Mazda 323F KF-ZE Ferrari Rosso Corsa

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Artiks » 8 cze 2007, 10:49

Hmm no ten kokpit zaczyna wyglądać ciekawie :) goń tapicera <klotnia> już chciałbym to widzieć w calej okazałości ;)
darekk86 napisał(a):Oryginalny, japonski KF-ZE pochodzacy oryginalnie z mx-6.
No no kolega nam się rozszalał <spoko>
darekk86 napisał(a):zmienilem.... kierunkowskazy
Mtuning ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Bandyta » 8 cze 2007, 11:09

ArtX napisał(a): Mtuning ??

Raczej nie... bo ja czekam u nich na te kierunki juz od miecha i dopiero co sprowadzili ipodobno a teraz czekaja na oclenie towaru :| a tak pozatym to fajna ta efka :D szczegulnie mnie ciekawi jak ten srodek wyjdzie.... :] Gratuluje autka <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2006, 08:50
Posty: 735
Skąd: Świdnik
Auto: BMW E46 320i

Postprzez farciarz » 8 cze 2007, 12:22

darekk86 Ale pojechałeś po bandzie. Jest super. A co do chłodnicy to napisałem Ci niedawno info na GG z namiarami do gościa który powinien mieć do V.
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez Adaś » 8 cze 2007, 12:29

ArtX napisał(a):darekk86 napisał:
zmienilem.... kierunkowskazy
Mtuning

mbmaster <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez darekk86 » 8 cze 2007, 13:06

Adaś dokladnie :) mbmaster sprzedawal wiec wzialem.

farciarz do faceta chyba dzwonilem, juz nie pamietam dokladnie, ale dzwonilem do baaardzo wielu osob sprzedajacych czesci z rozbiorki itd. i nikt nie mial takiej chlodnicy. Wiec nadal szukam.

Z tapicerem mam nadzieje ze niedlugo uda sie skonczyc robote. Musze go w tym tygodniu pogonic.
No a z silnikiem to zabawa dopiero sie zaczyna. Chociaz naprawde zadziwiajaco dobrze chodzi na komputerze od KF. Ale smt6 i tak w koncu musze kupic jak tylko znajde w miare tanio.
Mysle ze na letnie ryki bedzie co pokazac :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez darekk86 » 9 cze 2007, 23:44

Przenioslem z innego watku moje pytanie:

Bo wszyscy mowia zeby klamki i lusterka pomalowac w kolorze nadwozia. U mnie mam lusterka pomalowane od poczatku, ale klamki i listwy na drzwiach czarne i mi sie to podoba. Jakis taki kontrast przynajmniej jest.
Niedlugo mam malowac samochod caly i mysle nad tym zeby te rzeczy pomalowac na nowy czarny blyszczacy lakier, ale nie na czerwony. Czy lepiej na czerwono wszystko?? Bo dach, maska i tylna klapa beda chyba czarne, a reszta czerwone. To moze takie wlasnie czarne klamki i listwy by pasowaly? I lusterka moze tez na czarno?
Malowanie ma byc bez slupkow, a spojler by zostal czerwony. Wiec czarne lusterka mogly by pasowac do tego chyba. No i co z klamkami i listwami??

Bo wedlug mnie drzwi wogole bez listw wygladaja brzydziej, jakos tak plasko, ale moze te listwy jednak pomalowac na czerwono tez? Sam juz nie wiem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Adaś » 10 cze 2007, 01:08

listwy zostaw jak są, jak ktoś na parkingu Ci przywali drzwiami to nie będzie problemu z odpryskiem lakieru. Klamki zrób na czerwono a w ogóle to poproś kogoś o VT. Nie wiem czy czerwony spoiler na czarnej klapie nie będzie słabo wyglądać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez darekk86 » 10 cze 2007, 01:22

no ja probowalem VT troche bo w grafice troche siedze ale ciagle mi wychodzi taki matowy kolor a nie blyszczacy. Moze sie jeszcze pobawie.
Ale tak wychodzi najladniej:
Obrazek
:D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Adaś » 10 cze 2007, 01:25

Weź to usuń bo jeszcze ktoś Dodzie pokaże i sobie kupi <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez darekk86 » 10 cze 2007, 01:42

ale gdyby tak pomalowac to by bylo :D
Przynajmniej jedyna w polsce by byla, a w koncu o to chodzi. Hehe
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Artiks » 10 cze 2007, 08:10

\
darekk86 napisał(a):dach, maska i tylna klapa beda chyba czarne, a reszta czerwone
Może lakierowanie w stylu West Mclaren Mercedes, masz i czarny , czerwony no jest jeszcze srebny :D

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez darekk86 » 10 cze 2007, 12:53

neee, bo na mazdzie to by slabo wyszlo. Bo to prawie jak flip-flop, czyli malowanie do polowy innym a od polowy do gory innym. A wtedy to wyglada ochydnie.
A chce albo caly na ladna czerwien zrobic albo wlasnie z maska dachem i tylem czarnym. To by mialo prawo chyba dosc fajnie wygladac. I wszystko baaardzo blyszczacym lakierem z drobinkami srebrnymi :)
To wogole taki plan na wakacje, ale moze sie uda. Tylko bedziemy malowac z kolega sami wiec cos nam moze nie wyjsc :/ Ale jak szalec to szalec :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez brylant » 10 cze 2007, 23:31

no to dareczku masz juz nowe serduszko.. fajnie.. pilnuj TEMPERATURY I OLIWY, no i więcej szczęścia życzę:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2005, 19:49
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Auto: Seat Toledo 2.0TDI `07

Postprzez darekk86 » 10 cze 2007, 23:36

noo, teraz od razu chce kupic czujnik temp. oleju. Bo bez tego strach teraz jezdzic. Ale mam nadzieje ze ten silnik dluzej pojezdzi niz tamten...
Teraz wreszcie mozemy sie poscigac :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Boris86 » 11 cze 2007, 00:27

Gratuluje nowego serduszka...
A jesli mozna wiedziec czemu zdecydowałeś sie wywalić seryjnego KF'a??
Rozumiem ze silnik sie przegrzał i to troche narozrabiało ?? Ale co dokładnie że nie opłacało sie reperowac ?? Pękła głowica ?? Temperatura poszła tak do góry że "spuchły" bebechy ?? Czy moze spadło Ciśnienie w układzie smarującym i poszło np. kopyto bokiem, albo panewa sie obruciła ??
Fajnie że udało Ci sie dorwac taki silniczek... Ogromny rarytas. Naprawde ogromne gratki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez darekk86 » 11 cze 2007, 00:35

KF nie oplacalo sie naprawiac bo sama wymiana uszczelki pod glowica i pierscieni kosztowala by ok. 2,5-3tys zl na w miare dobrych czesciach (w serwisie oczywiscie 5,5tys zl na oryginalnach). A szkoda mi bylo wpakowac tyle kasy i miec to samo co wczesniej.
KL nie chcialem bo to juz pare osob ma :) KL-ZE za duzo zmian wymaga i tez juz przeciez Patryk robi. A KF-ZE chyba w 323F w klubie nie ma i wlasnie o to chodzilo :)
Wiec teraz jak tylko to wszystko dostroje to powinna byc najszybsza mazda na zlotach w kategorii Profi+, czyli do 2litrow bez turbo :) I moze nareszcie wygram naklejki klubowe i kalendarz na ktore sie juz tyle czasu czaje :)
A zobaczymy jak to wypadnie w porownaniu z 323F z KLem, bo mysle ze moze byc nawet szybsze.

Czas pokaze, jeszcze troche pracy zostalo a kasa sie skonczyla :( Ale cos sie wymysli :) Do letnich Ryk mam czas :)

A stary silnik bede sprzedawal na czesci, tylko musze go przywiezc z bialegostoku i rozmontowac. Bo tak to byl w idealnym stanie gdyby nie uszczelki.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Boris86 » 11 cze 2007, 01:07

Z doświadczenia wiem ze jesli chodzi o dobre czesci to 2,5-3,0 tyś to 2 razy tyle ile potrzeba na uszczelnienie V'ki.... oczywiscie jesli robisz to sam. A przy okazji mozna sporo poprawić. Ale pomysł na pewno jest fajny.... jeszcze raz gratki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez darekk86 » 11 cze 2007, 01:16

No niestety sam tego bym nie robil bo sie kompletnie na tym nie znam. Dlatego koszt samych czesci to do 2tys zl a reszta to robocizna.
Troche wiecej kasy w to wpakowalem ale przynajmniej jest cos innego :) Juz i tak CarComputer wystarczyl chyba do wyrozniania sie, ale jeszcze duuuuzo zmian czeka mazde, wiekszosc takich o ktorych nikt wczesniej raczej nie pomyslal... :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez darekk86 » 25 cze 2007, 12:33

Na 1 stronie troche nowych fotek :) Chyba warto spojrzec :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Adaś » 25 cze 2007, 12:47

darekk86 napisał(a): Bo tak to byl w idealnym stanie gdyby nie uszczelki.

silnik w idealnym stanie nie żłopie oleju i nie kopci ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy