Mazda MX 3 1.8 1993
Napisane: 13 lis 2008, 16:32
Auta chyba nie trzeba przedstawiać, jest to praktycznie seria, może poza kilkoma szczegółami
Rocznik: 1993
Przebieg: 225 000 km
Wyposażenie: Alufelgi, klimatyzacja, szyberdach, pełna elektryka itp. (sporo tego )
Pojemność skokowa: 1845 ccm
Moc maksymalna: 133 KM
Liczba cylindrów: 6
Liczba zaworów: 24
Maksymalny moment obrotowy: 157 Nm przy 5300 obr./min.
Samochód kupiony od brata, więc nie sprawia mi żadnych niespodzianek, a prócz części eksploatacyjnych zainwestowałem w niego dosłownie kilka złotych (element dolotu, który sparciał ze starości)
Zmiany ograniczały się do zrobienia przelotowego wydechu, zmiany kierunkowskazów bocznych na białe i wyjęcia pomarańczowego filtra z przednich. Do tego jakieś radio i pomalowanie silnika (niestety czerwień na kolektorze to nie do końca to, co chciałem uzyskać).
Co do osiągnięć... Najmocniejsze K8 na zlocie w Borsku (1/4 mili – 16.282)
Proszę się nie śmiać z odwróconego znaczka na masce, już jest normalnie
To chyba na tyle, teraz zdjęcia. Miłego oglądania
A oto obiecane i wyczekiwane przez wielu słynne dolnośląskie marchewki
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/843jzTKrNxI&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/843jzTKrNxI&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Rocznik: 1993
Przebieg: 225 000 km
Wyposażenie: Alufelgi, klimatyzacja, szyberdach, pełna elektryka itp. (sporo tego )
Pojemność skokowa: 1845 ccm
Moc maksymalna: 133 KM
Liczba cylindrów: 6
Liczba zaworów: 24
Maksymalny moment obrotowy: 157 Nm przy 5300 obr./min.
Samochód kupiony od brata, więc nie sprawia mi żadnych niespodzianek, a prócz części eksploatacyjnych zainwestowałem w niego dosłownie kilka złotych (element dolotu, który sparciał ze starości)
Zmiany ograniczały się do zrobienia przelotowego wydechu, zmiany kierunkowskazów bocznych na białe i wyjęcia pomarańczowego filtra z przednich. Do tego jakieś radio i pomalowanie silnika (niestety czerwień na kolektorze to nie do końca to, co chciałem uzyskać).
Co do osiągnięć... Najmocniejsze K8 na zlocie w Borsku (1/4 mili – 16.282)
Proszę się nie śmiać z odwróconego znaczka na masce, już jest normalnie
To chyba na tyle, teraz zdjęcia. Miłego oglądania
A oto obiecane i wyczekiwane przez wielu słynne dolnośląskie marchewki
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/843jzTKrNxI&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/843jzTKrNxI&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>