Mazda 323F GT BA KL/KL-ZE '95

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Pyton162 » 1 lut 2007, 13:55

Adas , cos robiles jeszcze z dolotem czy dalej masz ta rzezbe co miales?
Pyton162
 

Postprzez Adaś » 1 lut 2007, 14:17

dalej rzeźba, czekam aż Pati swój dolot zrobi, jak koszt bedzie rozsądny to też do swojej taki włoże:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez xXx » 1 lut 2007, 15:16

Dolot zrobimy, tylko trzeba jeszcze na to czasu, no chyba że zamontuję CDA, ale jeszcze nie wiem, w każdym bądź razie konstrukcja będzie baaardzo podobna...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 2 lut 2007, 03:13

kilka fotek z dzisiejszego minispotu z mbmasterem na spontanie:)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
mala zamiana kolorow karoserii;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 3 lut 2007, 17:24

Madzia ma kolejne problemy jesli sprawdzi sie najgorszy scenariusz to pierdziele, zmieniam auto . . .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pyton162 » 3 lut 2007, 19:21

co sie jeblo
Pyton162
 

Postprzez Adaś » 3 lut 2007, 20:21

nie do konca wiem.. ubywa plynu chlodniczego, bylem u Jaksy zlokalizowac przyczyne – wszystko suche, zero sladow jakichkolwiek wyciekow, jesli okaze sie ze to uszczelka pod glowica (obydwie byly wymieniane 45kkm temu przy remoncie na ori) to koncze swoja przygode z Mazda i przesiadam sie do Hondy... szkoda kurde bo uwielbiam to auto :| mam nadzieje jednak, ze przyczyna bedzie cos innego...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pyton162 » 3 lut 2007, 21:20

no oby to byla jakas [tiiit]
Pyton162
 

Postprzez xXx » 4 lut 2007, 13:48

Adam pamiętaj jednak, że nawet jeżeli okaże się najgorsze, to nie jest to winą tego, że te samochodu tak mają, a tego że ktoś przed Tobą zaniedbał ważne rzeczy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 4 lut 2007, 14:21

owszem ktos zaniedbal i to oporowo, dlatego zrobilismy remont silnika ówczesnie o wartosci 1/3 auta, ciezko mi teraz przyjac do wiadomosci, ze uszczelki poszly sie je**c po 45tys km, to nie sa swiece :| poki co czekam na konkretna diagnoze co sie dzieje dalej zobaczymy...

silnik byl u Jaksy ogladany i nie widac zadnych wyciekow wszystko jest suche, w zbiorniczku wyrownawczym zero sladow oleju, poziom oleju tez nie wzrosl jest lekko ponizej full, po nocy pod autem mialem mokrą plamę obok lewego koła (patrzac od przodu auta)
Ostatnio edytowano 4 lut 2007, 14:28 przez Adaś, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pit » 4 lut 2007, 14:27

Adaś napisał(a):...poki co czekam na konkretna diagnoze co sie dzieje dalej zobaczymy...

Adaś głowa do góry. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :) Poszukaj KL'ki, wrzuć, a KF'kę sprzedasz na graty. Napewno tańsza operacja a i radości dużo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Pyton162 » 4 lut 2007, 17:42

jaka byla ta plama, oleista, czy moze wlasnie plyn z chlodnicy?
Pyton162
 

Postprzez Adaś » 5 lut 2007, 21:41

po kazdym dluzszym postoju mam plame płynu chłodniczego właśnie tak na wysokości rozrządu więć wszystko wskazuje na pompę wody.. jeśli tak to i wymiana rozrządu będzie przyspieszona o kilka kkm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pyton162 » 5 lut 2007, 21:50

no to nie ma tragedii
Pyton162
 

Postprzez Adaś » 25 lut 2007, 02:39

Tak jak wcześniej pisałem za wyciek odpowiedzialna była pompa wody.
Zmieniony został rozrząd (rolki, pasek i napinacz [oryginalny]) pompa wody, rura łącząca chłodnicę z głowicą (była popękana – jeszcze trochę brakowało do tragedii) termostat, płyn chłodzący i przy okazji nowe świece NGK.

Z innych rzeczy jakie są do zrobienia to pęknięta osłona rozrządu od dołu, prawa poduszka silnika i mocowanie McPhersona. W niedługim czasie też łożyska rolek napinających paski klinowe i kopułka z palcem rozdzielacza.

Może ktoś wie gdzie dostanę używaną osłonę rozrządu? Nie wiem jak z mocowaniem MP i poduszką bo nówka 148 Euro za poduchę i 82 Euro za MP <szok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 7 kwi 2007, 15:29

Pyton162 napisał(a):Adas , cos robiles jeszcze z dolotem czy dalej masz ta rzezbe co miales?

Autko dostanie CAI BOMZa, po małej rzeźbie dostosowującej do kolektora KF:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pyton162 » 7 kwi 2007, 15:44

<jupi>
Pyton162
 

Postprzez jasiek57 » 11 kwi 2007, 22:58

Co to jest to :powered by auto jaksa????
Tylko Mazda
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 19:15
Posty: 109
Skąd: Radom
Auto: 626 2.0pb ,lpg 2000r Kombi

Postprzez jacobs » 11 kwi 2007, 23:00

Jan Stanisławek napisał(a):Co to jest to :powered by auto jaksa??

naprawiany u Jaksy
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Adaś » 12 kwi 2007, 16:22

przyszła dziś paczuszka z CAI :D montaż niestety raczej po weekendzie bo nie mam czasu:(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy