Mazda 323F KF-ZE Ferrari Rosso Corsa
czy na forum bedzie to nie wiem, zobaczymy
a sprezyny moge oddac za 250zl (bo chyba kosztowaly cos ponad 300zl z tego co pamietam) z wysylka, tylko jak juz kiedys byl watek o nich – podobno wymagaja malych przerobek zeby je dopasowac. Ale to juz ktos dokladnie opisywal i bylo ok.
a sprezyny moge oddac za 250zl (bo chyba kosztowaly cos ponad 300zl z tego co pamietam) z wysylka, tylko jak juz kiedys byl watek o nich – podobno wymagaja malych przerobek zeby je dopasowac. Ale to juz ktos dokladnie opisywal i bylo ok.
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
darekk86 napisał(a):Jeszcze poszukam w domu co mi po mazdzie zostalo, bo troche tego czekalo na montaz...
Jak coś z tego co znajdziesz podejdzie do 1.5 to daj znać może coś z tego przebiore.
Pozdro
- Od: 28 mar 2009, 22:50
- Posty: 25
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F BA 1.5 95r (Projekt GTR)
323F BA 2.0 v6 (Daily car)
wiczorem poszukam co i jak, ale jeśli to nie jakaś poważna rzeźba, to bardzo proszę o rezerwację dla mnie
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
widziałem wczoraj Mazdę na Statoil przy Arkadii
szkoda że sprzedałeś
z jakim silnikiem jest teraz?
z jakim silnikiem jest teraz?
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
teraz jest KF-ZE z uszczelka odprezajaca miedziana. Czyli takie normalne wozidlo. Ale prawdopodobnie pracownik jeszcze bedzie zmienial spowrotem uszczelke na normalna, bo skoro nie bedzie turbo to miedziana nie ma sensu.
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
no i troche sie pozmienialo od czasu sprzedania mazdy...
Najpierw jeszcze na uszczelce odprezajacej Mazda wyladowala na hamowni... niestety, brak wydrukowanego wykresu (mial byc zrobiony kolejny pomiar po wymianie uszczelki na zwykla...). Wynik?? 176KM przypominam – KF(-ZE) to 2.0 a nie 2.5
Pozniej mazda miala zmieniona uszczelke z odprezajacej na zwykla, bo turbo nie bylo w planach juz... I jazda probna pracownika...
Efekt... Z mazdy zostalo cos co widac na zdjeciach, oprocz tego 2 inne uszkodzone samochody... Niestety, moc kogos przerosla...
Az nie moge na to patrzec... Pare lat pracy... tyle poswiecen... i tyle historii...
Tak wiec koniec historii Mazdy z lakierem Ferrari Rosso Corsa... koniec sporow czy to KF czy KF-ZE... koniec chyba pierwszej Efki w Polsce na 18"... koniec pierwszej Efki z CarComputerem... koniec Efki z obracanymi tablicami rejestracyjnymi... i koniec Efki ktorej tak malo brakowalo zeby stac sie pierwszym projektem biturbo...
Ale ja jeszcze nie powiedzialem ostatniego slowa... Ja tu jeszcze wroce... Na pewno nie z tym konkretnym egzemplarzem, ale sentyment do 323F BA jednak jest dosc silny... wiec zobaczymy za jakis czas
Najpierw jeszcze na uszczelce odprezajacej Mazda wyladowala na hamowni... niestety, brak wydrukowanego wykresu (mial byc zrobiony kolejny pomiar po wymianie uszczelki na zwykla...). Wynik?? 176KM przypominam – KF(-ZE) to 2.0 a nie 2.5
Pozniej mazda miala zmieniona uszczelke z odprezajacej na zwykla, bo turbo nie bylo w planach juz... I jazda probna pracownika...
Efekt... Z mazdy zostalo cos co widac na zdjeciach, oprocz tego 2 inne uszkodzone samochody... Niestety, moc kogos przerosla...
Az nie moge na to patrzec... Pare lat pracy... tyle poswiecen... i tyle historii...
Tak wiec koniec historii Mazdy z lakierem Ferrari Rosso Corsa... koniec sporow czy to KF czy KF-ZE... koniec chyba pierwszej Efki w Polsce na 18"... koniec pierwszej Efki z CarComputerem... koniec Efki z obracanymi tablicami rejestracyjnymi... i koniec Efki ktorej tak malo brakowalo zeby stac sie pierwszym projektem biturbo...
Ale ja jeszcze nie powiedzialem ostatniego slowa... Ja tu jeszcze wroce... Na pewno nie z tym konkretnym egzemplarzem, ale sentyment do 323F BA jednak jest dosc silny... wiec zobaczymy za jakis czas
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
Szkoda auta i włożonej pracy .
Co z 176-konnym kf-ze?
Co z 176-konnym kf-ze?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
co powiedzieć, szkoda
weź teraz d... w troki, kupuj zdrowa BA i swap na KF-ZE
weź teraz d... w troki, kupuj zdrowa BA i swap na KF-ZE
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
niestety, to juz nie byl moj samochod wiec nie ja decyduje co dalej bedzie z silnikiem. Ale obstawiam ze bedzie na sprzedaz pewnie bo akurat silnik zostal caly.
A ja jak kupie zdrowa bude BA to na pewno wyladuje w niej duuuuzo ciekawszy silnik :d
A ja jak kupie zdrowa bude BA to na pewno wyladuje w niej duuuuzo ciekawszy silnik :d
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości