Mazda 323 BG 1.3 16V 1991
ładnie ładnie masz przeprowadzone jakieś modyfikacje choć podejrzewam że nie poprostu zdrowy dotarty motor
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
o ja pierdziele – BG im starsza tym lepsza ...jak wino. Gdzie hamowałeś auto – chyba i ja się w końcu skuszę. Nie mogę wyjść z podziwu .
jak na 1.3 dobry wykres, jakies mody byly , kolo ma civica IV generacji 1.5 90km przy wadze aktualnie 750kg ladnie mu to jedzie, ja sie mecze nawet z ta honda
-
Pyton162
Poza tłumikiem końcowym od Suzuki GSXR 1000 który został wybebeszony ja nic nie robiłem poza wymianami filtrów i oleju i laniem paliwa Chociaż nie mogę na 100% powiedzieć że czegoś nie zrobił poprzedni właściciel
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Niewiem czy z każdą mazdą tak jest że 15, czy 17letni samochód schamowany wykazuje [jakie?] parametry niż te o których zapewnia fabryka w przypadku kupna nowego, ale u mnie było to samo..
a) mazdy sie tak dobrze trzymają że nie tracą ni konika
b) Starsze= [jakie?]
Gratuluje egzemptlarza.
a) mazdy sie tak dobrze trzymają że nie tracą ni konika
b) Starsze= [jakie?]
Gratuluje egzemptlarza.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Jak powiedział właściciel hamowni...wszystko zależy jak auto jest dotarte
Ale był pełen podziwu i powiedział że w pewnym momencie było czuć taki jakby strzał mocy
Ale był pełen podziwu i powiedział że w pewnym momencie było czuć taki jakby strzał mocy
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Mam jeszcze takie pytanko....
Chciałbym założyć filtr stożkowy...chodzi mi o produkt AOMY ...jaki polecacie?? znalazłem także jakieś filtry na odmę... potrzebne są?? gdzie się je montuje dokładnie...podpowiedzcie mi coś na temat dolotu
Chciałbym założyć filtr stożkowy...chodzi mi o produkt AOMY ...jaki polecacie?? znalazłem także jakieś filtry na odmę... potrzebne są?? gdzie się je montuje dokładnie...podpowiedzcie mi coś na temat dolotu
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
jak założysz filtr i będzie ciągnął ciepłe powietrze albo dolot będzie źle skonstruowany to tego wyniku z hamowni na pewno nie powiększysz, a wydaje mi się, że nawet nie utrzymasz...
dlatego pytam się co i jak bo nie mam o tym pojęcia
Chociaż mi głównie chodzi o poprawę dźwięku a nie osiągów
Chociaż mi głównie chodzi o poprawę dźwięku a nie osiągów
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Szczerze mówiąc sam o tym myślę, ale wiem, że sam tego nie zrobię . Jak nadejdzie odpowiedni moment zacznę się rozglądać za rozsądną firmą, która tego tematu nie spierdzieli. Nie jestem specem, ale z tego co się orientuje i z tego co czytałem – dolot musi mieć odpowiednią objętość, a nie na chybił trafił. Wg mnie jak już coś robić to aby uzyskać jakiś dodatni efekt, więc moje zdanie jest takie, że należy zrobić to porządnie.
Są różne rozwiązania separacji do komory silnika – filtr w odbudowie albo grodź termoizolacyjna? Który jest lepszy nie wiem. Eksperci powinni się wypowiedzieć. Do tego power rura i oczywiście dobry filtr.
Co do filtrów na odmę nie mam zdania, ale wydaje mi się że lepiej połączyć ją z dolotem, niż zakładać na nią taki mini stożek...
Są różne rozwiązania separacji do komory silnika – filtr w odbudowie albo grodź termoizolacyjna? Który jest lepszy nie wiem. Eksperci powinni się wypowiedzieć. Do tego power rura i oczywiście dobry filtr.
Co do filtrów na odmę nie mam zdania, ale wydaje mi się że lepiej połączyć ją z dolotem, niż zakładać na nią taki mini stożek...
ja osobiście planuje wywalić cały filtr i ten plastik od niego za przepływke wrzucic orginał K&N dedykowany dla mazdy 160 zł i własnym sposobem odizolować go od komory silnika jakaś ścianka zatrzymujaca ciepło i doprowadzic rure z zimnym powietrzem z nadkola czyli z tamtad gdzie jest orginalny dolot wydaje mi sie ze powinno wystarczyć
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
BratCukierka napisał(a):...Ale był pełen podziwu i powiedział że w pewnym momencie było czuć taki jakby strzał mocy
To napewno taka miniturbinka jak w kaszlach wymyślali
Ale ździwko to sam strzeliłem 8 kucy więcej niż dane serii mówią A co do stożka to myślałem też że można by delikatne nacięcie za lewym kierunkiem bądź jakiś mały dopływ z maski...zawsze to nadmuch zimnego powietrza z zewnątrz...Z tego co kiedyś z mechanikiem gadałem żeby był "jakiś" efekt to trzeba i cały wydech przerobić...
ale to tylko takie moje przemyślenia
- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Podobno i przerobienie wydechu nic nieda, jak w tym rozsądku niema.. czytałem już na tym forum że ludzie katalizatory wyżucają a potem płaczą bo spaliny sie cofają i silnik pół mocy traci...
Tak na chłopską rękę to wynika z tego że więcej można popsuć niż poprawić jak wtrysku paliwa sie przy tym niewyreguluje..
Takie numery że jak największy filtr i dolot prosto z maski to można se robić w amerykańskich dogach cherendzerach Tam to i całe kolektory na maske wywalają
A tu.. kilometry kabli, masa elektroniki
I to jest chyba najleprze..
Ale fakt ..kusi ..kusi i mnie żeby coś tam pogrzebać.
Tak na chłopską rękę to wynika z tego że więcej można popsuć niż poprawić jak wtrysku paliwa sie przy tym niewyreguluje..
Takie numery że jak największy filtr i dolot prosto z maski to można se robić w amerykańskich dogach cherendzerach Tam to i całe kolektory na maske wywalają
A tu.. kilometry kabli, masa elektroniki
.:MarciN:. napisał(a):Szczerze mówiąc sam o tym myślę, ale wiem, że sam tego nie zrobię oczko. Jak nadejdzie odpowiedni moment zacznę się rozglądać za rozsądną firmą, która tego tematu nie spierdzieli.
I to jest chyba najleprze..
Ale fakt ..kusi ..kusi i mnie żeby coś tam pogrzebać.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
ja tam sam sap poprubuje nie mam kasy na firmy tunigowe i fachow doradztwo xD jutro obmyslam plan działania i wyspawam sobie znierdzewki coś na wzór scianki od prawej krawedzi chłodnicy az po puszke z bezpiecznikami wywale puszke od filtra uszczelnie wszystko ładnie w zderzaku wyrzezam otwór 60mmm wsadze czarny ssiatexx tunigowy rzeby zamaskowac poprowadze rura alu do komory stożka zamontuje sam stozek i ma jezdzić lepiej xD bo jak nei to sie wkur... xD
bede zły ;p
bede zły ;p
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Mazdaxxx napisał(a):orginał K&N dedykowany dla mazdy 160 zł
chodzi o filtr dedykowany?
Bo widziałem tylko wkładki...
Autko zostało wyposażone w ShortShifter by mX-Men
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
I jak wrażenia?i masz może fotorealcję jak to w naszych modelach zrobić?
- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości