 22:17
- Posty: 10
- Skąd: Olpuch
- Auto: Mazda mx-3
2.5 kl-ze
1991
Poliuretanowe poduchy? gdzie zamawiales?
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Bardzo ładna, tylko przednia tablica w tym miejscu mi jakoś nie pasuje To już lepiej wygląda całkiem bez tablicy, sam teraz jeździłem chwile bez i zacnie się prezentuje. Tylko miśki mogą być nieco odmiennego zdania
Ile zapłaciłeś za regeneracje poduchy? Mnie też to czeka, ale boje się że jak wstawię dwie z poli to pozostałe polecą w błyskawicznym tempie
Ile zapłaciłeś za regeneracje poduchy? Mnie też to czeka, ale boje się że jak wstawię dwie z poli to pozostałe polecą w błyskawicznym tempie
dlatego ja planuje zrobic wszystkie i miec z tym spokoj.
nie drogo zaplacilem, 70 zl za ta jedna, reszta niedlugo pojdzie tez. jak na razie zbieram na to fundusze.
a co do tablicy to mialem zupelnie bez, ladnie bylo, tylko jedna kontrola policyjna i trzeba bylo gdzies montowac, mi sie tak podoba, wole tutaj niz na srodku.
nie drogo zaplacilem, 70 zl za ta jedna, reszta niedlugo pojdzie tez. jak na razie zbieram na to fundusze.
a co do tablicy to mialem zupelnie bez, ladnie bylo, tylko jedna kontrola policyjna i trzeba bylo gdzies montowac, mi sie tak podoba, wole tutaj niz na srodku.
- Od: 8 paź 2014, 22:17
- Posty: 10
- Skąd: Olpuch
- Auto: Mazda mx-3
2.5 kl-ze
1991
tomeczek333 napisał(a):Mnie też to czeka, ale boje się że jak wstawię dwie z poli to pozostałe polecą w błyskawicznym tempie
Nie polecą, mam używki wzmacniane klejem do szyb, sztywność taka jak poliuretanu. Od dwóch lat, od 20 kkm jeżdżę na tym, nic się nie dzieje. Właśnie te dolne od skrzyni są najsłabszym ogniwem i warto je wzmocnić.
P.S. Lamka dbaj o tego killerka.
Ostatnio edytowano 27 gru 2015, 00:13 przez mx-3lover, łącznie edytowano 1 raz
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Faktycznie nie drogo, nie ma się co zastanawiać. Podrzucisz jakiś namiar?
Jak będziecie zamawiać poduchy poproście Deutera, żeby zapamiętał wymiary i najlepiej dodał te poduchy do swojego sklepu. Tyle już osób to robiło, a dalej trzeba im wysyłać stare na wzór...
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
gratuluję auta
Miałem okazje nim jechać – jest szybki i głośny
Miałem okazje nim jechać – jest szybki i głośny
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości