Witam wszystkich w galerii mojego auta !
Jest to Mazda 323F BG z silnikiem 1.6 B6E z 1990 roku. Samochód kupiłem w sierpniu 2018 r. w całkiem ładnym stanie z przebiegiem 189 tyś. km
Poniżej krótka specyfikacja, oraz kilka zdjęć auta. Pozdrawiam
Mazda 323F BG 1.6 B6E 90r.
Modyfikacje:
1. Silnik
– 1.6 B6E 84 KM w oryginalnym stanie
– Pokrywa zaworów pomalowana na złoto lakierem VHT do pokryw
– Korek oleju Mazdaspeed
– Dorobione siłowniki podnoszenia przedniej maski
2. Wygląd
– Zderzak tylny i progi Postert
– Przednia dokładka zderzaka Zender
– Dodatkowa dokładka przedniego zderzaka Renault Laguna I
– Tylna lotka klapy z wersji GT
– Lotka nad tylną szybą z japońskiej wersji Astina\Eunos 100
– 3 światło stopu na tylnej szybie
– Usunięta wycieraczka tylnej klapy
– Nowe przednie klosze lamp clear
– Oświetlenie tylnych lamp przerobione na JDM
– Żółte halogeny firmy Wesem
– Elektryczne lusterka z wersji GT
– Usunięte wszystkie emblematy
3. Wnętrze
– Podłokietnik z 323F BA
– Czarne tarcze zegarów Indiglo
– Czerwone wskazówki zegarów
– Czerwone oświetlenie przycisków i panelu sterowania nawiewów
– Fotele i kanapa z wersji GT
– Czerwona gałka zmiany biegów + skórzany czarny mieszek
– Skórzana kierownica Momo
– Boczki drzwi z wersji GT z elektryką sterowania szyb
– Środkowy panel oklejony folią 3M Carbon
4. Koła
– Felgi Keskin KT1 16" pomalowane na złoto + polerowane ranty na lustro
– Nakrętki kół Project Kics R40 Neo Chrome
– Krótkie skręcane chromowane wentyle
Plany:
– Silnik z GT 1.8 DOHC 128 KM (czeka na swap)
– Lotka na klapę Zender pod kolor auta (czeka na montaż)
– Nowy lakier całego auta
– Przyciemnienie szyb
– Nowy kompletny wydech
Mazda 323F BG B6E '90
Strona 1 z 1
ale piekna.
zazdraszczam.
troszke lezka poleciala.
co moglbym doradzic to nie psuj za bardzo tego autka.
jego linia jest tak ponadczasowa ze szkoda jej na dyfuzory i inne wies tjuningi ktore nic nie daja.
tyczy sie to tez wydechu ktory zabije cala przyjemnosc z jazdy.
seryjny gietek byl tak super w prowadzeniu, cichy, z powerem, z swietnym ukladem kierowniczym.
tu na prawde niewiele trzeba poprawiac.
jak chcesz 1,8 128konne czy 140 konne w pelni popieram.
ale staraj sie dazyc do serii GT. czyli silnik 128km, komp, pompa paliwa, skrzynia z 1,8 gt z polosiami wieksze heble z gt, stabilizatory grubsze z gt kubly z gt itd. i bedzie to na prawde cudnie smigac.
ja mialem wydech z nierdzewki w gt to zabilo jakakolwiek chec jazdy autem.
dla dwoch koni to na prawde nie ma sensu. juz lepiej zrobic glowice porzadnie. wieksze przyrosty, mniejsze spalanie, i cisza.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2&t=146992
zazdraszczam.
troszke lezka poleciala.
co moglbym doradzic to nie psuj za bardzo tego autka.
jego linia jest tak ponadczasowa ze szkoda jej na dyfuzory i inne wies tjuningi ktore nic nie daja.
tyczy sie to tez wydechu ktory zabije cala przyjemnosc z jazdy.
seryjny gietek byl tak super w prowadzeniu, cichy, z powerem, z swietnym ukladem kierowniczym.
tu na prawde niewiele trzeba poprawiac.
jak chcesz 1,8 128konne czy 140 konne w pelni popieram.
ale staraj sie dazyc do serii GT. czyli silnik 128km, komp, pompa paliwa, skrzynia z 1,8 gt z polosiami wieksze heble z gt, stabilizatory grubsze z gt kubly z gt itd. i bedzie to na prawde cudnie smigac.
ja mialem wydech z nierdzewki w gt to zabilo jakakolwiek chec jazdy autem.
dla dwoch koni to na prawde nie ma sensu. juz lepiej zrobic glowice porzadnie. wieksze przyrosty, mniejsze spalanie, i cisza.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2&t=146992
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
W końcu Mazda doczekała się konkretnych kółek Keskin KT1 16" z przodu 7.5J tył 9J.
Felgi odświeżyłem i wypolerowałem ranty na lustro, dojdą do nich jeszcze naklejki na kapsle z logo Keskin.
Chcę zrobić ładny naciąg, myślę nad oponką Toyo Proxes TR1 205/45 na 9J i 195/45 na 7.5J
Felgi odświeżyłem i wypolerowałem ranty na lustro, dojdą do nich jeszcze naklejki na kapsle z logo Keskin.
Chcę zrobić ładny naciąg, myślę nad oponką Toyo Proxes TR1 205/45 na 9J i 195/45 na 7.5J
- Od: 1 lut 2015, 21:17
- Posty: 3
- Skąd: Rokitno
- Auto: Ford Probe II GT 2.5 V6 KL-ZE USDM '95
Mazda 323F BG 1.6 B6E '90
Mała aktualizacja
Keskin'y z przodu już siedzą. Wybór opon padł na Toyo Proxes TR1 w rozmiarze 195/45 na felgę przód 7,5J. W przyszłym tygodniu będę miał już tył, wybrałem opony w rozmiarze 215/40 na feldze 9J. Z tyłu będzie trochę grubo i coś trzeba będzie pomodzić, żeby to jakoś ładnie spasować. Przód całkiem ładnie siadł, lecz według mnie przydałby się jeszcze jakiś dystans 10mm.
Keskin'y z przodu już siedzą. Wybór opon padł na Toyo Proxes TR1 w rozmiarze 195/45 na felgę przód 7,5J. W przyszłym tygodniu będę miał już tył, wybrałem opony w rozmiarze 215/40 na feldze 9J. Z tyłu będzie trochę grubo i coś trzeba będzie pomodzić, żeby to jakoś ładnie spasować. Przód całkiem ładnie siadł, lecz według mnie przydałby się jeszcze jakiś dystans 10mm.
- Od: 1 lut 2015, 21:17
- Posty: 3
- Skąd: Rokitno
- Auto: Ford Probe II GT 2.5 V6 KL-ZE USDM '95
Mazda 323F BG 1.6 B6E '90
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości