Mazda 323F KF-ZE Ferrari Rosso Corsa

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez darekk86 » 26 maja 2008, 22:43

no mi tez sie duzo bardziej podoba bez spojlerow, bo ogolnie jestem przeciwko obwieszaniu samochodu spojlerami ktore nic nie daja. No ale jak ktos daje za darmo bodykit ktory moge sam zaprojektowac to trzeba brac :) A czy z nim bede jezdzil, to juz sie okaze.
Co do wolnossacego to na pewno taki nie zostanie... Dmuchac cos pewnie bedzie trzeba, ale jeszcze zobaczymy czym i ile :) No a stopien sprezania troche sie obnizy uszczelka odprezajaca. Powinno wystarczyc. I tak te -ZE niewiele sie roznia od zwyklego KFa, wiec nie ma co zalowac raczej. Na pewno mam inne tloki z innym ksztaltem bo swiece od starego KFa nie pasowaly bo byly za dlugie, jakos tak.
A zawsze to ladniej brzmi KF-ZE-TT-NX... ;) hehe
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Boris86 » 26 maja 2008, 23:03

Jak masz zamiar dmuchać to przecież dużo rozsądniej pogonić to KF-ZE i wsadzić KL'ke... Niemniej jednak to twoje auto i czekam z niecierpliwością na efekty:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez xXx » 26 maja 2008, 23:39

Jakie KF-ZE ?? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 27 maja 2008, 00:21

Boris86 napisał(a):Jak masz zamiar dmuchać to przecież dużo rozsądniej pogonić to KF-ZE i wsadzić KL'ke

a kto kupi ten silnik jak też może kupić KLke? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Boris86 » 27 maja 2008, 01:25

Jeśli to rzeczywiście KF-ZE to pasjonat taki jak Darek który dodatkowo będzie chciał mieć nie dość ze silnik oryginalny i mało spotykany to dopracowany fabrycznie pod względem wolnossącym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez promyczek001 » 27 maja 2008, 08:49

To nie jest ZE:D
Juz przeciez chyba Kalii to stwierdzil o ile dobrze pamietam bo on ten silnik badal i Ojesli sie nie myle to mowil ze jest to KF w badzo dobrym stanie. Po za tym silnik ten powinien latac porownywalnie do KL a mocowo porownywalny jest do K8 :P
Darek zmianiaj na KL i pakuj turbine <jem>
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Don Corleone » 27 maja 2008, 18:25

promyczek001 napisał(a):Darek zmianiaj na KL i pakuj turbine <jem>

Darek, zmień samochód :P

RWD rules :]
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez darekk86 » 27 maja 2008, 19:40

Don Corleone napisał(a):RWD rules krzywy

To wiem, ale jak juz to bez zmiany samochodu :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez xXx » 27 maja 2008, 19:52

Promyk, Kamil dzwonił do mnie wtedy, gdy stało u niego auto Darka, rozmowa telefoniczna wystarczyła, żeby wydedukować że to nie jest ZE...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez piszczyk » 6 cze 2008, 17:57

:) a pan Darek sie nie pochwialił jeszcze instalacją :D:D ?
SERWIS GSM ! NAPRAWA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH ! SIMLOCK ! MENU PL ! KODY APARATÓW ITD ! ZAPRASZAM !


MOJA 323F BA 1.8 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2006, 11:48
Posty: 47
Skąd: Puławy
Auto: 323F BA 1.8 LPG 95r !

Postprzez darekk86 » 6 cze 2008, 19:23

nie ma co sie chwalic :P na gaz przerabiam... :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez piszczyk » 6 cze 2008, 19:25

Prosze dopisac jaki ;)
SERWIS GSM ! NAPRAWA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH ! SIMLOCK ! MENU PL ! KODY APARATÓW ITD ! ZAPRASZAM !


MOJA 323F BA 1.8 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2006, 11:48
Posty: 47
Skąd: Puławy
Auto: 323F BA 1.8 LPG 95r !

Postprzez darekk86 » 6 cze 2008, 19:29

gaz jak gaz :P moze z troche lepsza instalacja
Wlasnie siedze i rozkrecam silnik, jeszcze pare wezykow i mocowac i silnik idzie w gore :) Pozniej pare rzeczy trzeba zmienic, uszczelki powymieniac i bedzie jak nowka. A mialem tylko wykrecic swiece... :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez jacobs » 6 cze 2008, 19:55

podtlenek?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Loczek » 6 cze 2008, 22:30

jacobs napisał(a):podtlenek?

hahaha


tez mam podtlenek :D

jak gazu duzo wyjezdze i jest wiecej powietrza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez darekk86 » 6 cze 2008, 23:18

nooo, jak w takim znaczeniu to podtlenek :D
benzyna podrozala mocno a jezdzic trzeba... no wiec trzeba bylo zamontowac gaz...
Ale najpierw przeglad silnika tak na zapas :) Sesja sie zbliza wiec czlowiekowi rozne glupie rzeczy do glowy przuchodza zeby tylko sie nie uczyc :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez marcinkosky » 7 cze 2008, 00:09

to teraz powinienes chyba zmienic zamiast KF(ZE?) na KF LPG hahaha
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez darekk86 » 28 cze 2008, 23:43

chyba udalo mi sie wreszcie znalezc info co to za silnik mam w mazdzie :)

http://www.tron.ru/modification/model_res.php?full=&marka_id=5&model_id=325&OldId=29806&year=1994-6_1996-06
Tutaj jest (oczywiscie po rusku, bo tylko oni maja najwiecej info o mazdach z japonii) wybor mazd mx-6. Mazda z ktorej kupowalem silnik miala oznaczenie GEES-101068. Czyli z listy wybieramy 2 ostatnie pozycje (obojetne ktora bo sa takie same, roznia sie wyposazeniem). Sa to mazdy o oznaczeniu wlasnie GEES z 94-96r. Skrzynia manualna.
I wyraznie jest zaznaczone ze te mazdy mialy KF-ZE o mocy 160KM!

Модель: KF-ZE
Тип: Water-cooled V six cylinders DOHC
Диаметр цилиндра х ход поршня, мм: 78.0 x 69.6
Рабочий объем, см3: 1995
Степень сжатия: 10.00
Система впрыска топлива: EGI (electronically controlled fuel jet type)
Максимальная мощность л.с.(КВт)/ об/мин: 160(118)/6500

Wiec mysle ze wreszcie sie skoncza rozmyslania na temat silnika u mnie :)

A to ze to nie jezdzi – wiem, ale to juz kwestia wystrojenia. Chociaz na samo wystrojenie to juz za pozno... Troche wiecej zmian raczej zajdzie...

A tak wygladaja tloki w moim silniku, czyli KF-ZE:
Obrazek

A tak wygladaja tloki w zatartym moim starym silniku, KF:
Obrazek

Roznia sie ksztaltem gory tloka. I chyba wlasnie ta mala roznica zmienia stopien sprezania do 10.0.

Czy nadal jakies watpliwosci? Ruskie strony klamia? :>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez pawelc » 29 cze 2008, 07:14

darekk86 chcesz remontować tego kf-a ? -nie lepiej już wrzucić coś bardziej sensownego np KL-a ? i tak na pewno lepiej będzie jechało od 160 konnego kf-ze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez darekk86 » 29 cze 2008, 12:12

w sumie to chcialem swiece zmienic tylko a wyszlo na to ze rozkrecilem caly silnik co do srubki :] Silnik idzie do malowania, przy okazji zmieniam uszczelki tak na zapas juz, bo wiadomo ze przy wiekszej mocy i tak by poszly.
Co do mocy to przy tym co bedzie robione nie ma roznicy czy bedzie tutaj KF/ZE czy KL :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy