Strona 17 z 66

PostNapisane: 12 sty 2008, 20:27
przez Adaś
fotki założonej "części 710" ;)

Obrazek
Obrazek

później dodam fotorelację z montażu tweeterów:)

PostNapisane: 12 sty 2008, 20:35
przez Pyton162
pozytywnie to wygląda , teraz mając taki korek oleju można śmiało dolewać olej do v6 :D :P

PostNapisane: 12 sty 2008, 20:55
przez promyczek001
ciekawe czy bedzie parzyl jak sie silnik nagrzeje :P

PostNapisane: 13 sty 2008, 02:18
przez Adaś
Pyton162 napisał(a):teraz mając taki korek oleju można śmiało dolewać olej do v6

oleju muszę trochę dolewać bo mi puszcza przez uszczelnienie silikonem miski olejowej (miałem wymienianą)
promyczek001 napisał(a):ciekawe czy bedzie parzyl jak sie silnik nagrzeje

też się nad tym zastanawiałem;)

PostNapisane: 13 sty 2008, 02:51
przez Adaś
W końcu się zabrałem dziś ( a w sumie wczoraj ) za montaż tweeterów (SinusLive Neo25s )

Ponieważ nie mam czasu na zabawy z rzeźbą słupków (a takie umiejscowienie byłoby najlepsze) postanowiłem zamontować w drugim fajnym miejscu – na trójkąciku przy lusterkach:)

Na początek trzeba zdjąć boczek – odkręcamy 4 śruby widoczne na zdjęciu – pod trójkącikiem, za klamką oraz 2 sztuki w schowku (trzeba zdjąć zaślepki)
Obrazek

Tak wyglądają gołe drzwi
Obrazek

Na tym trójkąciku przymocowałem tweeter – jest on na 2 zatrzaskach, ale z wyczuciem trzeba go wyjąć, żeby nie połamać – najbardziej oporny okazał się górny zatrzask
Obrazek

Mocowanie tweetera – tylna część jest pod dwoma różnymi katami, dzięki czemu łatwiej ustawić i odpowiednio skierować głośniczek
Obrazek
Obrazek

Wyjęty trójkącik do którego przykręciłem tweeter – widoczne 2 zatrzaski, oraz gąbka pod spodem, której lepiej chyba nie usuwać, chociaż nie wiem jakie jest jej zadanie;)
Obrazek

Kolejny krok to zrobienie 2 otworów w trójkąciku – górny do przykręcenia mocowania głośnika, a dolny do przepuszczenia kabli. Użyłem wkrętarko – wiertarki bo niepotrzebne były duże obroty – wiertarka przyda się później:)
Obrazek

Przykręcone mocowanie głośnika – użyłem tylko 1 śrubki, żeby móc wykonać ewentualną korektę ustawienia tweeter`a bez konieczności ponownego wiercenia.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Trójkącik z tweeterem wędruje na swoje miejsce i przechodzimy do trudniejszej części zabawy:)
Obrazek

Teraz czas na okablowaine – odłączyłem oryginalna kostkę od głośnika i przeciąłem kable sygnałowe zostawiając kilka centymetrów, żeby inaczej to podłączyć. Ten zestaw filtr odcinający dolne pasmo (szkoda że nie pełna zwrotnica) więc trzeba było doprowadzić sygnał do niego. Kable idą teraz tak, że sygnałowy łączy się z kablem głośnika dolnego i wchodzą w input zwrotnicy, do której podłączony jest również tweeter. Wybrałem takie rozwiązanie, żeby zachować oryginalną kostkę głośnika dolnego
Obrazek

Dalej trzeba przykręcić zwrotnicę do drzwi – tutaj przyda się normalna wiertarka, żeby przewiercić drzwi, no i wybranie miejsca takiego, żeby można było założyć boczek bez problemów.
Obrazek
Obrazek

Kolejny krok to zakładamy boczek z powrotem i cieszymy sie wysokimi tonami w samochodzie:)
Nie mam teraz fotki jak to wygląda złożone do kupy, ponieważ siadła mi bateria w aparacie :| dodam później
PS.
Obydwa tweetery skierowałem tak, żeby grały w stronę kierowcy ;)

PS. jak już zdejmiemy boczki to warto wyczyścić górne uszczelki szyb – po latach jest na nich taki syf, że nie dziwię się jak mamy porysowane szyby :|

PostNapisane: 14 sty 2008, 19:05
przez Riki
Gratki Adaś :) bardzo podoba mi sie Twoje auto.. i zdrowe V6 pod maską...

Adaś napisał(a):warto wyczyścić górne uszczelki szyb


Dokładnie... też tak robiłem :)

PostNapisane: 27 lut 2008, 01:40
przez Adaś
a może 17 cali??:)

1.
Obrazek

2.
Obrazek

3.
Obrazek

4.
Obrazek

5.
Obrazek

6.
Obrazek

7.
Obrazek

8.
Obrazek

9.
Obrazek

PostNapisane: 27 lut 2008, 01:53
przez darekk86
Wiekszosc z tych wzorow jest juz zbyt oklepana i jezdzi na zbyt wilu golfach :) No i nawet Don ma bardzo podobne zimowki :)
Ale mi sie podoba wzor nr 1 i to bardzo. Chociaz maja rant i sruby, ale sa takie jakies ciekawe.
Nr 7 tez moglby calkiem ok sie prezentowac. A nr 6 jest chyba najbardziej w Twoim stylu, czyli czarny srodek i polerowany rant :) Tez by to moglo fajnie wygladac.

No a 17" to na pewno rozsadny wybor, chociaz moje zdanie na temat wielkosci felg chyba znasz :] Size matters :D

PostNapisane: 27 lut 2008, 01:59
przez Adaś
właściwie moim faworytem jest model Sokudo ze śrdokiem ciemno grafitowym:) nr.6 sa łądne ale mają za ostre kształty i nie będą się dobrze komponowały z płynną linią BA:)

PostNapisane: 27 lut 2008, 11:48
przez Jacol
promyczek001 napisał(a):ciekawe czy bedzie parzyl jak sie silnik nagrzeje język

parzy ten korek, bo tez taki mam... :P Lepiej poczekac az autko ostygnie :)

PostNapisane: 27 lut 2008, 14:43
przez Globy
I ja tez, ale jeszcze nie zakladalem :D Bardzo fajna fotorelacja!

W kwestii felg zdecydowanie "siodemka", prezentuje sie klasowo i optycznie powieksza obrecz. "Jedynka" tez jest okej. Ciagniesz je ze Stanow, Adasiu?

PostNapisane: 27 lut 2008, 14:55
przez Adaś
Globy napisał(a):Ciagniesz je ze Stanow, Adasiu?

dokładnie, i być może będę miał w tym interes do Twojego brata ;)
do tego z USA jeszcze pewnie opony do kompletu przylecą :]

ale tak jak pisałem, w niedzielę się wyjaśni czy będę miał na to budżet:)

PostNapisane: 27 lut 2008, 16:49
przez Globy
Powodzenia, i tak jest sliczna <usmiech>

PostNapisane: 12 mar 2008, 20:01
przez abdul
no ładne cacko kolor znajomy :) no i dużo wkładu powodzenia w dalszych modyfikacjach no i V6 górą

PostNapisane: 12 mar 2008, 21:20
przez Moc Poranka
Cześć.
Przepiękna. naprawdę podoba mi się to autko i ten silniczek.
Następczyni mojego to właśnie ten model Madzi ;)

Widzę że każdą przeróbkę dogłębnie planowałeś i nic na łapu capu i chybił trafił nie robiłeś.
Wielkie słowa uznania.

Pozdrawiam.

PostNapisane: 21 mar 2008, 12:40
przez Adaś
Moc Poranka napisał(a):Wielkie słowa uznania.

dzięki:) jeszcze trochę pracy i pieniędzy ( z zwłaszcza tego <lol> ) i będzie miód malina:)

tymczasem dziś zawitał do mnie kurier z nowym ogumieniem :D

Falken FK 452 205/50ZR16
Obrazek
Obrazek

u Smirnoffa zamówiony już komplet sprzęgła Exedy, oraz kilka pierdółek zawieszenia:)

PostNapisane: 22 mar 2008, 00:09
przez Rafler
super wózek!!!!
ja mam F z 92r 1.6 16V ale planuje kupić w najbliższym czasie taką jak twoja madzia CUDEŃKO na kółkach :D

mam pytanko do Ciebie........... ile ta piękność spala na 100km

PostNapisane: 22 mar 2008, 12:27
przez krakusik mx-3
ładnie :D oponki dobree a nie wolałeś toyo jakiś :P

PostNapisane: 22 mar 2008, 13:14
przez Adaś
Rafler napisał(a):mam pytanko do Ciebie........... ile ta piękność spala na 100km

teraz jakieś 11,3 litra
krakusik mx-3 napisał(a):oponki dobree a nie wolałeś toyo jakiś

różnice między Falken a Toyo są pewnie czysto marketingowe:) o Falkenach mam opinie z pierwszej ręki, od osoby która się na tym zna i dużo jeździ:) poza tym Toyo są droższe o prawie 400zł (komplet)

a co do felg z poprzedniej strony, to jesli się zdecyduje na import z USA to będą to Enkei :P

PostNapisane: 11 kwi 2008, 15:39
przez Adaś
trochę się działo przez ostatnie kilka dni

w poniedziałek zamontowany został nowy komplet sprzęgła + wymienionych kilka elementów przedniego zawieszenia – w końcu cisza, spokój nic nie stuka i nie puka, auto sie o wiele lepiej prowadzi :D

dzisiaj przyszedł czas na zmianę kapci na letnie Falkeny, oraz ustawiona laserowo geometria

jeszcze w poniedziałek mam wymianę poduszek tylnego stabilizatora i zawiecha jest OK:)
w maju planuje zmienić filtr powietrza na jakiś markowy, oraz usunięcie katalizatora i wspawanie rurki w jego miejsce – w żadne strumienice się bawić nie będę :)