Mazda 626 (GD) 2.0i GLX 90/91r
Ale kupiłeś GD bez dziur phiiii A tak na poważnie to w zaje..... stanie jest Natomiast ja wczoraj oglądałem GD w wersji USA myślę kupie i uratuje co tam repery i progi można kupić szybko by poszło ale jak zajrzałem pod spód to masakra normalnie jak auto się nie sprzeda to idzie na części
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Dziękuję. Taaak – udało się zakupić na prawdę godny egzemplarz. jako, że planowo tak jak GFka ta Mazda też ma zostać ze mną na zawsze cieszę się, że przedłużę gatunek GD
Niestety – te modele już wymierają i znalezienie igły graniczy... z cudem chociaż przyznam, że ja teraz się cieszę – niedługo będę jedyny w 100licy
Niestety – te modele już wymierają i znalezienie igły graniczy... z cudem chociaż przyznam, że ja teraz się cieszę – niedługo będę jedyny w 100licy
Podziękował....
Auto cały czas rozbebeszone, nie mam kiedy jej poskładać ale już niedługo... później zabezpieczenie od spodu, stalowe 15" z nowymi zimówkami (Falken) na zimę (będzie nieco wyższa) i prześmigamy biały puch a GFa w garażu
Auto cały czas rozbebeszone, nie mam kiedy jej poskładać ale już niedługo... później zabezpieczenie od spodu, stalowe 15" z nowymi zimówkami (Falken) na zimę (będzie nieco wyższa) i prześmigamy biały puch a GFa w garażu
Co myślicie? szukam opon – ciekawe czy to w ogóle wejdzie.............. ma ktoś GD na 17tkach?
Mazda juz u blacharza, dziś zaprowadziłem planowo w sobotę będzie zabezpieczany spód i malowanie barankiem progów etc. Zabezpieczone jest już całe wnętrze, łącznie z profilami, podszybiem – oprócz dachu
Mazda juz u blacharza, dziś zaprowadziłem planowo w sobotę będzie zabezpieczany spód i malowanie barankiem progów etc. Zabezpieczone jest już całe wnętrze, łącznie z profilami, podszybiem – oprócz dachu
Moim zdaniem trochę nie pasuje do GD Ja miałem na 17 z przodu weszły bez problemu ale z tyłu był problem musiałem przerabiać amory komfortu zero na oponach 225/45
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
"W życiu liczy się tylko lans i dobry wygląd"
Zakładaj
Zakładaj
max napisał(a):komfortu zero na oponach 225/45
Jesli już to 205/45/17 zobaczymy – generalnie auto ma się rzucać w oczy, w końcu to reklama, wizytówka firmy także pewnie jeszcze nieco zostanie oklejona (szyby boczne na pewno).
Szkoda, że do żółtych blach troche brakuje – chyba, że zamówię takie z allegro
kolejna zadbana Magdalena na forum oby Ci służyła jaj najdłużej. I chyba 17'' za duże są na te autko. Ja bym poszukał jakiś ładnych 16'' ale to jest moja tylko sugestia
Tak – okazało się, że felgi nie pasują do GD nieodpowiednie osadzenie – ociera o amortyzator.....
Na zimę auto dostanie 15" stalówki z zimówkami, a ja będę szukał OE 15" na lato zobaczymy co uda sie wyszukać.... opony 15" już mam (roczne Yokohamy)
W Sobotę zakończyłem prace związane z przygotowaniem Mazdy do nadchodzącej zimy. Nadwozie zostało kompletnie przelane "barankiem" łącznie z podszybiem, profilami wew. czy drzwiami no i oczywiście spodem (podłużnice, zakola etc.) Wewnątrz blacha zabezpieczona mazidłem w stylu fluidol (jakaś Valvoline) na całej powierzchni za wyjątkiem ściany grodziowej (nie wyjmowałem deski)
Pozostało mi złożenie wnętrza. Na Wiosnę planuję odświeżyć nieco lakier, ufam, że uda mi się już zakupić i oddać do renowacji odpowiednie felgi oraz dopieścić detale pod maską – brakuje tam porządku
W planach także obklejenie tylnych szyb bocznych – reklama.
Teraz z czystym sumieniem mogę powiedzieć, auto (prawie) igła w sumie kosztowała już 3,5x więcej kwoty jaką za nią zapłaciłem, ale i tak nie żałuję – auto jest stare, tutaj niestety zawsze coś będzie do zrobienia pociesza niski (jak na wiek) przebieg, który wygląda na autentyczny – lada moment skoczy 190.000km i stan blacharki. Młodsze GE często mają gorszą blachę
Kilka poglądowych zdjęć
Na początek porządne mycie spodu...
I już malowanie pistoletem
Na koniec tablice – reklamowe, kiedy auto stoi gdzieś na mieście
Pozdrawiam.
Na zimę auto dostanie 15" stalówki z zimówkami, a ja będę szukał OE 15" na lato zobaczymy co uda sie wyszukać.... opony 15" już mam (roczne Yokohamy)
W Sobotę zakończyłem prace związane z przygotowaniem Mazdy do nadchodzącej zimy. Nadwozie zostało kompletnie przelane "barankiem" łącznie z podszybiem, profilami wew. czy drzwiami no i oczywiście spodem (podłużnice, zakola etc.) Wewnątrz blacha zabezpieczona mazidłem w stylu fluidol (jakaś Valvoline) na całej powierzchni za wyjątkiem ściany grodziowej (nie wyjmowałem deski)
Pozostało mi złożenie wnętrza. Na Wiosnę planuję odświeżyć nieco lakier, ufam, że uda mi się już zakupić i oddać do renowacji odpowiednie felgi oraz dopieścić detale pod maską – brakuje tam porządku
W planach także obklejenie tylnych szyb bocznych – reklama.
Teraz z czystym sumieniem mogę powiedzieć, auto (prawie) igła w sumie kosztowała już 3,5x więcej kwoty jaką za nią zapłaciłem, ale i tak nie żałuję – auto jest stare, tutaj niestety zawsze coś będzie do zrobienia pociesza niski (jak na wiek) przebieg, który wygląda na autentyczny – lada moment skoczy 190.000km i stan blacharki. Młodsze GE często mają gorszą blachę
Kilka poglądowych zdjęć
Na początek porządne mycie spodu...
I już malowanie pistoletem
Na koniec tablice – reklamowe, kiedy auto stoi gdzieś na mieście
Pozdrawiam.
Ja już tak od wiosny przygotowuję się do maziania, specyfiki stoją na półce i nabierają mocy
Tak, całe wnętrze zostało wyprane
W Mazdach warto zabezpieczyć spód – wiem z doświadczenia, GFkę zabezpieczyłem tuż po zakupie i po kilku sezonach warto to powtórzyć, zrobię na wiosnę bo całą zime i tak stoi w garażu trochę podłubiemy przy innych kwestiach na ile czas i finanse pozwolą a GD będzie kręciła km w końcu auto będzie mi się szybko nagrzewało... w DiTD był koszmar
W Mazdach warto zabezpieczyć spód – wiem z doświadczenia, GFkę zabezpieczyłem tuż po zakupie i po kilku sezonach warto to powtórzyć, zrobię na wiosnę bo całą zime i tak stoi w garażu trochę podłubiemy przy innych kwestiach na ile czas i finanse pozwolą a GD będzie kręciła km w końcu auto będzie mi się szybko nagrzewało... w DiTD był koszmar
Dziś zabrałem się za czasem popiskujący wentylator dmuchawy...... powodem jak to była w GD jest woda, która kapie na niego bezpośrednio z odpływu z podszybia taaaaak – dzieje się tak kiedy ktoś wyjmie plastikowe "prowadzenie wody" a poprzedni właściciel wkręcił korek który nie trzymał.... korek już uszczelniony ale wypadałoby zerknąć do ciągle sprawnego, ale przez pewnie lata moczonego jednak wentylatora. Nadgorliwość no i........
Po rozebraniu wyjąłem to czy ta blacha jest konieczna?! nie wygląda mi to na OE MAZDA może złożę po prostu bez tego, jest to założone obok pracującego wentylatora w obudowie...
Rozbieramy silnik.........
I weź to teraz złóż.............
Podpowiedzcie proszę jak to powinno wyglądać w GD, pewnie w każdej jest podobnie. W GFie się do tego nie dobierałem i nie zamierzam, bo pracuje cichutko.
Co tam należałoby przesmarować? skoro popiskuje
Jaki jest sposób na złożenie szczotek? nie miałem styczności z takim rozwiązaniem.... japońce jakoś to dziwnie opracowali, po prostu wypadają i nie ma jak tego złożyć.
Dzięki........... z góry.
Pozdrawiam.
P.S
GD dostała ostatnio kpl. nowy wydech, za wyjątkiem końcowego – igła po niemal 22 latach dwa przeguby HDK, drążki kier, końcówki OEM. Wczoraj wymieniony olej z 15W40 na 10W40...... na zimę.
Śmiga teraz bez dmuchawy
Po rozebraniu wyjąłem to czy ta blacha jest konieczna?! nie wygląda mi to na OE MAZDA może złożę po prostu bez tego, jest to założone obok pracującego wentylatora w obudowie...
Rozbieramy silnik.........
I weź to teraz złóż.............
Podpowiedzcie proszę jak to powinno wyglądać w GD, pewnie w każdej jest podobnie. W GFie się do tego nie dobierałem i nie zamierzam, bo pracuje cichutko.
Co tam należałoby przesmarować? skoro popiskuje
Jaki jest sposób na złożenie szczotek? nie miałem styczności z takim rozwiązaniem.... japońce jakoś to dziwnie opracowali, po prostu wypadają i nie ma jak tego złożyć.
Dzięki........... z góry.
Pozdrawiam.
P.S
GD dostała ostatnio kpl. nowy wydech, za wyjątkiem końcowego – igła po niemal 22 latach dwa przeguby HDK, drążki kier, końcówki OEM. Wczoraj wymieniony olej z 15W40 na 10W40...... na zimę.
Śmiga teraz bez dmuchawy
Trzeba było tego nie ruszac Ja juz nie pamietam , trzeba w jakąs serwisówkę luknąc .....Riki napisał(a):I weź to teraz złóż.............
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
O ile się nie mylę to te szczotki musisz włożyć do środka tych sprężynek, je jakoś rozgiąć i włożyć szybko na wirnik A przesmarować możesz trochę to łożysko co jest w tym dekielku gdzie szczotki
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3350 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna napisał(a):A przesmarować możesz trochę to łożysko co jest w tym dekielku gdzie szczotki
Dokładnie łożysko , pamiętam jak kiedyś w trasie zaczęło mi tak piskać ze nie dało jechać to dostało smaru przez dolny odpowietrznik
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości