Mazda 323F BA 2.0l KF '95r.
Napisane: 7 paź 2007, 14:40
Witam wszystkich Mazdowiczów.
Moje auto to Mazda 323F (BA) 1995 chociaż w planach miałem całkiem inne autko, szukałem ponad pół roku, prawie w całej Polsce, Hone civic z jakimś nie dużym silniczkiem, ale miałem sporo pecha do nich bo wszystkie były powypadkowe, albo w opłakanym stanie. Aż pewnego dnia znajomy ze sąsiedniej wioski sprowadził piękna czerwoną Madzie, która od razu wpadła mi w oko. Długo się nie zastanawiałem, zorganizowałem małe spotkanie ze znajomym mechanikiem, który postawił diagnozę: "Auto bez wypadkowe i warte tych pieniędzy" I od tej pory jestem szczęśliwym posiadaczem tego autka.
Dane techniczne:
– Pojemność – 1998 cm3
– Układ cylindrów – V6
– Ilość zaworów – 24
– Moc maksymalna – 144 KM
– Maksymalny moment obr – 186 NM
Wyposażenie seryjne:
– 2 x Poduszka powietrzna
– ABS
– Elektryczne szyby x4
– Elektryczne i podgrzewane lusterka
– Elektryczny szyberdach
– Wspomaganie kierownicy
– Centralny zamek
– Regulacja wysokości fotela
– Regulacja wysokości kierownicy
– Regulacja wysokości reflektorów
– Piękny kolor: czerwony.
Już prze zemnie zrobione to:
– powymieniane wszystkie podstawowe rzeczy: filtry,oleje, paski, uszczelki, świece, rozrząd,łączniki stabilizatorów
– Naprawienie elektrycznej anteny (zakupiony nowy oryginalny bat)
– Boczne kierunkowskazy białe odymione
– Felgi aluminiowe 17" (BK RACING BK333):D
– Przeróbka kierunkowskazów przednich na białe
– Gleba (SPAX -40mm)
– Wymiana całego układu wydechowego, wywalenie kata.
– Wymiana przegubów wewnętrznego i zewnętrznego z prawej strony.
– Wymiana amortyzatorów na K&B
W planach:
– Tylne kierunkowskazy czerwone (folia).
– Pomalowanie zacisków hamulcy na czerwono.
– Delikatne przyciemnienie szybek.
– No i jakiś dolocik powietrza
– Aluminiowe obręcze zegarów
Na początku było tak:
Tutaj fotki już z nowymi felgami:
SPEX -40 mm
Bawiłem się troszeczkę w Photoshopie (obniżenie i przyciemnienie szybek)
Wynik z hamowni, bez żadnych przeróbek, nic specjalnego.
Moje auto to Mazda 323F (BA) 1995 chociaż w planach miałem całkiem inne autko, szukałem ponad pół roku, prawie w całej Polsce, Hone civic z jakimś nie dużym silniczkiem, ale miałem sporo pecha do nich bo wszystkie były powypadkowe, albo w opłakanym stanie. Aż pewnego dnia znajomy ze sąsiedniej wioski sprowadził piękna czerwoną Madzie, która od razu wpadła mi w oko. Długo się nie zastanawiałem, zorganizowałem małe spotkanie ze znajomym mechanikiem, który postawił diagnozę: "Auto bez wypadkowe i warte tych pieniędzy" I od tej pory jestem szczęśliwym posiadaczem tego autka.
Dane techniczne:
– Pojemność – 1998 cm3
– Układ cylindrów – V6
– Ilość zaworów – 24
– Moc maksymalna – 144 KM
– Maksymalny moment obr – 186 NM
Wyposażenie seryjne:
– 2 x Poduszka powietrzna
– ABS
– Elektryczne szyby x4
– Elektryczne i podgrzewane lusterka
– Elektryczny szyberdach
– Wspomaganie kierownicy
– Centralny zamek
– Regulacja wysokości fotela
– Regulacja wysokości kierownicy
– Regulacja wysokości reflektorów
– Piękny kolor: czerwony.
Już prze zemnie zrobione to:
– powymieniane wszystkie podstawowe rzeczy: filtry,oleje, paski, uszczelki, świece, rozrząd,łączniki stabilizatorów
– Naprawienie elektrycznej anteny (zakupiony nowy oryginalny bat)
– Boczne kierunkowskazy białe odymione
– Felgi aluminiowe 17" (BK RACING BK333):D
– Przeróbka kierunkowskazów przednich na białe
– Gleba (SPAX -40mm)
– Wymiana całego układu wydechowego, wywalenie kata.
– Wymiana przegubów wewnętrznego i zewnętrznego z prawej strony.
– Wymiana amortyzatorów na K&B
W planach:
– Tylne kierunkowskazy czerwone (folia).
– Pomalowanie zacisków hamulcy na czerwono.
– Delikatne przyciemnienie szybek.
– No i jakiś dolocik powietrza
– Aluminiowe obręcze zegarów
Na początku było tak:
Tutaj fotki już z nowymi felgami:
SPEX -40 mm
Bawiłem się troszeczkę w Photoshopie (obniżenie i przyciemnienie szybek)
Wynik z hamowni, bez żadnych przeróbek, nic specjalnego.