Mazda 626 GD Coupe '87 2.0i –> MX-6 2.2t
1, 2
Za dużo się nie dzieje, auto śmiga. Myślę powoli co dalej robić. Musze trochę ogarnąć pod maską.
W ostatnim czasie wyprostowałem dach i złożyłem wnętrze. Paru plastików mi brakuje niestety, ale ogarnie się
Dopisano 11 maja 2024, 12:30:
Mam jeden 'problem', a dokładnie to za długo mi trzyma i za wysokie obroty na 'ssaniu'. Wymieniłem czujnik temp wody, który idzie do ECU, bez zmian, robi się to uciążliwe. Kijowo się jeździ z jałowymi 2000rpm przez kilka minut
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Jak tam jest rozwiązane wolne obroty? przepustnica podgrzewana płynem?
Wydaje mi się, że podgrzewana nie jest. A wolne są chyba na silniczku krokowym.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
a nagrzewa się w szybkim tempie?
Zupełnie normalnie. Chwila i silnik ciepły.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Wymrugałem błędy i problem jest prawdopodobnie w okolicy TPSa.
Nie wiem jeszcze czy to kwestia samej wiązki czy TPSa, ale cholerstwo jest praktycznie nie do kupienia w PL, a za granicą za chore pieniądze. Jak znajdę chwilę to go wyciągnę i rozbiorę o ile będzie się dało.
Kostki i przewody wyglądają dobrze. Rozbierałem, czyściłem.
Nie wiem jeszcze czy to kwestia samej wiązki czy TPSa, ale cholerstwo jest praktycznie nie do kupienia w PL, a za granicą za chore pieniądze. Jak znajdę chwilę to go wyciągnę i rozbiorę o ile będzie się dało.
Kostki i przewody wyglądają dobrze. Rozbierałem, czyściłem.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Rozumiem że nie da się podejrzeć procentu wychylenia przepustnicy?
Nie mam czym w tym staruszku, mogę tylko patrzeć na opór przy kręceniu przepustnicą. Mam chyba gdzieś oscyloskop, spróuję tak. Wstępnie jak miernikiem sprawdzałem, to nie wyglądało by była jakaś przerwa na samym TPS.
Druga sprawa, ze on po prostu czasem zgaśnie i dziala dobrze. Jakby sciezki byly zjechane to by tak nie dzialalo.
Druga sprawa, ze on po prostu czasem zgaśnie i dziala dobrze. Jakby sciezki byly zjechane to by tak nie dzialalo.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości