Mazda 323F GT BA KL/KL-ZE '95
dalej rzeźba, czekam aż Pati swój dolot zrobi, jak koszt bedzie rozsądny to też do swojej taki włoże:)
kilka fotek z dzisiejszego minispotu z mbmasterem na spontanie:)
mala zamiana kolorow karoserii;)
mala zamiana kolorow karoserii;)
Madzia ma kolejne problemy jesli sprawdzi sie najgorszy scenariusz to pierdziele, zmieniam auto . . .
nie do konca wiem.. ubywa plynu chlodniczego, bylem u Jaksy zlokalizowac przyczyne – wszystko suche, zero sladow jakichkolwiek wyciekow, jesli okaze sie ze to uszczelka pod glowica (obydwie byly wymieniane 45kkm temu przy remoncie na ori) to koncze swoja przygode z Mazda i przesiadam sie do Hondy... szkoda kurde bo uwielbiam to auto mam nadzieje jednak, ze przyczyna bedzie cos innego...
owszem ktos zaniedbal i to oporowo, dlatego zrobilismy remont silnika ówczesnie o wartosci 1/3 auta, ciezko mi teraz przyjac do wiadomosci, ze uszczelki poszly sie je**c po 45tys km, to nie sa swiece poki co czekam na konkretna diagnoze co sie dzieje dalej zobaczymy...
silnik byl u Jaksy ogladany i nie widac zadnych wyciekow wszystko jest suche, w zbiorniczku wyrownawczym zero sladow oleju, poziom oleju tez nie wzrosl jest lekko ponizej full, po nocy pod autem mialem mokrą plamę obok lewego koła (patrzac od przodu auta)
silnik byl u Jaksy ogladany i nie widac zadnych wyciekow wszystko jest suche, w zbiorniczku wyrownawczym zero sladow oleju, poziom oleju tez nie wzrosl jest lekko ponizej full, po nocy pod autem mialem mokrą plamę obok lewego koła (patrzac od przodu auta)
Ostatnio edytowano 4 lut 2007, 14:28 przez Adaś, łącznie edytowano 1 raz
Adaś napisał(a):...poki co czekam na konkretna diagnoze co sie dzieje dalej zobaczymy...
Adaś głowa do góry. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło Poszukaj KL'ki, wrzuć, a KF'kę sprzedasz na graty. Napewno tańsza operacja a i radości dużo
po kazdym dluzszym postoju mam plame płynu chłodniczego właśnie tak na wysokości rozrządu więć wszystko wskazuje na pompę wody.. jeśli tak to i wymiana rozrządu będzie przyspieszona o kilka kkm
Tak jak wcześniej pisałem za wyciek odpowiedzialna była pompa wody.
Zmieniony został rozrząd (rolki, pasek i napinacz [oryginalny]) pompa wody, rura łącząca chłodnicę z głowicą (była popękana – jeszcze trochę brakowało do tragedii) termostat, płyn chłodzący i przy okazji nowe świece NGK.
Z innych rzeczy jakie są do zrobienia to pęknięta osłona rozrządu od dołu, prawa poduszka silnika i mocowanie McPhersona. W niedługim czasie też łożyska rolek napinających paski klinowe i kopułka z palcem rozdzielacza.
Może ktoś wie gdzie dostanę używaną osłonę rozrządu? Nie wiem jak z mocowaniem MP i poduszką bo nówka 148 Euro za poduchę i 82 Euro za MP
Zmieniony został rozrząd (rolki, pasek i napinacz [oryginalny]) pompa wody, rura łącząca chłodnicę z głowicą (była popękana – jeszcze trochę brakowało do tragedii) termostat, płyn chłodzący i przy okazji nowe świece NGK.
Z innych rzeczy jakie są do zrobienia to pęknięta osłona rozrządu od dołu, prawa poduszka silnika i mocowanie McPhersona. W niedługim czasie też łożyska rolek napinających paski klinowe i kopułka z palcem rozdzielacza.
Może ktoś wie gdzie dostanę używaną osłonę rozrządu? Nie wiem jak z mocowaniem MP i poduszką bo nówka 148 Euro za poduchę i 82 Euro za MP
Pyton162 napisał(a):Adas , cos robiles jeszcze z dolotem czy dalej masz ta rzezbe co miales?
Autko dostanie CAI BOMZa, po małej rzeźbie dostosowującej do kolektora KF:)
przyszła dziś paczuszka z CAI montaż niestety raczej po weekendzie bo nie mam czasu:(
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości