Mazda 323C BA 1.5l Z5 95r.

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez artro219 » 2 kwi 2009, 08:25

No no ładnie
Obrazek
Magnetyzer spełnia swe zadanie tylko z czip rezystorem i naklejkami,wydech z rynny i alukołpaki ze spinerami. Teścia Antka, szwagra brat ma taki zestaw i taaaak mu golf zapierda.. znaczy się śmiga ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2008, 14:21
Posty: 684
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 323F BJ 2,0 DITD 2001

Postprzez waldez » 2 kwi 2009, 14:24

jErEk1987 napisał(a):jakie sprzężynki chcesz wsadzic??

Prawdopodobnie Jamexy -40mm


artro219 napisał(a):No no ładnie

:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Adamos » 2 kwi 2009, 14:27

jamexy sa do 323f wiec trzeba wziąć pod uwagę, ze 323c jest lzejsza :) mniej sadzie.
ale też kiedyś jamexy wstawie :) albo uzywki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez waldez » 2 kwi 2009, 20:45

Adamos napisał(a):jamexy sa do 323f

dzwoniłem do jamexa i do 323c też mają
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Bartg » 2 kwi 2009, 20:54

Pewnie sa identyczne jak do F, fabryczne sprezyny do F i C sa dokladnie te same ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7811 (21/121)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez waldez » 2 kwi 2009, 21:03

Dziś założyłęm felgi kupione od kolegi Slasher. Felgi RH 15"x7", oponki 205/50/15.
Następnym modem bedą springi, choć nawet bez gleby podoba mi się jak wygladają.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez THOR » 2 kwi 2009, 21:05

waldez moje zdanie już znasz, teraz potwierdzę króciutko: <uklon> <uklon> ;)

W niedzielę na żywo się poślinię jeszcze trochę :P
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez Jacol » 2 kwi 2009, 21:50

hehe. ja od slashera brałem do swojej szyberdach :D Spoko koles :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Slasher » 2 kwi 2009, 22:23

Wow Jacol <lol>
To dziwne bo nigdy nie sprzedawałem żadnego szyberdachu :P
Ale za
Jacol napisał(a):Spoko koles

dzieki <faja>
Moje byłe felgi na twojej 323c wygladaja nawet lepiej niz w mx-3
Ja od tygodnia juz smigam na 17" :)
Pozdrawiam Bogdan
Moja MX-3:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/MX-,3/51151
Sprzedam różne części do MX-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2008, 01:32
Posty: 96
Skąd: Kwidzyn
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V B6 DOHC

Postprzez waldez » 2 kwi 2009, 22:42

Jacol napisał(a):Spoko koles

Potwierdzam

Slasher napisał(a):Moje byłe felgi na twojej 323c wygladaja nawet lepiej niz w mx-3

Na pewno lepiej sie to wszystko będzie komponowło po glebie, ale tak też nie jest źle. A na oponkach 205 nawet wygodnie sie jeździ tylko troche słabiej sie rozpędza, ale to akurat mam gdzieś.

Slasher napisał(a):Ja od tygodnia juz smigam na 17"

<spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Jacol » 2 kwi 2009, 22:44

k****, powaliło mi sie ze slash-em :D <glupek2>
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez artro219 » 3 kwi 2009, 10:37

Waldi, tak ładnie wydoroślała Ci Madzia
Obrazek
Magnetyzer spełnia swe zadanie tylko z czip rezystorem i naklejkami,wydech z rynny i alukołpaki ze spinerami. Teścia Antka, szwagra brat ma taki zestaw i taaaak mu golf zapierda.. znaczy się śmiga ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2008, 14:21
Posty: 684
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 323F BJ 2,0 DITD 2001

Postprzez Siwus » 3 kwi 2009, 11:14

Slasher napisał(a):Ja od tygodnia juz smigam na 17"

i się nie chwalisz ;)
waldez świetnie teraz wygląda. Pozdrawiam!
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez waldez » 3 kwi 2009, 14:16

artro219 napisał(a):Waldi, tak ładnie wydoroślała Ci Madzia

No widzisz, chociaż ma "dopiero" 14 lat

Siwus napisał(a):waldez świetnie teraz wygląda. Pozdrawiam!

Dzięki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Slasher » 3 kwi 2009, 19:34

Siwus napisał(a):i się nie chwalisz oczko

A bo nie jestem klubowiczem i mi temat blokneli ;)
Pozdrawiam Bogdan
Moja MX-3:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/MX-,3/51151
Sprzedam różne części do MX-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2008, 01:32
Posty: 96
Skąd: Kwidzyn
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V B6 DOHC

Postprzez Siwus » 3 kwi 2009, 21:49

Slasher napisał(a): bo nie jestem klubowiczem i mi temat blokneli

a no fakt ;) to jak możesz prześlij mi fotki na maila bo jestem ciekaw : lukaszn@onet.eu
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez waldez » 4 kwi 2009, 20:51

Poda mi ktoś parametry śrub mocujących bęben hamulcowy. M?x?? gwint ??
Dzięki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Siwus » 4 kwi 2009, 21:12

waldez napisał(a):Poda mi ktoś parametry śrub mocujących bęben hamulcowy. M?x gwint

jeśli bębny w mx3 i 323C są takie same to bębęn zdejmujesz odkręcając główną śrubę, znajduje się ona pod kapslem na piaście ( klucz 32)
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez waldez » 4 kwi 2009, 21:24

Potrzebuje informacji na temat śrub na wkrętak krzyżakowy; 2 sztuki na bębnie tak jak na fotce
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Siwus » 4 kwi 2009, 21:35

prawdę mówiąc te śruby nie wiem do czego służą,a nie zdejmiesz bębna
Obrazek
u mnie bęben wygląda tak samo, musisz zbić ten kapselek, pod nim masz śrubę, na śrubie jest zabezpieczenie musisz je odgiąć, aby ją odkręcić. Bęben może ciężko schodzić, więc musisz użyć małego młotka udeżając z umiarem od tyłu w ranty bębna. Pamiętaj abyś nie trzybał na ręcznym, bo w ogóle go nie zdejmiesz :P
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy