Mazda 323 BG B8 GLX 4WD – SWAP 1.8 BP05
1, 2
Mazda stoi u teściów i tyle nic przy niej nie robię, narzazie zbieram na SWAP silnika i hamulców oraz na ogarnięcie karoserii ( dobrze że dużo nie ma ). Zbieram fanty cały czas i kasę chce ogarnąć jak najwięcej od razu. A tu link do funpage http://www.facebook.com/JDM323Familia zapraszam. Przerzucę wszystko co tam jest też tu.
Porównanie podłogi bagażnika w:
1.3 sohc z 1994r.
1.8 sohc 4WD z 1989r.
Podłoga w bagażniku 4WD jest o ok 3,5 cm wyżej niż w FWD.
Inne plastiki w bagażniku oraz inne wymiary kanapy i siedziska.
1.3 sohc z 1994r.
1.8 sohc 4WD z 1989r.
Podłoga w bagażniku 4WD jest o ok 3,5 cm wyżej niż w FWD.
Inne plastiki w bagażniku oraz inne wymiary kanapy i siedziska.
No i co za tym idzie, 2 pompy paliwa i inny bak
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Pracuje nad wnętrzem oraz elektryką w wewnątrz muszę dorobić wiązkę do składanych lusterek, elektrycznie starowany nawiew już ma zrobioną. Przyciski umieszczona na swoich miejscach
Widzę że parę smaczków już wpadło do BG
Ale nie lepiej rozebrać , wyspawać i zakonserwować a potem uzrbrajać 2 raz ?
Ale nie lepiej rozebrać , wyspawać i zakonserwować a potem uzrbrajać 2 raz ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Remont oraz SWAP silnika w Hardcore Garage Lublin u Piotra dobiegł końca ( nad estetyką jeszcze popracujemy teraz nie o to chodzi )
SWAP z 1.8 sohc 106km na 1.8 dohc 128 km z wiązką, komputerem, przepływomierzem wszystko na swoim miejscu zgodnie z oryginałem.
https://www.facebook.com/pg/JDM323Familia
https://www.youtube.com/watch?v=Dm_nHKZfK9k Pierwsze odpalenie
Doszliśmy do wniosku że " albo grubo albo wcale " no i jazda.
Obróbka głowicy:
-wymiana uszczelniaczy
-wymiana prowadnic
-obróbką gniazd zaworowych
-planowanie
-sprawdzenie szczelności
Obróbka bloku:
-płaszczyzna
-tulejowanie 4 cylindrów pod tłoki nominalne
-kontrola osiowości i wymiarów wału
-kontrola stanu sworzni tłokowych
Wymiana:
-panewek głównych i korbowodowych
-pierścieni oporowych
-pierścieni tłokowych
-uszczelniaczy na wale i wałkach,
-uszczelek pompy olejowej,
-zaworka pompy oleju wraz z kontrolą zużycia pompy olejowej,
-uszczelki pod głowicą ( na wzmacnianą), oraz pod miską olejową wraz z półksiężycami,
-pasek rozrządu, napinacza i pompy wody,
-uszczelek pod podstawą filtra oleju
-nowe uszczelki na kolektorze ssącym, wydechowym , pod przepustnicą oraz pod pokrywą zaworów
-nowe świece, nowa tarcza sprzęgłowa, łożysko oporowe, uszczelniacze półosi skrzyni, nowy wysprzęglik i pompa sprzęgła
– termostatu, palec, kopułka
-nowe oleje wszystkie filtry,
Teraz pokusił bym się o stwierdzenie że to nowy silnik ( przed remontem miał ok 190 tyś )
SWAP z 1.8 sohc 106km na 1.8 dohc 128 km z wiązką, komputerem, przepływomierzem wszystko na swoim miejscu zgodnie z oryginałem.
https://www.facebook.com/pg/JDM323Familia
https://www.youtube.com/watch?v=Dm_nHKZfK9k Pierwsze odpalenie
Doszliśmy do wniosku że " albo grubo albo wcale " no i jazda.
Obróbka głowicy:
-wymiana uszczelniaczy
-wymiana prowadnic
-obróbką gniazd zaworowych
-planowanie
-sprawdzenie szczelności
Obróbka bloku:
-płaszczyzna
-tulejowanie 4 cylindrów pod tłoki nominalne
-kontrola osiowości i wymiarów wału
-kontrola stanu sworzni tłokowych
Wymiana:
-panewek głównych i korbowodowych
-pierścieni oporowych
-pierścieni tłokowych
-uszczelniaczy na wale i wałkach,
-uszczelek pompy olejowej,
-zaworka pompy oleju wraz z kontrolą zużycia pompy olejowej,
-uszczelki pod głowicą ( na wzmacnianą), oraz pod miską olejową wraz z półksiężycami,
-pasek rozrządu, napinacza i pompy wody,
-uszczelek pod podstawą filtra oleju
-nowe uszczelki na kolektorze ssącym, wydechowym , pod przepustnicą oraz pod pokrywą zaworów
-nowe świece, nowa tarcza sprzęgłowa, łożysko oporowe, uszczelniacze półosi skrzyni, nowy wysprzęglik i pompa sprzęgła
– termostatu, palec, kopułka
-nowe oleje wszystkie filtry,
Teraz pokusił bym się o stwierdzenie że to nowy silnik ( przed remontem miał ok 190 tyś )
No pięknie się robi i widzę że Piotrek wraca do żywych
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości