Mazda 626 GW FS 98r

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez grzegorzjubymx6 » 11 sie 2013, 20:50

Witam .Po ponad 6 latach użytkowania Mojej 626 GW postanowiłem się nią pochwalić.
Może zacznę od początku...
Pierwsza Mazdę 323 BF 1.6i zakupiłem po długich poszukiwaniach Poloneza (tak , tak miałem mieć Poldka)
, nabyłem ją od mojego sąsiada . 323 służyła mi ponad 5lat i z racji
korozji z która walczyłem postanowiłem zmienić na nowszy większy model.
po długich poszukiwaniach Moją 626 nabyłem w Dojczach
Autko miało podobno 97tkm i wydawało mi się idealne

Autko Dzisiaj już nie wygląda tak pięknie
Auto zakupiłem w pełni seryjne czyli:
Silnik FS 2.0 116KM pomiar 124KM i 175NM
Halogeny
4podzuszki
wspomaganie
elektryczne szyby lusterka szyber
seryjne radio blaupunkt
klimatyzacja

z uwagi na prace zamontowałem GAZ i hak

Plany:
-wymiana progów
-wymiana [jakich?] nadkoli i ich poszerzenie o jakieś 2cm
-rozebranie auta w drobny mak wyczyszczenia każdej śrubki
-usuniecie jakichkolwiek ognisk korozji
-zakup jakiś ładnych alu 17"
-no i wymiana serca... na co oczywiście KL, w tym celu zakupiłem od kolegi całą mx-6)
-kto wie jak nadal będzie brak mocy to może M62 który leży sobie w szafie
-hamulce na przód z MPS 320mm
-może przy malowaniu zmiana koloru? tylko na jaki
-może jakieś lesze audio
-wygłuszenie

co zmieniłem:
oczywiście hamulce bo auto nie hamowało xd :
-przód z mazdy 6 273mm
-tył z mazdy 6 281mm
-rozporka kielichów górnych przód i tył
-rozporka na przednie gumy wahaczy przednich
-radio Alpine CDA-9880r
-seryjne amorki wymienione na seryjne po modyfikacjach u mojego speca( utwardzone o 20%)
-seryjne sprężyny zastąpione Sprężynami MAXTRACK (-35mm) oczywiście twardsze)
-montaż LPG(200TKM)
-montaż haka


Jak widać na jednym foto Madzia ma już ponad 335tkm i nadal wiernie służy

a Tu pare fot:

z zewnątrz:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

rozporki:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

trochę wnętrza:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

sprężyny maxtrac:

Obrazek

wykres z hamowni:

Obrazek

zaciski od MPS:


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tu Troche z norweskich gór

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 14 sie 2013, 21:12 przez grzegorzjubymx6, łącznie edytowano 3 razy
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 273 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez Rafał_ » 14 sie 2013, 17:19

Grzesiu popraw fotki tak aby się wyświetlały( masz przykład) oraz polskie znaki w tekście :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Robi1 » 3 paź 2013, 00:55

A planowana zmiana silnika to niedostatek mocy, czy z tym się coś dzieje? <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 19:28
Posty: 58 (1/0)
Skąd: Rzeszów, Kraków, Tarnów
Auto: Mazda 626 GW 2.0 115KM

Postprzez grzegorzjubymx6 » 5 paź 2013, 17:28

mocy zawsze za mało <diabełek>
a silnik jest jak najbardziej w bdb kondycji, pozamianie na kl pewno pojdzie pod młotek :)
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 273 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez grzegorzjubymx6 » 19 lis 2013, 20:32

Jednak KL'a nie bedzie <rotfl> pozostaje M62 leżacy w szafce chyba że bede potrzebował $ :(
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 273 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez Pyton162 » 19 lis 2013, 21:19

moze to i lepiej bo jak bys mial robic jak misiaka wsiekła to nigdy by to nie wyjechało na drogę
Pyton162
 

Postprzez slisman » 19 lis 2013, 21:23

A szkoda, GW z KL'em było by ciekawe :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez Kaszel91 » 20 lis 2013, 00:36

Zacisk od MPS`a to tarcza 320mm ? :P 17 na zimę ? :] mniejsza felga chyba tego nie schowa ;P
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"Obrazek
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:31
Posty: 1703 (1/8)
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93

Postprzez grzegorzjubymx6 » 6 gru 2013, 21:50

Kaszel91 napisał(a):Zacisk od MPS`a to tarcza 320mm ? :P 17 na zimę ? :] mniejsza felga chyba tego nie schowa ;P

16" z Rx7 podobno zmieszczą...
zobaczymy co wyjdzie może z czasem KL wleci, okazało się że w Xedosie zamiast KF jest już KL tyle ze panewka się obruciła, jak się da odratowac to wiadomo co będzie dalej <faja>.

A z drugiej strony kolega Pyton162 ma sporo racji...


Puki co X9 stoi na kanale jutro biore sie za wyjecie silnika.
W prezencie dostałem razem z X9 kompletny nowy rozrzad i sprzęgło
<rotfl>
Po zakończeniu prac nad Xedosem biore się za 626:
-priorytet to usunąc rudą!!
-ściagam głowice i daje do remontu po 160tkm na gazie zaczyna brac olej :(
-naprawic klime i tu proźba do wszystkich ma ktoś może schemat elektryki od klimy do GW , bo problem tkwi w elektryce, przekazniki sa dobre czujniki sa dobre ale brakuje masy i klima się nie załacza
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 273 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy