Strona 2 z 4

PostNapisane: 23 sie 2014, 21:03
przez Emmett
Ta, teraz tylko gleby brakuje <ok>

Re: Mazda MX-6 kl '91

PostNapisane: 23 sie 2014, 21:32
przez Dominator
Ladny Mx, choc mi przy tym stylu bardziej brakuje spoilera niz gleby.
Gleba to kosztowna sprawa w mx, sprezyny to za malo. Jedynie customowy badz dedykowany gwint.
Ale jak siedzie na gwincie to zrobi sie plaszczka i brak spoilera lykne ;)
Co do kol, wasko ale zestaw kolorystyczny super, widze ze nie tylko ja tak wybralem :)

Re: Mazda MX-6 kl '91

PostNapisane: 24 sie 2014, 23:12
przez Harry85
Zgadzam się z przedmówcą na temat zawieszenia, to trudny i obecnie jeszcze kosztowny temat w tych autach. W aucie brakuje paru kilo, a springi, dopiero co założone, mam nadzieję, że się jeszcze ułożą. W ostatnim czasie, zastanawiam się, że może ponownie zamontuję turbo, tak sobie myślę, zobaczymy.

PostNapisane: 31 sie 2014, 23:51
przez Boris86
Zakładaj, Kibicuje :) Fajna jest.

PostNapisane: 1 wrz 2014, 23:35
przez Zdravko
śliczna bestia ;D powiedz mi (bo sam się nad tym groobo zastanawiam) jaki jest koszt "z-turbienia"madzi?

Re: Mazda MX-6 kl '91

PostNapisane: 1 wrz 2014, 23:45
przez Dominator
domyslam sie ze jakies 6-7tys juz cos wskora?

PostNapisane: 2 wrz 2014, 00:00
przez Zdravko
Dominator napisał(a): 6-7tys

oby... <oczy>

Re: Mazda MX-6 kl '91

PostNapisane: 2 wrz 2014, 23:19
przez Harry85
Jak zaczynałem swoją przygodę to, uwierzcie, wszytko było droższe i był mniejszy wybór, dużo mniejszy. Na dzień dzisiejszy, to za te 6-7 tysi to bym się pobawił, bo powiedzmy kupując z aledrogo części produkcji chińskiej, nie koniecznie znaczy słabej, to za 2tys. masz turbo, kolektor i wastegate, przydałoby się wygrzać kolektor, w celu odpuszczenia naprężeń po spawaniu, żeby nie pękł w czasie eksploatacji. Planowałem takie coś, ale jakoś mi odeszło, w końcu mam prawie wszystko co potrzeba. Dalej przyda się pompa paliwa o oznaczeniu GSS342 i wtryskiwacze, np. z millenii s. To będzie jakieś 500 zeta (zależne co i jak uda sie kupić) + jakiś regulator ciśnienia paliwa 150-200zł. Układ dolotowy to filtr powietrza 150-200zł, FMIC- 3 stówy, plus kurier oraz orurowanie z łącznikami, tutaj jest dowolnie, ale myślę, że 500-600 złociszy to będzie git. No i to wszystko musi czymś być "spięte" elektronicznie, mi najbardziej odpowaiada DET3 i to jego bym polecał, cena 600zł. Jakoś tak, bez rozbierania słupka, plus jakies drobiazgi typu opaski do węży, trytki, wąż do zasilania turbo w olej, ja płaciłem poniżej 100. Najważniejsze ktoś kto to zrobi, jak sam to masz zaoszczędzone. No i jeszcze wydech, przy takich mocach (do 270-280 koni)to bym tylko wyjął kata i założył z tyłu jakiś przelot i tyle, chyba.

PostNapisane: 3 wrz 2014, 20:46
przez Zdravko
przelot bez kata mam, dolot też, wtryski od millenii siedzą już w motorze, det3 też podpięty – tyle mam na start ;) kwestia skompletowania reszty... no i sam niestety nie dam rady tego ogarnąć... a powiedz mi coś: jak mocno podskoczyło spalanie po montażu turbo? nie trza przy tym mieć "zakutego" silnika?

Re: Mazda MX-6 kl '91

PostNapisane: 4 wrz 2014, 00:27
przez Harry85
No to start masz dobry, nawet nie trzeba by było kupować kolektora, tylko pospawać parę rurek z nierdzy, choć tam masz wszystko gotowe, nawet downpipe. Co do spalania to na pewno, zależy jak kto jeździ, będzie but będzie ponad 16l/100km, jak spokojnie to wiadomo mniej. Generalnie turbo żyje – turbo pije. Kl-e wytrzymują około 290 – 300 koni bez kucia potem trzeba korby wymienić na kute, bądź tłoki ze zwykłego kl ożenić z korbowodami z kj-zem( millenia s), ja od początku chciałem takie LPT(low pressure turbo), max 0,4 bara co z mojej turbiny dało by jakieś 250-290KM, mam nadzieje. Zobaczymy co będzie teraz

Re: Mazda MX-6 kl '91

PostNapisane: 4 wrz 2014, 07:07
przez Bounty
To zakladaj a my bedziemy podziwiac ;)

Re: Mazda MX-6 GE KL-DE '91

PostNapisane: 4 wrz 2014, 22:48
przez Harry85
W sumie, można spróbować, zobaczymy co będzie

Re: Mazda MX-6 GE KL-DE '91

PostNapisane: 4 wrz 2014, 23:12
przez julek
A co panowie myślicie o akcji turbi plus podtlenek gazotu? Ma to sens z wiadomych względów

PostNapisane: 8 wrz 2014, 11:51
przez krz5yn
<spoko> Bardzo fajnie że dałeś jej szanse <ok> czekam na efekt Twoich działań z przyśpieszeniem autka ;p

Re: Mazda MX-6 GE KL-DE '91

PostNapisane: 10 wrz 2014, 17:40
przez Harry85
Dzięki, zobaczymy co weekend przyniesie. Mam nadzieję, że będzie efektywny

PostNapisane: 18 wrz 2014, 19:23
przez Zdravko
i jak tam to turbo? :D bo mnie ciekawość zżera... :D

PostNapisane: 19 wrz 2014, 22:12
przez Harry85
Powoli na przód, mogło być szybciej, ale jak zawsze coś musi być nie tak, jak się uda to jutro odpalam. Musi się udać, ile w garażu się będę marszczył, trzeba pośmigać

Re: Mazda MX-6 GE KL-DE '91

PostNapisane: 21 paź 2014, 23:41
przez Harry85
Siema, dawno mnie nie było. W temacie się trochę zmieniło:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Mazda MX-6 GE KL-DE '91

PostNapisane: 22 paź 2014, 07:24
przez Crenshaw
wow, nieźle sobie poczynasz <spoko> powodzenia

Re: Mazda MX-6 GE KL-DE '91

PostNapisane: 22 paź 2014, 17:08
przez Harry85
auto już prawie popełnione:
Obrazek
Obrazek

Brakuje tylko większych wtryskiwaczy i można stroić, już zaczyna być czuć bardzo, puki co, skromne doładowanie