Mazda 323F BJ ZM '02 – remont blacharski + turbo
tłokami będziesz odprężał?
Aktualizacja tematu po dłuższej przerwie. Robi się DUM DUM
Po krótce:
BLOK:
-panewki główne King Racing STD
-panewki korbowodowe NDC STD
-pierścienie tłokowe NPR (zamki 1st-0,4mm; 2nd-0,5mm)
-honowane tuleje
-tłoki pasowane na 10 setek
-pomierzona pompa oleju
-nowe uszczelniacze wału
GŁOWICA:
-dotarcie kompletu zaworów
-sprawdzenie prowadnic
-nowe uszczelniacze Elring
-luzy zaworowe na 0,30
-porting dolotów STAGE 1
-polerowane zawory wydechowe
-kanapka z 2xVictor Reinz+nierdzewka 0,7mm
Po krótce:
BLOK:
-panewki główne King Racing STD
-panewki korbowodowe NDC STD
-pierścienie tłokowe NPR (zamki 1st-0,4mm; 2nd-0,5mm)
-honowane tuleje
-tłoki pasowane na 10 setek
-pomierzona pompa oleju
-nowe uszczelniacze wału
GŁOWICA:
-dotarcie kompletu zaworów
-sprawdzenie prowadnic
-nowe uszczelniacze Elring
-luzy zaworowe na 0,30
-porting dolotów STAGE 1
-polerowane zawory wydechowe
-kanapka z 2xVictor Reinz+nierdzewka 0,7mm
o Panie ile to będzie dmuchane?
Tym razem widzę mocne odprężenie więc i bezpieczniej będzie dmuchać.
tylko żeby koła nadążyły się od asfaltu odpychać
Trzymam kciuki za powodzenie
Trzymam kciuki za powodzenie
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Rafalkom napisał(a):kompresja niby jest, ciężko kluczem zakręcić
Bo olejem podlane to jest
Czekamy na pierwsze odpalenie.
Widzę z masz podstawie pod filtr do czujników.Musxe w końcu podłączyć gajger od temp oleju,ale boje się podstawki bo różne opinie (pękają,nieszczelne ito) Jaką masz podstawke?żadnych problemów z nią?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):Widzę z masz podstawie pod filtr do czujników.Musxe w końcu podłączyć gajger od temp oleju,ale boje się podstawki bo różne opinie (pękają,nieszczelne ito) Jaką masz podstawke?żadnych problemów z nią?
Podstawa kupiona kiedyś na allegro, zero problemów z nią jak do tej pory, spełnia swoje zdanie, o ich pękaniu pierwsze słyszę. Obecnie będę monitorował temp. oleju, ciśnienie oleju, boost i EGT
Gratulacje, nie ma nic piękniejszego jak zobaczyć że nasza ciężka praca przyniosła efekt
Żyje, super! Mierzyłeś kompresję? Ciekawe ile wyjdzie po przekładce. Może dlatego tak długo kręcił. Albo paliwko stare i zwietrzałe w przewodach i baku.
Oby jeździł szybko, a bezawaryjnie. Tylko olej często sprawdzaj jak tłoki zluzowałeś
Oby jeździł szybko, a bezawaryjnie. Tylko olej często sprawdzaj jak tłoki zluzowałeś
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Na pomiary jeszcze chyba za wcześnie, musi się ułożyć i dotrzeć
nie lubię docierania – trzeba silnej woli i cierpliwości
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
DARO MAZDA 323 napisał(a):nie lubię docierania – trzeba silnej woli i cierpliwości
Spokojnie, kompresor i całe orurowanie praktycznie zdemontowane, silnik obecnie jest w wersji wolnossącej z krótkim dolotem
Jaki system docierania obrałeś?
stawiam na:
odpalenie, doprowadzenie silnika do temperatury pracy i but/but/but – do odcinki..
odpalenie, doprowadzenie silnika do temperatury pracy i but/but/but – do odcinki..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
oryginał?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości