Mazda 626 GE FS '92
voytecku napisał(a):Bounty napisał(a):A ja wiem co będzie
Co bedzie? V6 planujesz tam wrzucic?
Zapodaj przy okazji kilka nowych zdjec, chetnie popatrzylbym na nowe wnetrze.
Pozdrawiam,
voytecku.
Nad V6 rozmyślałem dłuższy czas KL-ZE nie było by tak strasznym wyzwaniem jak sądzę, ale bardziej skłaniam się ku R4 tu pomysły są 2 i oba są wyzwaniem dla mnie:PP Myśle o L3-VDT ewentualnie o FS-ZE z prawdziwego zdarzenia. Ale to jest jeszcze kwestia decyzji no i ustalenia żebyśmy sie nie skopiowali bo mam jeszcze jeden pomysł ale ten narazie zostawie dla siebie, tak jak te pare części o których rozmawialiśmy Zdjęcia jakieś wstawię jak trochę ich na cykam i będzie co uwiecznić;) ale ok wnętrze wstawie
Bounty napisał(a):On wklada cos innego nie wiem czy moge powiedziec, moze chce jeszcze w tajemnicy to potzymac
Tajemnicą to raczej nie jest chętnie dziele się informacjami ;p o ile to możliwe
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
O KL-ZE to ja mysle;d
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Jeszcze się zastanowię nad wszystkim, każdy pozbywa się KL-a dlatego ja zaczekam dłuższy czas a potem siądę i jeszcze nad wszystkim pomyśle
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
krz5yn napisał(a):Myśle o L3-VDT ewentualnie o FS-ZE z prawdziwego zdarzenia. Ale to jest jeszcze kwestia decyzji no i ustalenia żebyśmy sie nie skopiowali bo mam jeszcze jeden pomysł ale ten narazie zostawie dla siebie, tak jak te pare części o których rozmawialiśmy
Widze, ze masz podobne pomysly, przynajmniej jesli chodzi o ten pierwszy Jesli chcesz isc w te strone, to nie ma sensu rozwazac FS-ZE. Ten jeden pomysl moze omowmy na PW przy okazji czesci, zebysmy unikneli efektu xero
Bounty napisał(a):O KL-ZE to ja mysle
A moze bylbys zainteresowany prostym kolektorem ZE oraz przepustnica KL68? Poniewaz mysle o czyms mocniejszym niz KL i KL-ZE, rozwazam sprzedaz tych czesci. Chociaz chcialbym sprzedac caly silnik ze skrzynia oraz kolektorami 6-2-1.
Pozdrawiam,
voytecku.
Wyslalem co pw napisz co i jak i ile za calosc
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
voytecku napisał(a):krz5yn napisał(a):Myśle o L3-VDT ewentualnie o FS-ZE z prawdziwego zdarzenia. Ale to jest jeszcze kwestia decyzji no i ustalenia żebyśmy sie nie skopiowali bo mam jeszcze jeden pomysł ale ten narazie zostawie dla siebie, tak jak te pare części o których rozmawialiśmy
Widze, ze masz podobne pomysly, przynajmniej jesli chodzi o ten pierwszy Jesli chcesz isc w te strone, to nie ma sensu rozwazac FS-ZE. Ten jeden pomysl moze omowmy na PW przy okazji czesci, zebysmy unikneli efektu xero
.Pozdrawiam,
voytecku.
Z tym jeszcze się ugadamy Jestem jeszcze elastyczny w tej sprawie. Co do FS-ZE był moim celem na początku drogi i teraz patrząc na pomysł L3-VDT wiem że jest spora różnica miedzy nimi, ale pozostał sentyment
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Widziałem Cię wczoraj ;d na światłach na spółdzielczośći pracy mnie mijałeś
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Wiedziałem, że mijałem jakieś fajne auto ale nie zdążyłem zobaczyć kto jedzie ;p
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
No widziałem, że szybko gnałeś
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
zdarzają się takie sytuacje ;p a tak serio w środku miasta rozwaliło mi przewód metalowy zasilający paliwa i jedyna opcja żeby dojechać do domu to cisnąć żeby nie sadziło a wracało nadmiarem ;p swoją drogą teraz nie mogę go nigdzie znaleść
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Ale dojechałeś przynajmniej
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Mała przymiarka koła...
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Pieknie;) zazdroszcze
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Jeszcze narazie się zastanawiam czy zostanął, w sumie wstawiłem zeby ktoś się wypowiedział
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Na jakis czas, kolo oczywiscie ok, zalezy czego oczekujesz. opona 225/45 chyba tam siedzi?
Koniecznie nizszy profil, a "naciag" to juz by bylo milo
Jesli to nie samochod na codzien w tej chwili, to tylko stance
Koniecznie nizszy profil, a "naciag" to juz by bylo milo
Jesli to nie samochod na codzien w tej chwili, to tylko stance
Fele z ReXa '18 robią robotę na tych autach.. Jest konkret
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości