Tak więc, postanowiłem ukazać swoje autko światu, mam nadzieję, że nie będę się musiał później za nie wstydzić Kupiłem ją parę dni przed rozpoczęciem 2014 roku, praktycznie w ciemno (w zimie 18 to już wieczór). Jak to się stało, że mam takie niespotykane autko? Zaraz po zdaniu prawka (jak to w większości przypadków bywa) zacząłem rozglądać się za pierwszym samochodem. Jako uczeń dojeżdżający do szkoły ok. 80 km potrzebowałem czegoś z gazem: Corsa – nieee, Felicia – blee zabierzcie to ode mnie, Mazda – wow to jest to! i te oczy! jedziemy po nią! I tak zawitała w moim życiu.
Teraz troszkę o niej:
Rok 1992, czyli starszy niż ja
Silnik 1.6 88 KM zagazowany, instalacja od ok. 2 lat
Przebieg był 298 tyś. km, pewnie więcej, teraz 314 tyś. km
Wyposażenie golas, czyli wspomaganie, centralny, i to tyle
Jako fana rajdów świerzbiło mnie żeby wystartować w lokalnych ślizgawkach. W końcu pomimo głosu rozsądku w głowie – nie rób tego, zepsujesz ją – zdecydowałem przejechać się jako RAJDOWIEC akurat spadło dużo śniegu, więc jeszcze większa była potrzeba szaleństw. Efekt: nie byłem ostatni , ale już wiedziałem, że jeszcze tu wrócę. Następnym razem (już na betonie) oparłem się o słupek przy nawrocie wgniatając prawy bok, ale za to byłem już 4. w klasie Może kiedyś jak już będę bogaty to złożę sobie porządną rajdówkę, ale na razie od czasu do czasu będę ujeżdżał Madzię (nie bijcie mnie).
Co zostało naprawione/wymienione za mojej kadencji:
– sworznie wahacza
– rozrząd, olej, filtry
– jakieś oringi na skrzyni
– amortyzatory i sprężyny tył
– koła letnie 195/50/R15 na aluskach
– centralny z pilota
– wyklepany przeze mnie (z pomocą Taty i Wujka) lewy błotnik z przodu (tak, mechanikiem ani blacharzem nie jestem, i chyba nie będę)
– odmalowałem zderzak przedni
– klocki przód
– świece i kable WN
– tłumik środkowy i końcowy na zwykły (a poprzedni tak fajnie buczał )
– opony zimówki tył
– znowu olej
– przewód hamulcowy, bo pękł
– ostatnio odwiedziłem blacharza, który naprawił co nieco pod kanapą, przy progu i podłużnicy
Modyfikacje:
– podłokietnik z MX-3
– wnętrze z GT
– elektryka szyb i klima
Plany (lub jak kto woli marzenia): jak skończy mi się obecny silnik to wpadnie BP, do tego jakiś fajny tłumik i sprężynki obniżające, jakieś dokładki, zobaczymy co przyniesie czas (i ogłoszenia w internecie).
Wiem, że wyglądem moje autko nie powala, a do tych z forum ma bardzo daleko, najważniejsze jest to że mechanicznie jest w porządku. Na razie musi tak zostać, bo są ważniejsze sprawy.
Nie przedłużając: oto moja Mazda
Mazda 323F BG B6 '92
Strona 1 z 1
Widziałem na MK wczoraj w nocy Powodzenia w modach i sukcesów w KJSach
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Dzięki za miłe słowa A do Wrocławia za niedługo zawitam na stałe więc na pewno na jakiś spot się wybiorę. Dzisiaj udało mi się dokończyć fotele i zacząć zabawę z wiązkami elektrycznych szyb. Kierowca może już się bawić przełącznikami
EDIT: Następne będą jak będę miał wolny dzień
EDIT: Następne będą jak będę miał wolny dzień
- Od: 23 sty 2014, 15:32
- Posty: 24
- Skąd: Kudowa Zdrój, Wrocław
- Auto: Audi A4 quattro B5 2.8 30v
Dzisiaj zakończyłem swap wnętrza. Fotele, kanapa i boczki z elektrycznymi szybami są już na nowym miejscu Parę fotek z telefonu (i tak wszyscy wiedzą jak wygląda wnętrze GT ) :
- Od: 23 sty 2014, 15:32
- Posty: 24
- Skąd: Kudowa Zdrój, Wrocław
- Auto: Audi A4 quattro B5 2.8 30v
Dzisiaj (trochę późno bo się lato kończy, ale na przyszły sezon już będę miał z głowy) skończyłem prace związane z klimą i ogólnie wnętrzem . Cała instalacja została przełożona w 3 dni, w międzyczasie wyszło parę nieciekawych spraw: płyn w chłodnicy w kolorze brązowo-czarnym, olej dookoła silnika i skrzyni, trochę pourywanych śrub . Mimo wszystko jestem zadowolony z efektu i myślę co jeszcze można zrobić . Kilka fotek:
- Od: 23 sty 2014, 15:32
- Posty: 24
- Skąd: Kudowa Zdrój, Wrocław
- Auto: Audi A4 quattro B5 2.8 30v
Dzisiaj po raz pierwszy sięgnąłem po pastę tempo i szmatkę. Efekt na żywo – duża różnica, zwłaszcza na starym lakierze, polecam wszystkim trochę roboty i nowe auto. Fotka dachu bo drzwi mam trochę pogniecione
- Od: 23 sty 2014, 15:32
- Posty: 24
- Skąd: Kudowa Zdrój, Wrocław
- Auto: Audi A4 quattro B5 2.8 30v
Pasta tempo daje krótki efekt – przerabiałem temat. Po paście dobrze użyć mleczka i wypolerować wtedy efekt utrzyma się nawet rok . Warto poświęcić trochę czasu a bedziesz zadowolony
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Z wielkim żalem, ale w końcu się zebrałem i napisałem ogłoszenie:
NA SPRZEDAŻ
viewtopic.php?f=78&t=190657
NA SPRZEDAŻ
viewtopic.php?f=78&t=190657
- Od: 23 sty 2014, 15:32
- Posty: 24
- Skąd: Kudowa Zdrój, Wrocław
- Auto: Audi A4 quattro B5 2.8 30v
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości