Mazda MX-6 GE KL-DE '91 2.5 V6 PLATYNÓWA
Dziś zabrałem się za nadmierny luz silnika okazało sie ze przednia poduszka silnika jest oberwana. Robota szybka i przyjemna tylko jak juz na dworze jest 34C taka robota staje się męczarnią .
Dzisiaj zabrałem się za czyszczenie przepustnicy i silczka krokowego .Pojawiało się falowanie na jałowym a czasami tak spadały obroty ze gasl silnik.
Problem z falowaniem obrotów rozwiazany, wystarczylo porządnie wyczyścić przepustnice.
W ostatni weekend zajolem sie malowaniem chlapaczy.
W ostatni weekend zajolem sie malowaniem chlapaczy.
O co chodzi z maska ze tak odstaje przy szybie??
julek napisał(a):O co chodzi z maska ze tak odstaje przy szybie??
Założony jest hood spancer
No i kolejne 8tyś. km. przejechane czas na wymiane oleju, filtra, oraz świec przy okazji zdjęcie miski i jej wyczyszczenie.
No i po zlocie
Fura sprawiła się na medal.
Brak jakiegokolwiek zająknięcia w trasie jak i na miejscu.
Osiągi jak i wyniki zadowalajace, ale może być lepiej.
W OESie poszło mi słabo co innego na ćwiartkę.
III miejsce w swojej klasie z wynikami:
Najlepsze czasy
ET 15.488s
ET+RT 15.977s
Trochę mediów
Fura sprawiła się na medal.
Brak jakiegokolwiek zająknięcia w trasie jak i na miejscu.
Osiągi jak i wyniki zadowalajace, ale może być lepiej.
W OESie poszło mi słabo co innego na ćwiartkę.
III miejsce w swojej klasie z wynikami:
Najlepsze czasy
ET 15.488s
ET+RT 15.977s
Trochę mediów
Wszystkich odpowiedzi nie znalazłem ale widzę wykres i podejrzewam że skoro silnik z probe to i ecu jest z probe czyli kl07 . Pytanie czy nadal używasz vrisboxa i jak masz to ustawionego bo wykres chyba niemal wzorcowy jeżeli chodzi o moment dla silnika z probe
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
VrisBox byl juz przy silniku jak go kupiłem.
Wykres aktualnie może byc innym. Wtedy dolot był dłuższy i zakończony stożkiem. Teraz silnik dostaje wiecej powietrza lapacz w zderzaku i puszka simoty.
Wykres aktualnie może byc innym. Wtedy dolot był dłuższy i zakończony stożkiem. Teraz silnik dostaje wiecej powietrza lapacz w zderzaku i puszka simoty.
Ano widzisz czyli wykres nie jest teraz z tego roku nie robiłeś teraz pomiaru? Dobrze mówię że ecu to kl07? Jesteś pewny że więcej powietrza daje pozytywne wyniki a co z paliwem? Sprawdzałeś afr? Bo co ciekawe na twoim kl05 u mnie wyszła o wiele za uboga mieszanka.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):Ano widzisz czyli wykres nie jest teraz z tego roku nie robiłeś teraz pomiaru? Dobrze mówię że ecu to kl07? Jesteś pewny że więcej powietrza daje pozytywne wyniki a co z paliwem? Sprawdzałeś afr? Bo co ciekawe na twoim kl05 u mnie wyszła o wiele za uboga mieszanka.
Tak komp KL07.
W tym roku auta nie hamowalem.
Ten wykres byl robiony na innym dolocie i przy zajechanym sprzegle.
Próbowałeś odpinac vrisboxa i sprawdzać czy jest różnica w porównaniu do tego gdy działa? Nie odpowiedziałeś na resztę moich pytań . A osiągi 0-100 Sprawdzałeś?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):Próbowałeś odpinac vrisboxa i sprawdzać czy jest różnica w porównaniu do tego gdy działa? Nie odpowiedziałeś na resztę moich pytań . A osiągi 0-100 Sprawdzałeś?
VrisBoxa nie odpinalem, afr nie sprawdzalen i przyspieszebia od 0-100 również
MX bezawaryjne polyka kolejne kilometry.
Na dniach wpadnie setup zimowy, oraz trzebaby sie zająć zawieszeniem bo sa wyczuwalne lekkie luzy na kierownicy.
Pare fotek z dzisiejszego dnia
Na dniach wpadnie setup zimowy, oraz trzebaby sie zająć zawieszeniem bo sa wyczuwalne lekkie luzy na kierownicy.
Pare fotek z dzisiejszego dnia
Dawno tu nie pisałem
Niestety znów wróciły problemy z wolnymi obrotami. Falowanie lub wskakiwanie na 1200, dopiero się stabilizowały gdy prze gazowałem do odcięcia lub po ponownym uruchomieniu silnika.
Błędy jakie wy mrugałem to 23,28,29,16,15,17.
No to postanowione wymieniam sondy oraz regulator ciśnienia paliwa.
Niestety nowy regulator kosztuje koło 900zł, pozostało szukać używany i tu z pomocą przyszedł ST Seba TD jeszcze raz dzięki.
Sondy wpadły Denso
Na ten moment wszystko działa.
Błędów żadnych.
W najbliższym czasie zamierzam zainwestować w zestaw PDR i zająć się w gniotkami.
Niestety znów wróciły problemy z wolnymi obrotami. Falowanie lub wskakiwanie na 1200, dopiero się stabilizowały gdy prze gazowałem do odcięcia lub po ponownym uruchomieniu silnika.
Błędy jakie wy mrugałem to 23,28,29,16,15,17.
No to postanowione wymieniam sondy oraz regulator ciśnienia paliwa.
Niestety nowy regulator kosztuje koło 900zł, pozostało szukać używany i tu z pomocą przyszedł ST Seba TD jeszcze raz dzięki.
Sondy wpadły Denso
Na ten moment wszystko działa.
Błędów żadnych.
W najbliższym czasie zamierzam zainwestować w zestaw PDR i zająć się w gniotkami.
Plan na najbliższe parę tygodni:
Wymiana oleju na Eneos Sustine 0W50
Wymiana tylnych tarcz i klocków (pewnie wpadną OYODO)
Pomalowanie i założenie spojlera z dodatkowym światłem STOP
Przygotowania na Tor Poznań
Wymiana oleju na Eneos Sustine 0W50
Wymiana tylnych tarcz i klocków (pewnie wpadną OYODO)
Pomalowanie i założenie spojlera z dodatkowym światłem STOP
Przygotowania na Tor Poznań
Mam nadzieję,że działa?
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Serce wali jak dzwon, pompuje krew,
tętno rozsadza ci skroń, prześladuje pech,
czujesz nadchodzący zgon, sam byś już najchętniej zdechł,
ten kawałek to pomocna dłoń, do góry łeb!
Wyobraź sobie,że Twoje chomiki to mała armia.Poruszają Twój silnik swymi małymi nóżkami tak szybko jak tylko mogą,a maszyna sunie delikatnie po drodze.
Pozdrawiam wszystkich tych,którzy obrażają się za czyjeś opinie i poglądy na świat ;)
tętno rozsadza ci skroń, prześladuje pech,
czujesz nadchodzący zgon, sam byś już najchętniej zdechł,
ten kawałek to pomocna dłoń, do góry łeb!
Wyobraź sobie,że Twoje chomiki to mała armia.Poruszają Twój silnik swymi małymi nóżkami tak szybko jak tylko mogą,a maszyna sunie delikatnie po drodze.
Pozdrawiam wszystkich tych,którzy obrażają się za czyjeś opinie i poglądy na świat ;)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości