Mazda 323F KF-ZE Ferrari Rosso Corsa
cicho, przez ciebie zastanawiam sie czy nie wziasc 19" jesli mowisz ze na 18" da sie jezdzic to jak szalec to trzeba by wziasc 19... Tylko te juz raczej nie wejda do mnie na profilu wiekszym niz 30 No i 19" nie maja jakis ciekawych wzorow i wogole dosc malo ich jest nawet w stanach. Raczej maja juz wtedy 20" i wieksze. Wiec ja zostane przy 18...
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
darekk86 napisał(a):Wiec ja zostane przy 18...
i dobrze, słuchaj, jak bedziesz wiedzial co i jak z felami to daj znac
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
bad looka nie chce. I najprawdopodobniej na czarno malowac tez nie bede.
A felg niestety mozna zamowic raczej tylko po jednym komplecie bo wysylka i tak musi byc w dwoch paczkach po max. 30kg. A licze ze komplet wazy ok. 50kg. Wiec nie ma roznicy czy zamowie jeden komplet czy duzo, za wysylke zaplace za kazdy komplet. Niestety wtedy wychodzi prawie tyle co w polsce, po ok. 400-450zl/sztuke. Ale i tak warto
A felgi z ebay.com oczywiscie.
A felg niestety mozna zamowic raczej tylko po jednym komplecie bo wysylka i tak musi byc w dwoch paczkach po max. 30kg. A licze ze komplet wazy ok. 50kg. Wiec nie ma roznicy czy zamowie jeden komplet czy duzo, za wysylke zaplace za kazdy komplet. Niestety wtedy wychodzi prawie tyle co w polsce, po ok. 400-450zl/sztuke. Ale i tak warto
A felgi z ebay.com oczywiscie.
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
darekk86 napisał(a):400-450zl/sztuke.
za 17 lub 18? jakieś lipne chyba:)
pamiętaj jeszcze o oponach;)
Może wyjdę przez to na złego wujka ale na co ci taka wielka felga do tego samochodu ?
Koszt posiadania 18" jest sporo wyższy od kosztów choćby 17".
Po pierwsze opony do 18" to tylko opony typu Premium, każda opona w tym rozmiarze niezależnie od producenta jest oponą o bardzo miękkiej mieszance mającej zapewniać bardzo mocne klejenie, przez to szybko się zużywają no i są drogie. No i dostępność, 17" masz zdecydowanie większy wybór.
18" felga na profilu 30 i szerokości 225 (to jest minimum na 8 calową felgę żeby było dobrze) ma tylko 67,5mm wysokości, przy tak niskim profilu felga nie ma amortyzacji, parę polskich dołów i zapraszamy do prostowania (wiem coś o tym, moje 17" po roku jeżdżenia były wszystkie krzywe – a były to felgi Team Dynamics podobno wzmocnione, a mój kolega który w swojej 7'ce miał 18" jeździł co 3 miesiące na prostowanie mimo iż profil miał wyższy, a opony szersze).
Pozatym jak znam życie to 225 już bedzie obcierać przy skręcie o coś, o ile pamiętam opona bazowa na to auto ma 185mm, dodając 2 cm na stronę trzeba się z tym liczyć, że będą potrzebne dystanse, które z kolei nie są fajne biorąc pod uwage i tak już strasznie nadwyrężone zawieszenie, układ jezdny i karoserię. Wiem, że ten samochód do wyścigów nie będzie, ale IMO to poza wyglądem powinien się jeszcze dobrze prowadzić, a przy 18" to no cóż, będzie się trzymał na zakręcie ale z taką masa nieresorowalną to z rozpędzania się nici.
Dobra rada, jeśli tak chcesz mieć duże felgi to lepiej zakup 17", będą ładnie pasować, profil będziesz miał bardziej znośny (40-45), szerokość będzie odpowiednia do mocy i momentu, no i będzie ładniej, a i użytkowanie będzie zdecydowanie bardziej przyjemne dla portfela.
Koszt posiadania 18" jest sporo wyższy od kosztów choćby 17".
Po pierwsze opony do 18" to tylko opony typu Premium, każda opona w tym rozmiarze niezależnie od producenta jest oponą o bardzo miękkiej mieszance mającej zapewniać bardzo mocne klejenie, przez to szybko się zużywają no i są drogie. No i dostępność, 17" masz zdecydowanie większy wybór.
18" felga na profilu 30 i szerokości 225 (to jest minimum na 8 calową felgę żeby było dobrze) ma tylko 67,5mm wysokości, przy tak niskim profilu felga nie ma amortyzacji, parę polskich dołów i zapraszamy do prostowania (wiem coś o tym, moje 17" po roku jeżdżenia były wszystkie krzywe – a były to felgi Team Dynamics podobno wzmocnione, a mój kolega który w swojej 7'ce miał 18" jeździł co 3 miesiące na prostowanie mimo iż profil miał wyższy, a opony szersze).
Pozatym jak znam życie to 225 już bedzie obcierać przy skręcie o coś, o ile pamiętam opona bazowa na to auto ma 185mm, dodając 2 cm na stronę trzeba się z tym liczyć, że będą potrzebne dystanse, które z kolei nie są fajne biorąc pod uwage i tak już strasznie nadwyrężone zawieszenie, układ jezdny i karoserię. Wiem, że ten samochód do wyścigów nie będzie, ale IMO to poza wyglądem powinien się jeszcze dobrze prowadzić, a przy 18" to no cóż, będzie się trzymał na zakręcie ale z taką masa nieresorowalną to z rozpędzania się nici.
Dobra rada, jeśli tak chcesz mieć duże felgi to lepiej zakup 17", będą ładnie pasować, profil będziesz miał bardziej znośny (40-45), szerokość będzie odpowiednia do mocy i momentu, no i będzie ładniej, a i użytkowanie będzie zdecydowanie bardziej przyjemne dla portfela.
Było:
Nissan Almera 2.0 '98
Mazda 3 2.3 '05
Jest:
Isuzu Trooper 2.8 TD – wołek roboczy
Nissan RxS13 x.x '92 – bokolot
Efini FD3S 1.3 '94 – weekend toy
R32 GTR '92 – daily ? ;D
Nissan Almera 2.0 '98
Mazda 3 2.3 '05
Jest:
Isuzu Trooper 2.8 TD – wołek roboczy
Nissan RxS13 x.x '92 – bokolot
Efini FD3S 1.3 '94 – weekend toy
R32 GTR '92 – daily ? ;D
- Od: 24 cze 2005, 11:03
- Posty: 26
- Skąd: Lublin
- Auto: Japońskie :)
widzę znajome okolice – Kock mam w pobliżu rodzinkę.
gratuluję madzi. słuszny silnik:)
gratuluję madzi. słuszny silnik:)
- Od: 19 paź 2006, 13:40
- Posty: 225
- Skąd: Gdynia / Ol. / Kętrzyn
- Auto: Było: MX-3 1,6 16V B6 93'
W weekend udalo sie znalezc chwile (2 dni...) na pomalowanie pokrywy zaworow. Nareszcie!
Zabralem odpowiednie narzedzia...
Tak to wygladalo przed malowaniem...
Co dziwne okazalo sie po rozkreceniu pokrywy ze:
-glowica jest od K8 (ale tak maja wszystkie KF i niby KF-ZE, moj stary KF tez tak mial)
-pokrywa zaworow jest od KL
-uszczelka pokrywy jest od KL
-walki sa od KF
Nie wiem czy to normalne, no ale dobrze ze nie kupilem uszczelek od KF bo chyba by nie pasowaly.
Pokrywa:
No i wreszcie efekt koncowy:
Farba to VHT strukturalna, wiec powoli sie robi chropowata. I tak bede musial to jeszcze raz pomalowac juz bez zdejmowania. Farba powinna schnac minimum 24 godziny, ale ja musialem zalozyc pokrywe po nocy od razu, bo musialem jechac. Ale wyschlo i sie nic nie zepsulo. Najwyzej powierzchnia bedzie mniej chropowata.
Pozdrawiam
Zabralem odpowiednie narzedzia...
Tak to wygladalo przed malowaniem...
Co dziwne okazalo sie po rozkreceniu pokrywy ze:
-glowica jest od K8 (ale tak maja wszystkie KF i niby KF-ZE, moj stary KF tez tak mial)
-pokrywa zaworow jest od KL
-uszczelka pokrywy jest od KL
-walki sa od KF
Nie wiem czy to normalne, no ale dobrze ze nie kupilem uszczelek od KF bo chyba by nie pasowaly.
Pokrywa:
No i wreszcie efekt koncowy:
Farba to VHT strukturalna, wiec powoli sie robi chropowata. I tak bede musial to jeszcze raz pomalowac juz bez zdejmowania. Farba powinna schnac minimum 24 godziny, ale ja musialem zalozyc pokrywe po nocy od razu, bo musialem jechac. Ale wyschlo i sie nic nie zepsulo. Najwyzej powierzchnia bedzie mniej chropowata.
Pozdrawiam
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
Bardzo gustownie i estetycznie wyglada teraz pod maska
tak, ten co sie oglaszal u nas na forum. Bardzo szybka wysylka i zadnych problemow. A farba bardzi ciekawa, tylko trzeba jeszcze raz to pomalowac starannie zeby sie chropowate zrobilo.
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
zrób lepsze fotki, bo po tych to wydaje się jakby to był czerwony metallic:)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości