Mazda 323F KF-ZE Ferrari Rosso Corsa
no mi tez sie duzo bardziej podoba bez spojlerow, bo ogolnie jestem przeciwko obwieszaniu samochodu spojlerami ktore nic nie daja. No ale jak ktos daje za darmo bodykit ktory moge sam zaprojektowac to trzeba brac A czy z nim bede jezdzil, to juz sie okaze.
Co do wolnossacego to na pewno taki nie zostanie... Dmuchac cos pewnie bedzie trzeba, ale jeszcze zobaczymy czym i ile No a stopien sprezania troche sie obnizy uszczelka odprezajaca. Powinno wystarczyc. I tak te -ZE niewiele sie roznia od zwyklego KFa, wiec nie ma co zalowac raczej. Na pewno mam inne tloki z innym ksztaltem bo swiece od starego KFa nie pasowaly bo byly za dlugie, jakos tak.
A zawsze to ladniej brzmi KF-ZE-TT-NX... hehe
Co do wolnossacego to na pewno taki nie zostanie... Dmuchac cos pewnie bedzie trzeba, ale jeszcze zobaczymy czym i ile No a stopien sprezania troche sie obnizy uszczelka odprezajaca. Powinno wystarczyc. I tak te -ZE niewiele sie roznia od zwyklego KFa, wiec nie ma co zalowac raczej. Na pewno mam inne tloki z innym ksztaltem bo swiece od starego KFa nie pasowaly bo byly za dlugie, jakos tak.
A zawsze to ladniej brzmi KF-ZE-TT-NX... hehe
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
Jak masz zamiar dmuchać to przecież dużo rozsądniej pogonić to KF-ZE i wsadzić KL'ke... Niemniej jednak to twoje auto i czekam z niecierpliwością na efekty:)
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Boris86 napisał(a):Jak masz zamiar dmuchać to przecież dużo rozsądniej pogonić to KF-ZE i wsadzić KL'ke
a kto kupi ten silnik jak też może kupić KLke?
Jeśli to rzeczywiście KF-ZE to pasjonat taki jak Darek który dodatkowo będzie chciał mieć nie dość ze silnik oryginalny i mało spotykany to dopracowany fabrycznie pod względem wolnossącym.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
To nie jest ZE:D
Juz przeciez chyba Kalii to stwierdzil o ile dobrze pamietam bo on ten silnik badal i Ojesli sie nie myle to mowil ze jest to KF w badzo dobrym stanie. Po za tym silnik ten powinien latac porownywalnie do KL a mocowo porownywalny jest do K8
Darek zmianiaj na KL i pakuj turbine
Juz przeciez chyba Kalii to stwierdzil o ile dobrze pamietam bo on ten silnik badal i Ojesli sie nie myle to mowil ze jest to KF w badzo dobrym stanie. Po za tym silnik ten powinien latac porownywalnie do KL a mocowo porownywalny jest do K8
Darek zmianiaj na KL i pakuj turbine
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
promyczek001 napisał(a):Darek zmianiaj na KL i pakuj turbine
Darek, zmień samochód
RWD rules
-
Padre
- Od: 26 sty 2007, 11:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
a pan Darek sie nie pochwialił jeszcze instalacją :D ?
SERWIS GSM ! NAPRAWA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH ! SIMLOCK ! MENU PL ! KODY APARATÓW ITD ! ZAPRASZAM !
MOJA 323F BA 1.8
MOJA 323F BA 1.8
- Od: 19 lut 2006, 11:48
- Posty: 47
- Skąd: Puławy
- Auto: 323F BA 1.8 LPG 95r !
Prosze dopisac jaki
SERWIS GSM ! NAPRAWA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH ! SIMLOCK ! MENU PL ! KODY APARATÓW ITD ! ZAPRASZAM !
MOJA 323F BA 1.8
MOJA 323F BA 1.8
- Od: 19 lut 2006, 11:48
- Posty: 47
- Skąd: Puławy
- Auto: 323F BA 1.8 LPG 95r !
gaz jak gaz moze z troche lepsza instalacja
Wlasnie siedze i rozkrecam silnik, jeszcze pare wezykow i mocowac i silnik idzie w gore Pozniej pare rzeczy trzeba zmienic, uszczelki powymieniac i bedzie jak nowka. A mialem tylko wykrecic swiece...
Wlasnie siedze i rozkrecam silnik, jeszcze pare wezykow i mocowac i silnik idzie w gore Pozniej pare rzeczy trzeba zmienic, uszczelki powymieniac i bedzie jak nowka. A mialem tylko wykrecic swiece...
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
nooo, jak w takim znaczeniu to podtlenek
benzyna podrozala mocno a jezdzic trzeba... no wiec trzeba bylo zamontowac gaz...
Ale najpierw przeglad silnika tak na zapas Sesja sie zbliza wiec czlowiekowi rozne glupie rzeczy do glowy przuchodza zeby tylko sie nie uczyc
benzyna podrozala mocno a jezdzic trzeba... no wiec trzeba bylo zamontowac gaz...
Ale najpierw przeglad silnika tak na zapas Sesja sie zbliza wiec czlowiekowi rozne glupie rzeczy do glowy przuchodza zeby tylko sie nie uczyc
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
to teraz powinienes chyba zmienic zamiast KF(ZE?) na KF LPG
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
chyba udalo mi sie wreszcie znalezc info co to za silnik mam w mazdzie
http://www.tron.ru/modification/model_res.php?full=&marka_id=5&model_id=325&OldId=29806&year=1994-6_1996-06
Tutaj jest (oczywiscie po rusku, bo tylko oni maja najwiecej info o mazdach z japonii) wybor mazd mx-6. Mazda z ktorej kupowalem silnik miala oznaczenie GEES-101068. Czyli z listy wybieramy 2 ostatnie pozycje (obojetne ktora bo sa takie same, roznia sie wyposazeniem). Sa to mazdy o oznaczeniu wlasnie GEES z 94-96r. Skrzynia manualna.
I wyraznie jest zaznaczone ze te mazdy mialy KF-ZE o mocy 160KM!
Модель: KF-ZE
Тип: Water-cooled V six cylinders DOHC
Диаметр цилиндра х ход поршня, мм: 78.0 x 69.6
Рабочий объем, см3: 1995
Степень сжатия: 10.00
Система впрыска топлива: EGI (electronically controlled fuel jet type)
Максимальная мощность л.с.(КВт)/ об/мин: 160(118)/6500
Wiec mysle ze wreszcie sie skoncza rozmyslania na temat silnika u mnie
A to ze to nie jezdzi – wiem, ale to juz kwestia wystrojenia. Chociaz na samo wystrojenie to juz za pozno... Troche wiecej zmian raczej zajdzie...
A tak wygladaja tloki w moim silniku, czyli KF-ZE:
A tak wygladaja tloki w zatartym moim starym silniku, KF:
Roznia sie ksztaltem gory tloka. I chyba wlasnie ta mala roznica zmienia stopien sprezania do 10.0.
Czy nadal jakies watpliwosci? Ruskie strony klamia?
http://www.tron.ru/modification/model_res.php?full=&marka_id=5&model_id=325&OldId=29806&year=1994-6_1996-06
Tutaj jest (oczywiscie po rusku, bo tylko oni maja najwiecej info o mazdach z japonii) wybor mazd mx-6. Mazda z ktorej kupowalem silnik miala oznaczenie GEES-101068. Czyli z listy wybieramy 2 ostatnie pozycje (obojetne ktora bo sa takie same, roznia sie wyposazeniem). Sa to mazdy o oznaczeniu wlasnie GEES z 94-96r. Skrzynia manualna.
I wyraznie jest zaznaczone ze te mazdy mialy KF-ZE o mocy 160KM!
Модель: KF-ZE
Тип: Water-cooled V six cylinders DOHC
Диаметр цилиндра х ход поршня, мм: 78.0 x 69.6
Рабочий объем, см3: 1995
Степень сжатия: 10.00
Система впрыска топлива: EGI (electronically controlled fuel jet type)
Максимальная мощность л.с.(КВт)/ об/мин: 160(118)/6500
Wiec mysle ze wreszcie sie skoncza rozmyslania na temat silnika u mnie
A to ze to nie jezdzi – wiem, ale to juz kwestia wystrojenia. Chociaz na samo wystrojenie to juz za pozno... Troche wiecej zmian raczej zajdzie...
A tak wygladaja tloki w moim silniku, czyli KF-ZE:
A tak wygladaja tloki w zatartym moim starym silniku, KF:
Roznia sie ksztaltem gory tloka. I chyba wlasnie ta mala roznica zmienia stopien sprezania do 10.0.
Czy nadal jakies watpliwosci? Ruskie strony klamia?
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
darekk86 chcesz remontować tego kf-a ? -nie lepiej już wrzucić coś bardziej sensownego np KL-a ? i tak na pewno lepiej będzie jechało od 160 konnego kf-ze
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
w sumie to chcialem swiece zmienic tylko a wyszlo na to ze rozkrecilem caly silnik co do srubki Silnik idzie do malowania, przy okazji zmieniam uszczelki tak na zapas juz, bo wiadomo ze przy wiekszej mocy i tak by poszly.
Co do mocy to przy tym co bedzie robione nie ma roznicy czy bedzie tutaj KF/ZE czy KL
Co do mocy to przy tym co bedzie robione nie ma roznicy czy bedzie tutaj KF/ZE czy KL
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości