Mazda 323F BA Z5 96r. – swap na 1.8
Mijaliśmy sie dzisiaj na radzymińskiej Mazdeczka ładnie się prezentuje za to moja wygląda jak po jakimś rajdzie pozdro
- Od: 21 paź 2006, 10:40
- Posty: 141
- Skąd: Warszawa-Radzymin
- Auto: 323fBA i PuntoII sporting
Ladnie jej w srebnym,drobne zmiany jak najbardziej wskazane i widze ze sobie dzialasz.A felgi to juz nowe czy dopiero zmieniasz?Ostatnio w srebnych furach podobaja mi sie czarne felgi i srebne ranty Kapitalnie to wyglada.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Ładna furka, gratuluję zakupu. Autko widać, że zadbane.
Fajnie wyglądają klameczki w kolorze auta. Osobiście jeszcze trochę bym pogrzebał w wyglądzie, ale każdy ma swój gust i możliwości
Pozdro
Fajnie wyglądają klameczki w kolorze auta. Osobiście jeszcze trochę bym pogrzebał w wyglądzie, ale każdy ma swój gust i możliwości
Pozdro
- Od: 11 lip 2006, 19:39
- Posty: 116
- Skąd: Bielsko-Biała / Czaniec
- Auto: Coupe v6 (Już nie 323F BA '97)
Jest bardzo dobrze – ale podsunę ci pewien pomysł bo masz do tego odpowiedni kolor auta. Zakup na przednią szybę pasek koniecznie w kolorze srebrnym (kupisz na allegro). Po przyklejeniu efekt jest taki że od przodu wizualnie auto wydaje się dużo niższe!
Np. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... fe26c.html
Np. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... fe26c.html
- Od: 23 cze 2006, 23:53
- Posty: 84
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 323F BA 1.5 16V DOHC Z5
dzieki za propozycję, ale raczej nie zadziałam w ten sposób, po 1 średnio mi sie podoba, po 2 mam 190cm wzrostu i jak sobie coś dokeje na szybe to nie bede nic widział i tak jak usiade prosto w fotelu to zaczepiam głową o sufit
moje cudeńko --> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
- Od: 28 lis 2006, 16:06
- Posty: 165
- Skąd: Czosnów k.W-wy
- Auto: 3 II 1.6 2010r.
niedawno zacząłem pewien projekt, co z niego wychodzi będę starał się tutaj pokazywać, na początek...
ze Świdnika przy pomocy m.in xXx przyjechała taka oto mazdeczka:
silnik już wyjęty, pokrywa do polerki zdjęta:
efekt:
a tutaj silniczek przygotowany do zwalenia głowicy:
kolejny etap:
silnik rozebrany do końca, i jak mówili chłopaki, zapieczone pierścienie olejowe
tutaj wszystko ładnie ułożone
głowica od dołu
tłoki, jeszcze przed wyjęciem
no i czas na kolejną aktualizację:
mało zdjęć mam niestety bo mi cyfrówka padła
no więc już jakiś czas temu silniczek został złożony, na nowych pierścionkach, uszczelniaczach zaworowych, oraz oryginalnych uszczelkach pod głowicę oraz dekiel zaworów...oczywiście do wymiany poszedł kompletny rozrząd i pompa wody
głowica przyszła ze splanowania oraz szlifu gniazd zaworowych:
niestety okazało się że podczas targania mazdeczki bez jednego koła pękła miska olejowa :
ale na szczęście dało się ją pospawać...
w wolnej chwili wyczyściłem skrzynie biegów:
tarczę i docisk sprzęgła zostały poddane regeneracji, oraz kupiłem nowe łożysko
mam nadzieję że w środę ruszymy z przekładką już docelową, a przy okazji wymienione zostaną:
– zaciski hamulcowe (przeczyszczone, tulejki rozruszane i nasmarowane, pomalowane)
– tarcze hamulcowe (zregenerowane)
– klocki
– kompletne piasty tylne (od razu pomalowałem bębny) i być może od razu nowe szczęki
– linka ręcznego
– kompletny wydech
– amorki przednie, jeszcze nie wiem czy nowe, czy z anglika
– komplet sprężyn Jamexa -40mm
– no i rzecz jasna półośki wraz z przegubami, komputer z immo, skrzynia biegów
mam nadzieję że uda mi się porobić trochę zdjęć z tych operacji
ze Świdnika przy pomocy m.in xXx przyjechała taka oto mazdeczka:
silnik już wyjęty, pokrywa do polerki zdjęta:
efekt:
a tutaj silniczek przygotowany do zwalenia głowicy:
kolejny etap:
silnik rozebrany do końca, i jak mówili chłopaki, zapieczone pierścienie olejowe
tutaj wszystko ładnie ułożone
głowica od dołu
tłoki, jeszcze przed wyjęciem
no i czas na kolejną aktualizację:
mało zdjęć mam niestety bo mi cyfrówka padła
no więc już jakiś czas temu silniczek został złożony, na nowych pierścionkach, uszczelniaczach zaworowych, oraz oryginalnych uszczelkach pod głowicę oraz dekiel zaworów...oczywiście do wymiany poszedł kompletny rozrząd i pompa wody
głowica przyszła ze splanowania oraz szlifu gniazd zaworowych:
niestety okazało się że podczas targania mazdeczki bez jednego koła pękła miska olejowa :
ale na szczęście dało się ją pospawać...
w wolnej chwili wyczyściłem skrzynie biegów:
tarczę i docisk sprzęgła zostały poddane regeneracji, oraz kupiłem nowe łożysko
mam nadzieję że w środę ruszymy z przekładką już docelową, a przy okazji wymienione zostaną:
– zaciski hamulcowe (przeczyszczone, tulejki rozruszane i nasmarowane, pomalowane)
– tarcze hamulcowe (zregenerowane)
– klocki
– kompletne piasty tylne (od razu pomalowałem bębny) i być może od razu nowe szczęki
– linka ręcznego
– kompletny wydech
– amorki przednie, jeszcze nie wiem czy nowe, czy z anglika
– komplet sprężyn Jamexa -40mm
– no i rzecz jasna półośki wraz z przegubami, komputer z immo, skrzynia biegów
mam nadzieję że uda mi się porobić trochę zdjęć z tych operacji
Ostatnio edytowano 9 gru 2008, 00:42 przez wvx, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 28 lis 2006, 16:06
- Posty: 165
- Skąd: Czosnów k.W-wy
- Auto: 3 II 1.6 2010r.
mmmm z ciekawością będę się przyglądał efektom prac. Powoli tez dorastam
pozdro i powodzenia
pozdro i powodzenia
A na samochodach wcale się nie znam.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=63761
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=63761
- Od: 16 lip 2008, 20:07
- Posty: 60
- Skąd: ŁÓDŹ
- Auto: 323F (BA) '98
Czyli jak ukonczysz to moja bedzie miala nastepna siostre blizniaczke Cos slabo widac ta polerke glowicy troszke bardziej to trzeba dopiescic.
- Od: 3 cze 2008, 21:58
- Posty: 207
- Skąd: Dublin/Opole
- Auto: Mazda 323F BA1.8
dodałem fotki z kolejnego etapu
a dzięki:)
a nie bandyty czasem?
nie ukrywam że jednym z motywów do działanie był fakt że zobaczyłem Twoją
Twoja się nie liczy, masz za dużego...silnika
rufens napisał(a):pozdro i powodzenia
a dzięki:)
Badyl napisał(a):gdyby nie mocarna badylla, to nie dalibyście rady
a nie bandyty czasem?
wesoly75 napisał(a):Czyli jak ukonczysz to moja bedzie miala nastepna siostre blizniaczke zeby Cos slabo widac ta polerke glowicy troszke bardziej to trzeba dopiescic.
nie ukrywam że jednym z motywów do działanie był fakt że zobaczyłem Twoją
Badyl napisał(a):to jak ja skończę swoją, to będziecie jeszcze mieli brata-mutanta
Twoja się nie liczy, masz za dużego...silnika
- Od: 28 lis 2006, 16:06
- Posty: 165
- Skąd: Czosnów k.W-wy
- Auto: 3 II 1.6 2010r.
update #2
moje cudeńko --> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
- Od: 28 lis 2006, 16:06
- Posty: 165
- Skąd: Czosnów k.W-wy
- Auto: 3 II 1.6 2010r.
Lusterka i klamki sam malowales czy juz tak kupiles? Listwy sciagales? Jak ida prace? Prawie zapomnialem a bedzie gleba?
- Od: 3 cze 2008, 21:58
- Posty: 207
- Skąd: Dublin/Opole
- Auto: Mazda 323F BA1.8
sam malowałem, a raczej malował mi mój mechanik który jest również lakiernikiem listew już nie miałem jak kupiłem, a co do prac to niestety jutro nie będzie przekładki może w czwartek...wczoraj i dzisiaj czyściłem hamulce
wvx napisał(a):– komplet sprężyn Jamexa -40mm
- Od: 28 lis 2006, 16:06
- Posty: 165
- Skąd: Czosnów k.W-wy
- Auto: 3 II 1.6 2010r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości