Strona 9 z 10

Sesja 20/06/2009

PostNapisane: 26 cze 2009, 22:35
przez NBR
dzięki za opinie...

ostatnio sporo km (jak na mnie) zrobiłem w krótkim czasie... i na jednym baku przejechałem 720km (nad morze i z powrotem) po trasie średnie spalanie 7,4 l/100km... jazda dynamiczna...
następne tankowanie w mieście do pełna i w mieście przejechane na baku 650km :D co ostatnio mi się nie zdarza, normalna jazda...

poniżej odświeżam zdjęcia auta bo ostatnia sesja była prawie dwa lata temu (08/2007):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam,
Norbert

PostNapisane: 26 cze 2009, 22:56
przez Borys
Foty w deche <spoko> ale za felgi coś się zabrać nie możesz :P
Komputerek zamontowany?

PostNapisane: 27 cze 2009, 00:38
przez wertopser
no dokladnie aluski to ty musisz zrobic bo widze ze wygladaja tak jak u mnie przed polerowaniem czyli nie za ciekawie.

a co do salania to bardzo dobry rezultat. ja dzisiaj stwierdzilem ze przy mojej jezdzie pali gdzies ok 15l ( tak na oko mowie bo ani nie liczylem ani nic tylko tak jak patrze na wskazowke ile jest paliwa to drastycznie sie zmniejsza przy wcisnieciu gazu w podloge a ja tak czesto jezdze ).

a komputerek ci dobrze wskazuje srednie spalanie??

PostNapisane: 27 cze 2009, 09:50
przez NBR
trzy alufelgi są do polerowania, jedna jest zrobiona <lol> – widać ją na pierwszym zdjęciu – nie mogę się jakoś zebrać aby je dokończyć...

Komputer zamontowany i działa dobrze, spalanie w l/100km, wynik jest porównywalny z faktycznym spalaniem... różnica to wg moich wyliczeń ok 0,1 litra na baku za dużo. Tankowałem jak pozostało mi w baku 2 litry.

napisałem "dobrze" bo podświetlanie kompa działa jedynie jak mam wyłączone światła :|, jak tylko je włączę to gaśnie – nie wiem co może być przyczyną...

PostNapisane: 27 cze 2009, 10:45
przez Borys
U mnie wyświetlacz tak działał gdy spaliłem sobie potencjometr od natężenia oświetlenia deski. Czyli może przewody od potencjometru są nie w tym miejscu w kostce.
NBR napisz mi na PW jeśli możesz koszt tego wyświetlacza żebym miał odniesienie, bo raz pytałem o niego ale cena mnie zabiła ;)

PostNapisane: 27 cze 2009, 14:50
przez wertopser
NBR napisał(a):Komputer zamontowany i działa dobrze, spalanie w l/100km, wynik jest porównywalny z faktycznym spalaniem... różnica to wg moich wyliczeń ok 0,1 litra na baku za dużo.



acha czyli warto zainwestowac :] w takim razie bede poszukiwal takiego samego. Dzieki



NBR napisał(a):trzy alufelgi są do polerowania, jedna jest zrobiona łoł – widać ją na pierwszym zdjęciu – nie mogę się jakoś zebrać aby je dokończyć...



faktycznie widac hehe :D ale widze ze efekt jest niezly

PostNapisane: 16 lip 2009, 22:38
przez Borys
NBR ty masz seryjne radyjko? Działa ci sterowanie przy kierownicy?

PostNapisane: 16 lip 2009, 23:35
przez NBR
Borys napisał(a):NBR ty masz seryjne radyjko? Działa ci sterowanie przy kierownicy?

tak, jest fabryczne – sterowanie działa bardzo dobrze... jakiś czas temu dokupiłem do niego xCarLink'a, więc funkcjonalność się trochę rozszerzyła i jak dla mnie jest wystarczająca...

PostNapisane: 9 sie 2009, 22:07
przez wujek_gt
siemka wszystkim niema jak mazda 1.9 16 bj mi wyszła na setke w dwie osoby 8.2 tylko mazda :D

NBR 323f | BJ | licznikowe 200 tyś

PostNapisane: 31 maja 2010, 21:25
przez NBR
w lutym na liczniku się pojawiło 200 tyś ...

Obrazek

dzisiaj do wymiany poszła uszczelka pod pokrywą zaworów (oryg) i alternator (używka ale od BJ 1.8)...
za chwilę wymieniane będzie sprzęgło (AISIN) + miska olejowa (oryg)
jeszcze chwilę później zostanie wymieniony rozrząd (kompletny) i zregenerowane tylne zaciski

zobaczymy co jeszcze czas przyniesie...

w ramach podsumowania tych licznikowych 200 tyś (od kupna do teraz przejechane 53tyś – we wrześniu minie 4 lata od kupna) do tej pory wymieniane były jedynie części eksploatacyjne + dodatkowo:
– rozrząd po kupnie;
– uszczelka pod kolektorem ssącym (oryg);
– kable wysokiego napięcia (oryg);
– tylne amortyzatory (oryg);
– akumulator na Panasonica (w lutym)

przez ten okres BJ nie sprawiała większych kłopotów oprócz oczywiście tylnych zacisków i tylnego lewego czujnika ABS...

Pozdrawiam

Re: NBR

PostNapisane: 31 maja 2010, 21:56
przez Borys
Te czarne to jednak są rewelacyjne <spoko>
Oby dalej tak dobrze się sprawowała. Tylne zaciski z nudów zregenerowałem sobie niedawno, jest trochę roboty, ale warto chyba.

Re: NBR

PostNapisane: 1 cze 2010, 07:16
przez Pyton162
no to fajnie ze sie dobrze spisuje , kiedys nasza czarna trojka moze sie spotka na zlocie :D

Re: Mazda 323F BJ GT 1.8 1998

PostNapisane: 23 paź 2010, 21:21
przez NBR
przydałoby się spotkać... :)

przed wakacjami wymieniona została miska olejowa, kompletny rozrząd (z pompą wody), sprzęgło (wraz z dociskiem). Dodatkowo doszła regeneracja tylnych zacisków, nowe tylne tarcze + klocki – trochę się tego jednak nazbierało...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Mazda miała pójść na sprzedaż ale w związku z wymianami pozostanie u mnie przynajmniej jeszcze jeden sezon...

Pozdrawiam

Re: Mazda 323F BJ GT 1.8 1998

PostNapisane: 23 paź 2010, 21:24
przez Borys
Akurat waszych czarnulek brakowało do kompletu Black BJ'Team na zlocie :P
Ja chyba przypaliłem sprzęgło na zlocie i też mnie czeka wymiana :| Oryginalne miałeś? Ile kkm wytrzymało?

Re: Mazda 323F BJ GT 1.8 1998

PostNapisane: 23 paź 2010, 22:08
przez NBR
sprzęgło to AISIN – japoński zamiennik – jest OK, przy dynamicznym ruszaniu nic się nie ślizga, nawet na 2 można "zapiszczeć" :)

poprzednie wytrzymało ok 205 tyś.

Pozdrawiam

Re: Mazda 323F BJ GT 1.8 1998

PostNapisane: 29 paź 2010, 07:01
przez boczek86
musze przyznac ze fajny egzemlarz bj :) mi narazie sprzeglo jakos dziala ale dobrze wiedziec jakie kupic jak sie zepsuje :)pozdrawiam i szerokosci zycze

Re: Mazda 323F BJ GT 1.8 1998

PostNapisane: 22 gru 2010, 22:52
przez Fiodor
I Like Black Mazda 323F <serduszka>
Moja prawie taka sam, tylko silnik słabszy. :D Jak trochę w niej pogrzebie to też stronę założę, a może i wcześniej, tylko trochę inwencji twórczej muszę złapać.
Następnych 200 tys. na zegarze życzę. Bo nie ma to jak black speed i <faja>

Re: Mazda 323F BJ GT 1.8 1998

PostNapisane: 6 sty 2011, 00:16
przez boczek86
bardzo mila dla oka bj. tylko dziwi mnie ze jak podswietlenie zmieniales w zegarach ze ich odrazu nie wymieniles ?? przy lekkim przyplywie gotowki mam wlasnie zamiar je zmienic :)

Re: Mazda 323F BJ GT 1.8 1998

PostNapisane: 11 mar 2011, 13:24
przez NBR
Fiodor napisał(a):Następnych 200 tys. na zegarze życzę.

myślę że kolejne 200 tyś przekroczy nowy właściciel :) – szykuję się na coś bardziej rodzinnego

Fiodor napisał(a):Bo nie ma to jak black speed

racja – może kolejne też będzie czarne

boczek86 napisał(a):bardzo mila dla oka bj. tylko dziwi mnie ze jak podswietlenie zmieniales w zegarach ze ich odrazu nie wymieniles ?? przy lekkim przyplywie gotowki mam wlasnie zamiar je zmienic :)

piszesz o białych zegarach – czy coś innego masz na myśli?


Pozdrawiam;

Re: Mazda 323F BJ GT 1.8 1998

PostNapisane: 11 mar 2011, 21:32
przez boczek86
chce zmienic na biale :) i kolor czerwony zeby wspolgral z kolorem nadwozia i oswietlenia w srodku :)