Mazda 323F GT BA KL/KL-ZE '95
Felgi powinny dziś dojść do mnie, a w środę nowe zimóweczki Toyo Snowprox s 941 195/60/15.
Dodatkowo w poniedziałek jadę po Xenony 6000K – długo zastanawiałem się nad barwą światła, 8000K fajniej wyglądają, ale zapomniałem, że ich zakup był spowodowany polepszeniem widoczności, a 6kK lepiej świecą od 8kK
Dodatkowo w poniedziałek jadę po Xenony 6000K – długo zastanawiałem się nad barwą światła, 8000K fajniej wyglądają, ale zapomniałem, że ich zakup był spowodowany polepszeniem widoczności, a 6kK lepiej świecą od 8kK
Przyszły felgi. Zastanawiam się czy zostawić je tak jak są czy dać środki całe na czarno lub grafit. Marek proponował jeszcze kolor Bonze
Fotki:
Fotki:
Misiałbym zobaczyć te felgi na Maździe, bo narazie jakoś mi się nie widzą
-
Padre
- Od: 26 sty 2007, 11:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
Przypominam, że to mają być zimówki. Estetyka tych felg jest duuużo większa od stalówek z kołpakiem z Tesco Poza tym kosztowały niewiele więcej od stali
Adaś napisał(a):Przypominam, że to mają być zimówki. Estetyka tych felg jest duuużo większa od stalówek z kołpakiem z Tesco Poza tym kosztowały niewiele więcej od stali
A to jest oczywiste.
Nie mniej jednak mi one by pasowały na BMW lub VW.
A swoją drogą ile dałeś? Jeśli można wiedzieć oczywiście.
-
Padre
- Od: 26 sty 2007, 11:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
Don Corleone napisał(a):A swoją drogą ile dałeś? Jeśli można wiedzieć oczywiście.
za felgi 300zł + 50 kurier OPKA pod moje drzwi
Wydaje mi się, że mogą nawet nieźle wyglądać. Dziś podjadę na Karchera wymyć je porządnie i w ciągu weekendu podejmę decyzję jak je zrobić docelowo. W środę będę miał już na nie oponki Toyo
Adaś napisał(a):za felgi 300zł
W takim razie są piękne. Nie mogłeś lepiej trafić
-
Padre
- Od: 26 sty 2007, 11:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
tym bardziej że pasują idealnie 5x114,3 otwór centrujący 67,1 mm
Adaś napisał(a):Dodatkowo w poniedziałek jadę po Xenony 6000K – długo zastanawiałem się nad barwą światła, 8000K fajniej wyglądają, ale zapomniałem, że ich zakup był spowodowany polepszeniem widoczności, a 6kK lepiej świecą od 8kK
Wydaje mi się że to najlepszy wybór. Ja również na początku nastawiłem się na 8000K, ale przekonał mnie na 6000K kolega który zamontował już takich zestawów kilkanaście że im bliżej białej barwy tym lepsza widoczność, a w końcu mnie też o to chodzi.
Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu będę to podpinać no i zobaczymy jak będzie.
Pozdrawiam
- Od: 20 maja 2006, 22:13
- Posty: 24
- Skąd: Wieliczka
- Auto: 323F (BA)'96 1.8
BenyV6 dzięki:)
Odebrałem dziś paczuszkę małą Montuję po debacie albo jutro:)
Na dniach do kompletu dojdą postojówki LED:)
i taki mały gadżecik do alusów zimowych:)
Na dniach do kompletu dojdą postojówki LED:)
i taki mały gadżecik do alusów zimowych:)
Zakładaj, zakładaj.
Jak zobaczę na żywo to może i się przekonam do tego (nielegalnego i potępianego ) rozwiązania.
Jak zobaczę na żywo to może i się przekonam do tego (nielegalnego i potępianego ) rozwiązania.
-
Padre
- Od: 26 sty 2007, 11:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
Don Corleone napisał(a):Zakładaj, zakładaj.
dziś już mi się nie chce, wypiłem 2 piwka w trakcie debaty i wolę nie wyjeżdżać teraz CR-Vką z garażu:P
(odstęp między lusterkami a futryna bramy garażu wynosi ok 1,5cm a nie chciałbym porysowac lusterek;)
Dziś zamontowałem zestaw:) poniżej fotorelacja
tak wyglądają ustawione światła halogenowe – 2 tyg temu miałem przegląd techniczny na którym poprawili mi ustawienie
widok z garażu
Musiałem powiększyć dziurę w seryjnej osłonie, żeby przeszły kable do przetwornicy – zrobiłem to nawiercając kilka dziurek wiertarką
następnie przeciągnąłem wiązki a dziurę zabezpieczyłem znajdującą się na przewodach uszczelką – później przeciągnąłem jeszcze do środka kable zasilające
Żeby sprawnie zamontować palnik wyjąłem lampę – dostęp był o wieeele łatwiejszy, poza tym od razu miałem dostęp do błotnika gdzie schowałem przetwornice
Tutaj widać stożek schowany:)
I przetwornica
Tutaj z lewej strony
i efekt końcowy:)
Tak wygląda strumień światła
Widok na ciemnej drodze – niestety aparat oddaje jakieś 30% tego co widać:(
Widok z daleka
I z bliska – w drodze są już LEDy W5W w miejsce postojówek, które teraz wyglądają jak świeczka:)
Przyszły dziś też zimówki Toyo od polcar`a:)
tak wyglądają ustawione światła halogenowe – 2 tyg temu miałem przegląd techniczny na którym poprawili mi ustawienie
widok z garażu
Musiałem powiększyć dziurę w seryjnej osłonie, żeby przeszły kable do przetwornicy – zrobiłem to nawiercając kilka dziurek wiertarką
następnie przeciągnąłem wiązki a dziurę zabezpieczyłem znajdującą się na przewodach uszczelką – później przeciągnąłem jeszcze do środka kable zasilające
Żeby sprawnie zamontować palnik wyjąłem lampę – dostęp był o wieeele łatwiejszy, poza tym od razu miałem dostęp do błotnika gdzie schowałem przetwornice
Tutaj widać stożek schowany:)
I przetwornica
Tutaj z lewej strony
i efekt końcowy:)
Tak wygląda strumień światła
Widok na ciemnej drodze – niestety aparat oddaje jakieś 30% tego co widać:(
Widok z daleka
I z bliska – w drodze są już LEDy W5W w miejsce postojówek, które teraz wyglądają jak świeczka:)
Przyszły dziś też zimówki Toyo od polcar`a:)
Ostatnio edytowano 16 paź 2007, 21:58 przez Adaś, łącznie edytowano 2 razy
Nastepna BA z Xenonkami,przetwornice nie chcialy sie zmiescic za lampa ze wsadziles w nadkole?Mi wujek sprawdza cene w USA jak sie bedzie oplacalo to mi przysle jak nie to zakupie u nas
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Xenony fotorelacja str.19
teeee, moderator – a od kiedy to regulamin pozwala na takie zapisy, co?
Dawałbyś przykład jak jesteś zielony
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości