Mazda 323F GT BA KL/KL-ZE '95
Adaś napisał(a):Kolejny weekend na działce nie obszedł się bezczynnością
Mam pytanie odnośnie umiejscowienia stożka, czy w takiej konfiguracji nie zachlapie się albo co najgorsze nie zassie wody do silnika? Sam mam zamiar tak zamontować dolot tylko trochę się obawiam konsekwencji
Ostatnio edytowano 9 gru 2010, 16:22 przez V6 sound, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 gru 2010, 17:00
- Posty: 72
V6 sound napisał(a):Mam pytanie odnośnie umiejscowienia stożka, czy w takiej konfiguracji nie zachlapie się albo co najgorsze nie zassie wody do silnika?
Spokojnie Nic złego się nie stanie. Filtr nie ma prawa przepuścić niczego do silnika. Ja mam podobnie umiejscowiony (nawet trochę gorzej,bo przy samej glebie prawie) i jedyne co to się brudzi jak jakąś wodę zalicze.
- Od: 6 cze 2009, 11:05
- Posty: 289
- Skąd: Łódź
- Auto: Było: BG BP-DOHC, BA GT
,jest: W124 300CE
H4n50n napisał(a):V6 sound napisał(a):Mam pytanie odnośnie umiejscowienia stożka, czy w takiej konfiguracji nie zachlapie się albo co najgorsze nie zassie wody do silnika?
Spokojnie Nic złego się nie stanie. Filtr nie ma prawa przepuścić niczego do silnika. Ja mam podobnie umiejscowiony (nawet trochę gorzej,bo przy samej glebie prawie) i jedyne co to się brudzi jak jakąś wodę zalicze.
A jak często czyścisz stożek i nasączasz go olejem?
- Od: 3 gru 2010, 17:00
- Posty: 72
ja nie czyszczę, kupuje nowe – tak stożek 30-40zł kosztuje
nie ma obawy zassania wody przez stożek dopóki nie wjedzie się w aż tak głęboką kałużę, żeby jej poziom był nad stożkiem, przecież od spodu jest plastikowa osłona
co do SWAPu hebli to potrzebne są zaciski od M6 i nowe tarcze i klocki.
M6 ma dwie szerokości tarcz, ja mam te większe
nie ma obawy zassania wody przez stożek dopóki nie wjedzie się w aż tak głęboką kałużę, żeby jej poziom był nad stożkiem, przecież od spodu jest plastikowa osłona
co do SWAPu hebli to potrzebne są zaciski od M6 i nowe tarcze i klocki.
M6 ma dwie szerokości tarcz, ja mam te większe
chwilowo brak funduszy
Ostatnio edytowano 31 gru 2010, 13:55 przez Adaś, łącznie edytowano 2 razy
tez tak zamontowalem stozek u mnie w cetce /z5/, ale na razie wykorzystalem fabryczne elementy
pytanie jak naoliwic taki filter, wudekiem? czy wylac na niego wiadro oleju ?
pytanie jak naoliwic taki filter, wudekiem? czy wylac na niego wiadro oleju ?
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
szykuję się do wymiany przedniej szyby bo mi pękła od kamyka :/ cholera szkoda zlotowych naklejek :/
ooo ta mazda jeszcze żyje
Daj ogłoszenie że szukasz naklejek na pewno ktoś jakieś luźne ma.
Jakieś mody na wiosnę, felgi jakieś kupiłeś bo przy pakiecie MS ori felga słabo wygląda
Daj ogłoszenie że szukasz naklejek na pewno ktoś jakieś luźne ma.
Jakieś mody na wiosnę, felgi jakieś kupiłeś bo przy pakiecie MS ori felga słabo wygląda
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
z modów to niebawem zmiana serducha na nieco większe planuję, ale raczej z musu niż chęci podniesienia mocy mam jeszcze kilka pierdół do wymiany typu tylne łożysko z piastą (i wcześniej wspomniana szyba czołowa) więc o innych modach na razie muszę zapomnieć
6 lat i 110000km – ma prawo
Oryginalny nowy silnik wytrzymał ledwo 140000, więc nie rozumiem skąd to zdziwienie pewności nie ma nigdy, ale ie wydam kolejnych 5tyś zł na drugi remont silnika
Adaś napisał(a):Oryginalny nowy silnik wytrzymał ledwo 140000, więc nie rozumiem skąd to zdziwienie pewności nie ma nigdy, ale ie wydam kolejnych 5tyś zł na drugi remont silnika
I słusznie mi jak by zaczął siorpać oliwę to zrobił bym tak samo swapa na 2.5 i po ptokach.To kiedy zabierasz się za zmianę?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości