Mazda 323F GT BA KL/KL-ZE '95

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Adaś » 1 wrz 2007, 00:25

hehe najśmieszniejsze jest to, że miałem tylko napisy na pokrywie wypolerować sobie <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez xXx » 1 wrz 2007, 11:22

Same doły widzę na tym kolektorze...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 1 wrz 2007, 11:45

xXx napisał(a):Same doły widzę na tym kolektorze...

idealnie nie wyszło, może kiedyś poprawię
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 7 wrz 2007, 17:57

Dziś znowu z Markiem działaliśmy przy naszych autach – tym razem celem był Short Shifter :D Kuleczka powędrowała ~20mm w górę lewarka, biegi wchodzą o wiele szybciej teraz i przestało haczyć:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 26 wrz 2007, 15:43

Zabaw z upiększaniem silnika ciąg dalszy... dziś zabrałem się za pas trzymający u góry chłodnicę, który był miejscami pordzewiały. Plan był taki żeby obczyścić z rdzy i pomalować na czarno, jednak okazało się że ruda jest w tylu miejscach pod lakierem, że muszę usunąć prawie cały. Podczas jego usuwania wpadłem na pomysł, żeby nie malować na czarno tylko wypolerować na błysk :D Dziś już mi się nie chciało jechać po jeszcze 2 papiery wodne, ale może w piątek skończę:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Beny » 26 wrz 2007, 15:49

Adaś napisał(a):Dziś znowu z Markiem działaliśmy przy naszych autach – tym razem celem był Short Shifter :D Kuleczka powędrowała ~20mm w górę lewarka, biegi wchodzą o wiele szybciej teraz i przestało haczyć:)

A ktore Ci haczyly?Bo u mnie ciezko 2 czasami wchodzi.A jak to wyglada wewnatrz lewarek jest nizej o te 2cm?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Adaś » 26 wrz 2007, 16:28

BenyV6 napisał(a):A ktore Ci haczyly?Bo u mnie ciezko 2 czasami wchodzi.A jak to wyglada wewnatrz lewarek jest nizej o te 2cm?

czasem wsteczny nie chciał wejść od razu, musiałem wysprzęglić ponownie, żeby wszedł. Dwójka też mi pare razy zgrzytała jak szybko bieg zmieniałem. Lewarek jest w środku niżej, a do zmiany biegów trochę więcej siły trzeba włożyć ale to chyba zrozumiałe:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Jakub-wawa » 26 wrz 2007, 16:48

Adaś napisał(a):zasem wsteczny nie chciał wejść od razu, musiałem wysprzęglić ponownie, żeby wszedł. Dwójka też mi pare razy zgrzytała jak szybko bieg zmieniałem.

Znam to ;)

Ile taki short shifter kosztuje bo moze też bym sobie cos takiego zafundował :]
Obrazek
Mazda+ Uniden 510+ Siro 150:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2006, 10:40
Posty: 141
Skąd: Warszawa-Radzymin
Auto: 323fBA i PuntoII sporting

Postprzez Adaś » 26 wrz 2007, 17:02

Jakub-wawa napisał(a):Ile taki short shifter kosztuje bo moze też bym sobie cos takiego zafundował


0 zł, trochę wolnego czasu i 2 podnośniki :D więcej w dziale Tuning;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Beny » 26 wrz 2007, 17:31

No prawie 0zl, pamietaj 1 piwo dla kolegi Mx-Men za pomysl ;)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Jacol » 26 wrz 2007, 22:02

BenyV6 napisał(a):No prawie 0zl, pamietaj 1 piwo dla kolegi Mx-Men za pomysl

I Marcin bedzie wygladał po tych piwach jak w koninie :D
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Adaś » 27 wrz 2007, 16:44

Byłem dziś w Warce zrobić w końcu wycie z chłodnicy.
Na początek trafiłem do niewłaściwego zakładu gdzie szef przyjechał po 20 minutach dopiero i stwierdził, że ten plastik jest przegrzany i trzeba dorobić z aluminium (250zł) albo nową chłodnicę (300zł – akurat miał do BA V6) lecz dopiero w przyszłym tygodniu. Po rozmowie z Kamilem okazało się, że jednak to nie ten zakład więc pojechałem dalej szukać tego właściwego <lol> Jak trafiłem to od ręki wymienili mi ten plastik i za wszystko zapłaciłem 150zł a zajęło im to godzinę – w Warszawie w polecanym serwisie na Radzymińskiej powiedzieli mi wcześniej, że nie ma możliwości wymiany tego plastiku i tylko nowa chłodnica ratuje.

Wracają z Warki zahaczyłem o Stację Kontroli Pojazdów zrobić badania techniczne – przeszedłem z zaklejonymi na czerwono kierunkowskazami :D <lol> W sumie przyczepił sie tylko do pocenia w okolicach skrzyni biegów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez darekk86 » 27 wrz 2007, 18:37

daj mi namiary na tych co maja chlodnice za 300zl. Bo musze kupic a nigdzie nie moglem znalezc do naszej wersji.
To bym tam moze jutro nawet podskoczyl po nia, bo juz boje sie ze mi znowu strzeli i bedzie po silniku... Chociaz narazie juz dlugo jezdzi zaklejona poxipolem w Koninie :) I nic nie przecieka!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Adaś » 29 wrz 2007, 18:32

Zaczyna martwić mnie ślizgające się sprzęgło – jak dynamicznie ruszam i zmieniam bieg z 1 na 2 przy 7tyś obrotów, to po zmianie przez chwilę obroty trzymają bardzo po chwili spadają i znowu wskazówka idzie do góry :|
Dziś z kolegą na spontanie zrobiliśmy test przyspieszenia "na zegarek" wynik 2 razy 8,7 z 2 osobami na pokładzie, czyli całkiem przyzwoicie biorąc pod uwagę dodatkowe obciążenie i problemy ze sprzęgłem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 2 paź 2007, 15:09

Madzia dostała nową bateryjkę Bosch Silver bo stara padła wczoraj i z pychu musiałem auto po wyjściu z pracy uruchomic
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez darekk86 » 2 paź 2007, 15:35

Jakiej wielkosci aku wziales? Jakis wiekszy niz standardowo czy taki sam? Bo ja szukalem wiekszego ale ciezko z wymiarami zeby sie zmiescil
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Adaś » 2 paź 2007, 15:38

Bosch Silver L-S4004 60AH 540a, zmieścił się na styk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 6 paź 2007, 15:32

Miałem plan zakupić na zimę stalówki 15, bo ceny opon 16 są chore, oraz nie chce znowu na 205tkach śmigać w zimę:) Plan się wczoraj zmienił i najprawdopodobniej Madzia dostanie takie oto alu 15tki:
Obrazek

Docelowo polerowany rancik, czarny lub grafitowy środek i zimówki w rozmiarze 185/65/15, jakie jeszcze nie wiem, zastanawiam się nad Dunlop 3D lub Falken:)

Wracając do tematu polerki przedniego pasa nad chłodnicą, to jednak będzie pomalowany na czarno, bo cały czas będzie się na nim osad rdzy pojawiać, jakbym go wypolerował
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Beny » 6 paź 2007, 16:34

Adaś napisał(a):Byłem dziś w Warce zrobić w końcu wycie z chłodnicy.
Na początek trafiłem do niewłaściwego zakładu gdzie szef przyjechał po 20 minutach dopiero i stwierdził, że ten plastik jest przegrzany i trzeba dorobić z aluminium (250zł) albo nową chłodnicę (300zł – akurat miał do BA V6) lecz dopiero w przyszłym tygodniu. Po rozmowie z Kamilem okazało się, że jednak to nie ten zakład więc pojechałem dalej szukać tego właściwego <lol> Jak trafiłem to od ręki wymienili mi ten plastik i za wszystko zapłaciłem 150zł a zajęło im to godzinę –


heHe ja tez mam dorobiony ten plastik,tylko mi zajelo to tydzien ale w pracy i tak zeby majster nie widzial :D Ja mam z nierdzewnej rurki+nowy oring+silikon na temp i trzyma juz pol roku.150zl za dorobenie tego plastyku wolaja takze w Katowicach.

Ps:A tych fachowcow co mowia ze sie nie da i odrazu katalog wyciagaja z nowa za 500 zl to bym <killer>
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Yooziu » 6 paź 2007, 18:37

co do planu docelowego to radzilbym sie zastanowic czy warto ci robic polerke do felg na zime, jeden wyjazd na posypane sola drogi i cala robota w pi.du, nawet zabezpieczenie klarem niewiele da, bo jak ma sie trzymac lakier wypolerowanej powierzchni?
Obrazek
ZAPRASZAM DO SKLEPU ONLINE:

www.m-parts.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2003, 00:21
Posty: 227
Skąd: Luboń/k Poznania
Auto: Było BG B3, była BA Z5, jest NA B6 :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy