Mazda 323F GT BA KL/KL-ZE '95
hehe najśmieszniejsze jest to, że miałem tylko napisy na pokrywie wypolerować sobie
xXx napisał(a):Same doły widzę na tym kolektorze...
idealnie nie wyszło, może kiedyś poprawię
Dziś znowu z Markiem działaliśmy przy naszych autach – tym razem celem był Short Shifter Kuleczka powędrowała ~20mm w górę lewarka, biegi wchodzą o wiele szybciej teraz i przestało haczyć:)
Zabaw z upiększaniem silnika ciąg dalszy... dziś zabrałem się za pas trzymający u góry chłodnicę, który był miejscami pordzewiały. Plan był taki żeby obczyścić z rdzy i pomalować na czarno, jednak okazało się że ruda jest w tylu miejscach pod lakierem, że muszę usunąć prawie cały. Podczas jego usuwania wpadłem na pomysł, żeby nie malować na czarno tylko wypolerować na błysk Dziś już mi się nie chciało jechać po jeszcze 2 papiery wodne, ale może w piątek skończę:)
Adaś napisał(a):Dziś znowu z Markiem działaliśmy przy naszych autach – tym razem celem był Short Shifter Kuleczka powędrowała ~20mm w górę lewarka, biegi wchodzą o wiele szybciej teraz i przestało haczyć:)
A ktore Ci haczyly?Bo u mnie ciezko 2 czasami wchodzi.A jak to wyglada wewnatrz lewarek jest nizej o te 2cm?
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
BenyV6 napisał(a):A ktore Ci haczyly?Bo u mnie ciezko 2 czasami wchodzi.A jak to wyglada wewnatrz lewarek jest nizej o te 2cm?
czasem wsteczny nie chciał wejść od razu, musiałem wysprzęglić ponownie, żeby wszedł. Dwójka też mi pare razy zgrzytała jak szybko bieg zmieniałem. Lewarek jest w środku niżej, a do zmiany biegów trochę więcej siły trzeba włożyć ale to chyba zrozumiałe:)
Adaś napisał(a):zasem wsteczny nie chciał wejść od razu, musiałem wysprzęglić ponownie, żeby wszedł. Dwójka też mi pare razy zgrzytała jak szybko bieg zmieniałem.
Znam to
Ile taki short shifter kosztuje bo moze też bym sobie cos takiego zafundował
- Od: 21 paź 2006, 10:40
- Posty: 141
- Skąd: Warszawa-Radzymin
- Auto: 323fBA i PuntoII sporting
Jakub-wawa napisał(a):Ile taki short shifter kosztuje bo moze też bym sobie cos takiego zafundował
0 zł, trochę wolnego czasu i 2 podnośniki więcej w dziale Tuning;)
BenyV6 napisał(a):No prawie 0zl, pamietaj 1 piwo dla kolegi Mx-Men za pomysl
I Marcin bedzie wygladał po tych piwach jak w koninie
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Byłem dziś w Warce zrobić w końcu wycie z chłodnicy.
Na początek trafiłem do niewłaściwego zakładu gdzie szef przyjechał po 20 minutach dopiero i stwierdził, że ten plastik jest przegrzany i trzeba dorobić z aluminium (250zł) albo nową chłodnicę (300zł – akurat miał do BA V6) lecz dopiero w przyszłym tygodniu. Po rozmowie z Kamilem okazało się, że jednak to nie ten zakład więc pojechałem dalej szukać tego właściwego Jak trafiłem to od ręki wymienili mi ten plastik i za wszystko zapłaciłem 150zł a zajęło im to godzinę – w Warszawie w polecanym serwisie na Radzymińskiej powiedzieli mi wcześniej, że nie ma możliwości wymiany tego plastiku i tylko nowa chłodnica ratuje.
Wracają z Warki zahaczyłem o Stację Kontroli Pojazdów zrobić badania techniczne – przeszedłem z zaklejonymi na czerwono kierunkowskazami W sumie przyczepił sie tylko do pocenia w okolicach skrzyni biegów
Na początek trafiłem do niewłaściwego zakładu gdzie szef przyjechał po 20 minutach dopiero i stwierdził, że ten plastik jest przegrzany i trzeba dorobić z aluminium (250zł) albo nową chłodnicę (300zł – akurat miał do BA V6) lecz dopiero w przyszłym tygodniu. Po rozmowie z Kamilem okazało się, że jednak to nie ten zakład więc pojechałem dalej szukać tego właściwego Jak trafiłem to od ręki wymienili mi ten plastik i za wszystko zapłaciłem 150zł a zajęło im to godzinę – w Warszawie w polecanym serwisie na Radzymińskiej powiedzieli mi wcześniej, że nie ma możliwości wymiany tego plastiku i tylko nowa chłodnica ratuje.
Wracają z Warki zahaczyłem o Stację Kontroli Pojazdów zrobić badania techniczne – przeszedłem z zaklejonymi na czerwono kierunkowskazami W sumie przyczepił sie tylko do pocenia w okolicach skrzyni biegów
daj mi namiary na tych co maja chlodnice za 300zl. Bo musze kupic a nigdzie nie moglem znalezc do naszej wersji.
To bym tam moze jutro nawet podskoczyl po nia, bo juz boje sie ze mi znowu strzeli i bedzie po silniku... Chociaz narazie juz dlugo jezdzi zaklejona poxipolem w Koninie I nic nie przecieka!
To bym tam moze jutro nawet podskoczyl po nia, bo juz boje sie ze mi znowu strzeli i bedzie po silniku... Chociaz narazie juz dlugo jezdzi zaklejona poxipolem w Koninie I nic nie przecieka!
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
Zaczyna martwić mnie ślizgające się sprzęgło – jak dynamicznie ruszam i zmieniam bieg z 1 na 2 przy 7tyś obrotów, to po zmianie przez chwilę obroty trzymają bardzo po chwili spadają i znowu wskazówka idzie do góry
Dziś z kolegą na spontanie zrobiliśmy test przyspieszenia "na zegarek" wynik 2 razy 8,7 z 2 osobami na pokładzie, czyli całkiem przyzwoicie biorąc pod uwagę dodatkowe obciążenie i problemy ze sprzęgłem
Dziś z kolegą na spontanie zrobiliśmy test przyspieszenia "na zegarek" wynik 2 razy 8,7 z 2 osobami na pokładzie, czyli całkiem przyzwoicie biorąc pod uwagę dodatkowe obciążenie i problemy ze sprzęgłem
Madzia dostała nową bateryjkę Bosch Silver bo stara padła wczoraj i z pychu musiałem auto po wyjściu z pracy uruchomic
Bosch Silver L-S4004 60AH 540a, zmieścił się na styk
Miałem plan zakupić na zimę stalówki 15, bo ceny opon 16 są chore, oraz nie chce znowu na 205tkach śmigać w zimę:) Plan się wczoraj zmienił i najprawdopodobniej Madzia dostanie takie oto alu 15tki:
Docelowo polerowany rancik, czarny lub grafitowy środek i zimówki w rozmiarze 185/65/15, jakie jeszcze nie wiem, zastanawiam się nad Dunlop 3D lub Falken:)
Wracając do tematu polerki przedniego pasa nad chłodnicą, to jednak będzie pomalowany na czarno, bo cały czas będzie się na nim osad rdzy pojawiać, jakbym go wypolerował
Docelowo polerowany rancik, czarny lub grafitowy środek i zimówki w rozmiarze 185/65/15, jakie jeszcze nie wiem, zastanawiam się nad Dunlop 3D lub Falken:)
Wracając do tematu polerki przedniego pasa nad chłodnicą, to jednak będzie pomalowany na czarno, bo cały czas będzie się na nim osad rdzy pojawiać, jakbym go wypolerował
Adaś napisał(a):Byłem dziś w Warce zrobić w końcu wycie z chłodnicy.
Na początek trafiłem do niewłaściwego zakładu gdzie szef przyjechał po 20 minutach dopiero i stwierdził, że ten plastik jest przegrzany i trzeba dorobić z aluminium (250zł) albo nową chłodnicę (300zł – akurat miał do BA V6) lecz dopiero w przyszłym tygodniu. Po rozmowie z Kamilem okazało się, że jednak to nie ten zakład więc pojechałem dalej szukać tego właściwego Jak trafiłem to od ręki wymienili mi ten plastik i za wszystko zapłaciłem 150zł a zajęło im to godzinę –
heHe ja tez mam dorobiony ten plastik,tylko mi zajelo to tydzien ale w pracy i tak zeby majster nie widzial Ja mam z nierdzewnej rurki+nowy oring+silikon na temp i trzyma juz pol roku.150zl za dorobenie tego plastyku wolaja takze w Katowicach.
Ps:A tych fachowcow co mowia ze sie nie da i odrazu katalog wyciagaja z nowa za 500 zl to bym
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
co do planu docelowego to radzilbym sie zastanowic czy warto ci robic polerke do felg na zime, jeden wyjazd na posypane sola drogi i cala robota w pi.du, nawet zabezpieczenie klarem niewiele da, bo jak ma sie trzymac lakier wypolerowanej powierzchni?
- Od: 9 lis 2003, 00:21
- Posty: 227
- Skąd: Luboń/k Poznania
- Auto: Było BG B3, była BA Z5, jest NA B6 :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości